Close
Log Ind Opret Bruger

øv øv ??

  • 20 december 2016, 11:29

    Det er nu en uge siden jeg fandt ud af at det lille foster gik til grunde i uge 7.  Og sidste onsdag d.14, fik jeg en udskrabning:(. Jeg havde blødt et par dage, hvor jeg troede det bare var normalt,  fordi jeg havde ikke ondt eller noget.   Det har squ taget lidt hårdt på mig end forventet????.  Det var også en ønsket graviditet.  

    Mig og min kæreste skal selvfølgelig op på hesten igen??,  men man var jo lige blevet så glad fordi man var blevet gravid og så har man bare haft så mange tanker omkring hvordan ens graviditet bare skulle foregå og hvordan det hele ville være som mor??. 

    20. december 2016 kl. 11:51

    Kram herfra. Håber, at det lykkes for jer snart. 

    20. december 2016 kl. 12:22

    Jeg mistede desværre selv sidste år i november i uge 7. Da vi følte vi var klar igen, var det bare op på hesten også det lykkes igen er nu 31+4. 

    Avatar
    Anonym
    20. december 2016 kl. 12:30

    Lige en positiv historie herfra: 

    Jeg havde en ma i sommers. Jeg ventede på første mens efter udskrabning og så gik vi igang igen. Jeg blev heldigvis gravid med det samme og er nu 14+4. 

    Håber du er okay og hurtigt står med en ny positiv test. Kærlige tanker herfra 

    20. december 2016 kl. 13:33

    Baby_Dreams skrev :

    Lige en positiv historie herfra: 

    Jeg havde en ma i sommers. Jeg ventede på første mens efter udskrabning og så gik vi igang igen. Jeg blev heldigvis gravid med det samme og er nu 14+4. 

    Håber du er okay og hurtigt står med en ny positiv test. Kærlige tanker herfra 

    Jo taak, det håber jeg også jeg snart gør.  

    jeg er nogenlunde okay,  jeg har heldigvis en god kæreste og familie og venner omkring mig til at få mig i godt humør

    20. december 2016 kl. 13:41

    Det er jeg ked af at høre. 

    Jeg mistede i okt 12 uge.

    Har haft 2 mens efterfølgende det har ikke lykkes indtil nu.

    Håber  det lykkes hurtigt for  dig igen 🙂

    20. december 2016 kl. 18:34

    oreo skrev :

    Det er jeg ked af at høre. 

    Jeg mistede i okt 12 uge.

    Har haft 2 mens efterfølgende det har ikke lykkes indtil nu.

    Håber  det lykkes hurtigt for  dig igen 🙂

    Jo tak, 

    håber også det snart lykkes for dig <3

    Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.