Gravid igen - Efter du tidligere har mistet
| Gravid igen - Efter en spontan abort | Tråde | Indlæg | Seneste svar | |
Når man tidligere har haft en spontan abort er det ofte nogle helt andre tanker, man går med som gravid, end man ellers ville gøre. Mød andre som sikkert ved hvad du snakker om når du luf...
|
138 | 351 | 21-05-2012 21:01 af Potter | |
| Gravid igen - Efter en graviditet udenfor livmoderen | Tråde | Indlæg | Seneste svar | |
Når man før har haft en graviditet udenfor livmoderen er det ofte nogle helt andre tanker, man går med som gravid, end man ellers ville gøre. Angsten og bekymringerne kan være nærmest uov...
|
8 | 29 | 26-04-2012 16:28 af henridarling-1 | |
| Gravid igen - Efter en missed abortion (MA) | Tråde | Indlæg | Seneste svar | |
Når man før har prøvet at få beskeden at ens graviditet er gået til grunde og den lille spire ikke lever længere er det ofte nogle helt andre tanker, man går med som gravid, end man eller...
|
144 | 509 | 20-05-2012 19:33 af pesog | |
| Gravid igen - Efter at have født alt alt for tidligt | Tråde | Indlæg | Seneste svar | |
Når man før har mistet et barn fordi det kom til verden alt alt for tidligt er det ofte nogle helt andre tanker, man går med som gravid, end man ellers ville gøre. Angsten for at det sker igen og d...
|
18 | 88 | 25-04-2012 09:56 af KSH | |
| Gravid igen - Efter at have været igennem en dødfødsel | Tråde | Indlæg | Seneste svar | |
Når man før har mistet et barn som blev erklæret død ved fødslen er det ofte nogle helt andre tanker, man går med som gravid, end man ellers ville gøre. Skrækken sidder helt naturligt i baghovedet ...
|
18 | 88 | 21-05-2012 21:30 af LadyPia | |
| Mistet et barn efter fødslen | Tråde | Indlæg | Seneste svar | |
Når man før har mistet et barn er det ofte nogle helt andre tanker, man går med som gravid, end man ellers ville gøre. Livet giver desværre ingen garantier, og man ved aldrig hvilken drejning livet...
|
8 | 58 | 12-04-2012 19:29 af LadyPia |
I denne sektion
-
Er så træt af mit arbejde!!!
14:05 i Skruk - men kæresten vil ikke (endnu)
-
svært at rejse sig op
14:04 i Reagensglasbehandling (IVF/ICSI)
-
update på min fødselsdags gave :(
13:43 i Ønsker graviditet
-
Voldsomme mavesmerter
13:43 i Ønsker graviditet
-
Hjælp søges - jeg pletbløder, så hvornår er 1. CD?
13:42 i Insemination med partners sæd (IUI-H)
-
Hvordan kan vi gøre Min-Mave bedre?
00:48 i MM PLUS+ Spar penge og støt Min-Mave
- Snart gravid debatten
- Fertilitetsbehandling
- At miste debatten