Close
Log Ind Opret Bruger

igen, igen

  • 19 oktober 2015, 12:31

    Det er jo altid kedeligt at skulle søge erfaringer under emnet at miste og jeg er da også ved at få opbygget god erfaring desværre… Jeg tror jeg er igang med min tredje SA – jeg skriver tror fordi jeg begyndte at bløde lidt i går (og så ved jeg jo efterhånden godt hvad det betyder) og i nat blev jeg vækket af svære kramper, det er ikke rigtig blevet til noget og jeg smerterne forsvandt efter to timer. Jeg har stadig en meget lille smule blod. Jeg havde jo forberedt mig på at med smerterne kom det hele ud men det virker som om det er gået i stå… Nogle der har prøvet det samme?

    jeg ved godt at jeg måske er heldig fordi jeg har et barn i forvejen og jeg bliver meget nemt gravid, men det er også svært og svært at forstå hvorfor det pludseligt ikke fungerer mere…det begynder at blive hårdt synes jeg!

    jeg håber der er nogle solstråle historier derude og selvom det selvfølgelig ikke er godt så er det jo altid rart at høre fra andre derude…

    3. november 2015 kl. 03:25

    Sidder i samme situation med en dejlig dreng på 3 år, og siden da har jeg mistede 6 gange, og tror nu at jeg er ved at miste for 7 gang, så vil gerne lige lytte med på nogle solhistorier.

    3. november 2015 kl. 19:41

    Shirley skrev :

    Sidder i samme situation med en dejlig dreng på 3 år, og siden da har jeg mistede 6 gange, og tror nu at jeg er ved at miste for 7 gang, så vil gerne lige lytte med på nogle solhistorier.

    Det er jeg ked af at høre 🙁 var du også gennem mange aborter før du fik din dreng? Jeg fik min datter i første forsøg og derfor er det underligt at det ligepludselig ikke fungere og man aner ikke hvad det kunne være. Har du været igennem undersøgelser? Jeg skal have nogle forskellige undersøgelser i næste uge, man håber jo ikke der er noget galt men det ville jo være dejligt hvis man bare kunne blive kureret af en lille pille…

    må jeg have lov at spørge hvor gammel du er – jeg tænker om det også er alder? Jeg er 36… Jeg krydser fingre for at kan holde på graviditeten den gang!

    4. november 2015 kl. 05:03

    Det tog os to år at blive gravide første gang (tror det var stress relateret), men ellers ingen problemer, og ingen aborter før. Jeg har fået samtlige test og de kan ikke finde noget. Jeg er bare uheldig… Og ja jeg er 37, så måske det er alderen, men min søster fik sin første som 38 og anden som 40 årige, så troede at jeg havde lidt mere tid…  

     

    20. november 2015 kl. 07:38

    I går var jeg 6+5 uger henne, da jeg begyndte at bløde. I nat fik jeg så kramper. Kan forstå at den scanning, som jeg skal til her til formiddag vil vise dødt foster fordi det minder så meget om dit CiciB indecision Tak fordi i deler. Jeg er 31 år, men har alligevel næsten snart prøvet i et års tid at blive gravid. Vi ønsker os tre børn herhjemme, men det er ikke sikkert at vi når det i det tempo angry Men vi får selvfølgelig de børn, som vi skal have. God dag og lykke til <3

    Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.