(?)
|Glemt dit password?Opret gratis profil
(9)
Seneste 30 tråde Seneste 30 indlæg

hvad har i af jakker/dragte til det kommende forår???
Favorit Del
11-03-2010 10:55:14

Medlem siden:
Ukendt

Sidst online:
Ukendt

hvad har i af jakker/dragte til det kommende forår???

jeps tror overskriften siger det hele.... søger lidt inspiration....

kh mater

11-03-2010 11:24:59

Jeg er Min-Mave PLUS+ bruger

Moderator

Medlem siden:
26-11-2007

Sidst online:
01-02-2012

Fødselsdato:
22-10-1983

:)

Til William (knap 2 år) har vi en blå softshell jakke fra Molo, Oskar får vist lov at arve Williams brune jakke med elefanter fra Bilka

Photobucket

11-03-2010 13:29:31

Medlem siden:
07-01-2007

Sidst online:
08-02-2012

re

Jeg har samme jakke som Lone liggende. Synes den er vildt lækker, men kan alligevel ikke helt beslutte mig for om det skal være eneste jakke.. Hvilken str. har du købt Lone? den er lidt kort i det synes jeg og skal sidde tæt til i forhold til andre jakker/fleece. Jeg har ikke haft den fremme siden november, er den lidt "stiv" i det??

Lilypie Fourth Birthday tickersLilypie Second Birthday tickers

11-03-2010 19:23:37

Medlem siden:
07-02-2008

Sidst online:
07-02-2012

:)

Jeg har købt denne til min datter. Hun skulle slet ikke have haft en jakke, da vi har købt en brugt, men da vi så den kunne vi bare ikke stå for den - hun er såå fin i den. Den har en skøn facon og et fint lille læg på ryggen, er meget finere i virkeligheden end på billedet:) Den er iøvrigt fra Ziestha.

Ziestha Pink sommer og forårs jakke baby

/Sofie

MinTicker.dk Ticker

MinTicker.dk Ticker

11-03-2010 20:03:29

Jeg er Min-Mave PLUS+ bruger

Moderator

Medlem siden:
26-11-2007

Sidst online:
01-02-2012

Fødselsdato:
22-10-1983

re

plys74 skrev:

Jeg har samme jakke som Lone liggende. Synes den er vildt lækker, men kan alligevel ikke helt beslutte mig for om det skal være eneste jakke.. Hvilken str. har du købt Lone? den er lidt kort i det synes jeg og skal sidde tæt til i forhold til andre jakker/fleece. Jeg har ikke haft den fremme siden november, er den lidt "stiv" i det??

Jeg har købt den i 104 til William, og den kunne ikke være mindre, hvis han også skal kunne have en trøje på indenunder. Ungen er ikke engang fyldt 2 år, og så skal jakken være str. 4 år  Af og til er Molos størrelser lidt sjove... Jeg er helt vild med kvaliteten. Synes, den virker rigtig robust og slidstærk, og jeg synes ikke, den er stiv i det - men det skyldes måske, at jeg har købt den brugt, så den er blevet vasket et par gange. Hvilken størrelse har du købt til din datter?

Jeg har forresten også en almindelig sort- og blåstribet fleece med lynlås til William til at afveksle med. Så vidt jeg husker, så var det en, min mor har bestilt til ham fra Ellos.

Photobucket

11-03-2010 20:11:39

Medlem siden:
30-10-2007

Sidst online:
07-02-2012

Fødselsdato:
23-07-1982

Her hjemme har jeg købt denne:

Småfolk - Jakke nylon i pink/lilla  (0-6 år)

Den er fra Småfolk, og det er et lidt dårligt billede, den er ikke lige så "glimtende" i virkeligheden 

Men den har jeg købt på lagersalg, så var heldig til at få den til en god pris. Mener den vejl. udsalgspris er omkrin 6-700 kr. og det ville jeg nok ikke have givet ;) Men den har en god tykkelse - og så har den nogle dejligt friske farver :)

KNUS fra Nina

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

11-03-2010 20:23:17

Medlem siden:
07-01-2007

Sidst online:
08-02-2012

hej Lone

Jeg har købt to, 98 og 104. Da jeg prøvede dem på hende i november syntes jeg ingen af dem virkede specielt store! Jeg talte med en Molomedarbejder efterfølgende og spurgte til størrelsen. Han sagde, at man skulle huske, at det ikke var en "fleece jakke" der skulle sidde og pose og det var heller ikke meningen der skulle være plads til trøjer inden under - den skulle sidde lidt "tæt" til kroppen.

Må se, hvordan den bliver i størrelsen. Hev den lige frem af bunden af skabet og nej, den er ikke stiv i det.  Blev lige mindet om, hvorfor jeg blev vild med den.

God anledning til lige at se mit "lager" igennem af tøj der venter på at komme i brug. Er helt pjattet med hendes tøj :-)

Lilypie Fourth Birthday tickersLilypie Second Birthday tickers

12-03-2010 08:58:40

Medlem siden:
21-04-2008

Sidst online:
27-01-2012

vi

har denne

fra Name it. Den er lidt lille i str.

Tjek min blog: Ælle Bælle Bu
Lilypie Third Birthday tickers

13-03-2010 15:41:18

Medlem siden:
21-04-2008

Sidst online:
27-01-2012

re

hej quinder...

sikke nogle fine jakker...det der softshell, hvordan er det i stoffet???

Nøjsen: den er superfin den jakke, hvor har i købt den?? (og ja thilde skulle egentlig heller ikke have haft en...men altså)

Hedvig:hi hi har også kigget på den jakke maaaange gaaaange den er så fin...men kan så alligevel ikke finde ud af om den bliver lidt for funky (hvis noget kan blive det...)

tak for svar....altid at rart at samle lidt inspiration....og ja jeg er pludselig også blevet helt vild med tøj efter thilde kom til

Opret gratis profil! Og få Gratis Babyboks fra Libero Klubben!