Login
Opret bruger

Jodbærmærker.

17-11-2006 19:37:17

Medlem siden:
Ukendt

Sidst online:
Ukendt

Synes godt om:
+ Besvar tråd

Jodbærmærker.

Hej alle sammen.

Min lille Laura har et jordbærmærke oppe på hoved.Det er et lille fint et, og lægen siger det nok forsvinder i et`års alderen, ellers kan man behandle med laser. Det der er ved det er, at det er blevet ret højt som en lille bule. Syns den bliver større og større. Er der nogen med erfaring med jordbærmærker? Størrelse, forsvindelse, hævelse mv?

Knus spætten og Laura 7 uger og 2 dage

17-11-2006 19:47:02

Medlem siden:
20-10-2006

Sidst online:
22-01-2011

Synes godt om:
+ Besvar

hej

Da min zander kom til verden havde han også et storkemærke.. det forsvandt efter et stykke tid,må indrømme jeg kan ikke huske hvor lang tid...

til gængæld har jeg stadig mit...på mit knæ på størelse med en negl.

har en bekendt der også stadig har sit,det fylder tilgængæld det 1/4 af hans ansigt..

måske du lige (bare for din sindsro skyld) sku ringe til di læge og sige du syns det er vokset eller evt din sundhedsplejeske.

knus herfra

17-11-2006 21:03:24

Medlem siden:
08-08-2005

Sidst online:
03-07-2013

Synes godt om:
+ Besvar

Hej

Hej

Min pige har også et jordbærmærke og jeg har fået at vide at det ikke må ændre sig markant uden at en læge tilser det så jeg synes også du burde tage til læge.

Knus Christina

18-11-2006 21:46:06

Medlem siden:
Ukendt

Sidst online:
Ukendt

Synes godt om:
+ Besvar

Tak for svar.

Jeg ringer til lægen mandag morgen og høre ham ad hvordan vi skal forholde os.

Synes ikke det er så rart det hæver sådan :s

Tak fra Spætten

24-11-2006 22:00:30

Medlem siden:
24-02-2004

Sidst online:
20-04-2012

Synes godt om:
+ Besvar

Jordbærmærke

Hej Spætten

Tillykke med den lille Laura - sikke et fint navn :d

Jeg havde selv et jordbærmærke på størrelse med en 5 krone lige ved siden af næsen da jeg var lille - det forsvandt da jeg var ca 5 og idag kan det slet ikke ses at jeg havde det.

Min søn fra marts04 har et jordbærmærke på skulderen som blev større og mere og mere rødt i de første uger efter fødslen, det var ca på størrelse med en 2 krone(og et par mm højt) - jeg skriver var(datid af at være), for nu er det næsten helt væk, der er enkelte røde prikker tilbage på størrelse med et knappenålshovede. Lægerne har aldrig interesseret sig for mærket men har altid beroliget mig med at det forsvinder hurtigt selvom at jeg ikke en gang har nævnt noget om det ved undersøgelserne.

Jeg tror at det er arveligt, min farmor havde et(sted ukendt), min onkel havde et på armen, jeg havde et i hovedet og min søn har et ....

Det kan jo aldrig skade, at få kigget på det men du skal nok forvente, at de ikke vil gøre noget ved det. Søger man på nettet på ordet, kommer man ind på sider, hvor der er 1000 skrækhistorier - skån dig selv for dem (i mine øjne virker de meget hysteriske og overdrevne) og tag en snak med lægen næste gang I skal der op.

Knus Ginger - som gerne sender et billede af min søns mærke, hvis du smider en PB til mig med din mailadresse så du kan se hans - hvis det har nogen interesse.

- - - - - - - - - - - - - - -
Søn marts 04 & Datter juli 08