(?)
|Glemt dit password?Opret gratis profil

Puha hvor er savnet stort
Favorit Del
08-09-2010 11:01:14

Medlem siden:
18-03-2010

Sidst online:
21-05-2012

Puha hvor er savnet stort

Kære alle

Den 29. juni mistede vi vores dejlige og helt igennem perfekte søn og selvom han havde hjertefejl så var han bare så perfekt. Så kærlig, så opmærksom og altid en god dreng, men også en dreng som kunne lave balade, for hvem kan ikke det.

Jeg savner min dreng så meget og selvom jeg godt ved at han ikke kommer igen og ikke er her mere, så føler jeg ham ind imellem.
Hvor ville jeg ønske at ingen forældre skulle gå igennem den sorg og de rædselsfulde tider der følger efter, men hele tiden bliver jeg mindet om at der findes så mange små engle i himlen. Håber de hygger sig sammen deroppe og leger og har det skægt.

Hvor ville jeg ønske at jeg stadig kunne få et kram et kys og høre ham sige, du er den bedste mor i verden, jeg elsker dig mor.

Hilsen Ninna

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers Lilypie First Birthday tickers
10-09-2010 09:28:22

Medlem siden:
18-03-2010

Sidst online:
21-05-2012

Fødselsdato:
11-05-1973

gad vide hvorfor siderne ikke bliver opdateret.

Nå, pyt.

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie First Birthday tickers
10-09-2010 09:37:25

Medlem siden:
25-02-2004

Sidst online:
18-05-2012

Kære dig,

Vil først og fremmest sende dig et medfølende knus, det må være ganske forfærdeligt !!

I april i år mistede vi vores lille dreng, dødfødt i 15. uge - han var fin og helt igennem perfekt .. det var hårdt og også her er savnet stort, men ..

..hvis man kan snakke om fordele i disse forbindelser var det klart en fordel at vi ikke kendte vores lille dreng endnu, vi kan kun gisne om hvordan han ville ha' set ud og ville ha' været.

Derfor kan jeg levende sætte mig ind i hvor forfærdelig meget større savnet må være når man mister sit levende barn - det barn man har oplevet og kendt ! Jeg ved godt at ingen ord kan gøre ens savn mindre , men hos mig hjalp det i hvartfald at høre, at der sad nogen derude som følte med mig og sendte os tanker.

Og det er præcis det jeg vil gøre - du skal vide at din historie rører sig dybt i mig og jeg sender tanker til dig og din familie.

- og så håber jeg at vores kære sønner har det godt hvorend de befinder sig.

Tanker fra Jesperstrunte

Lilypie Pregnancy tickers MinTicker.dk Ticker
10-09-2010 09:38:04

Medlem siden:
03-06-2008

Sidst online:
22-05-2012

Hej...

Jeg kan genkende mange af de følelser du beskriver.... Dog nåede jeg ikke at se min datter i live..... Jeg ved ikke om man kan gradbøje sorg... Finder der forskellige former for sorg??? Jeg ved ihvertfald at det var hårdt at sige farvel til min datter og sorgen og savnet er stadig stort......

Men hvor må det være MEGET svært og hårdt, at skulle miste et barn, man kender og har levet med og elsket i SÅ mange år.... Det er så uretfærdigt at skulle begrave det man elsker højest i denne verden... nemlig sit barn....

Jeg vil sige at jeg forstår din sorg og ved hvordan du har det... Dog må dit savn, være ubæreligt... da du har levet med dit barn i 7 (?) år....

Sorgen og savnet bliver mindre med tiden, MEN den forsvinder aldrig....

Sender en tanke til alle englebørn..... Håber de leger sammen deroppe, hvor solen skinner uendeligt....

Knus, kram og varme tanker Lotte

Lilypie Angel and Memorial tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickersLilySlim Weight loss tickers
10-09-2010 09:41:22

Medlem siden:
03-06-2008

Sidst online:
22-05-2012

Føler en snert af din smerte... - bare ved tanken...

Selv om jeg aldrig har mistet noget så dyrebart  og gud ske tak og lov for det så er jeg selv mor til to sønner på 5 og knap 8år og de er det dyrebareste i verden og nummer 3 er på vej. Ingen kan følge din smerte for det må være den værste i hele verden. Jeg ville bare lige give dig et varm og kærligt knus fra en anden mor....

23-09-2010 11:04:43

Medlem siden:
11-09-2008

Sidst online:
13-12-2011

Fødselsdato:
30-12-1979

Nøj hvor jeg dog føler med dig. Du må være en meget stærk kvinde, dejligt du kan dele med os andre.

Jeg har ikke selv prøvet at miste, men lige nu sidder jeg alligevel og tuder... Du sendes de varmeste tanker herfra.

Hilsen Stine.

Termin 3/4/11 : )
17-07-2011 11:59:44

Medlem siden:
15-08-2010

Sidst online:
29-07-2011

mine dybeste medfølelse og tænker til dig og din familie,sidder med tårer i øjenene og en klump i halsen.hvor må det være ubeskriveligt hårdt! kan det passe jeg har set en artikel i et blad om jer? synes jeg kan kende et billede af din søn..mvh frk-mor

18-07-2011 09:20:04

Medlem siden:
18-03-2010

Sidst online:
21-05-2012

Fødselsdato:
11-05-1973

Hej frk-mor

Tusind tak

Ja, det er os der var i Ude og hjemme. Jeg overvejdede længe om vi skulle deltage, men til sidst bestemte vi os for at gøre det.

Det blev heldigvis en dejlig soper artikel som vi ønskede det, selvom det var hårdt at lave den.

Nu er der jo gået et år, og savnet er ikke mindre tværtimod. Vi mangler vores guldklump hver dag og hele tiden, men sådan vil det nok altid være.

Hans lillebror er stadig ikke kommet har termin på onsdag, men vi glæder os til at møde ham og er nervøse for hvordan vi reagerer.

Knus Ninna

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie First Birthday tickers
07-02-2012 09:42:17

Medlem siden:
11-12-2008

Sidst online:
10-02-2012

Fødselsdato:
04-09-1975

Ved slet ikke hvad jeg skal skrive, andet end jeg føler så stærkt med dig, ja, med jer alle der har mistet et barn.

Det burde ikke ske.

kh camilla

Lilypie Maternity tickersLilypie Third Birthday tickers
Opret gratis profil! Og få Gratis Babyboks fra Libero Klubben!
  • Uploadet af:
    Lineij82

23:23

• Uploadet af:
    piazastrow

10:50

• Uploadet af:
    piazastrow

10:48