Login
Opret bruger

en ghettoblaster/cd-afspiller til (små) børn.. Findes sådan en??

22-10-2010 20:31:12

Medlem siden:
Ukendt

Sidst online:
Ukendt

Synes godt om:
+ Besvar tråd

en ghettoblaster/cd-afspiller til (små) børn.. Findes sådan en??

Hejsa de damer :-)

Jeg har fundet den bedste ide som julegave til knægten herhjemme... Jeg har bare et problem - Jeg kan ikke finde den nogen steder!!!

Jeg ville give ham en ghettoblaster/cd-afspiller beregnet til (mindre) børn.
altså en tumlesikker en af slagsen med store knapper... Ved ikke om i kan se det for jer...

Er der nogen af jer der ved hvor jeg kan finde sådan en henne?

Mange hilsner, KaLee :-)

22-10-2010 20:36:02

Medlem siden:
Ukendt

Sidst online:
Ukendt

Synes godt om:
+ Besvar

...

Jeg købte en båndoptager til Jonas i Berlin og der havde de også en cd-afspiller til helt små børn.. Så jeg ved at det findes! Og jeg ærgrer mig over at jeg ikke købte den!! Men han har en masse kasettebånd med historier på, så jeg tænkte ikke lige længere end det..

Men jeg har det lige i baghovedet, kunne nemlig også godt tænke mig en til Jonesy!

22-10-2010 20:37:55

Medlem siden:
06-09-2007

Sidst online:
12-04-2014

Synes godt om:
+ Besvar

Hej

Vi fik denne i gave til min datter, da hun fyldte 2. Ikke lige en jeg selv ville have valgt, men er faktisk blevet super glad for den. Min datter har selv været henne og pille ved knapperne, når mor ikke har været i nærheden, og det har den klaret fint. Fåes også i hvid tror jeg.

http://www.expert.dk/products/details/8712581436315.aspx

mvh

Lilypie Fifth Birthday tickersLilypie Pregnancy tickers

22-10-2010 20:38:43

Medlem siden:
Ukendt

Sidst online:
Ukendt

Synes godt om:
+ Besvar

...

Se lige her:

br.dk/SøgeResultat.aspx

Der er lidt forskelligt!

22-10-2010 20:53:58

Medlem siden:
Ukendt

Sidst online:
Ukendt

Synes godt om:
+ Besvar

jamen jamen...

SaraQ det er jo noget lign denne her:

http://br.dk/Kategorier/Musik%20og%20film/DVD/Lys,%20lyd%20og%20billede/Cd-afspiller.aspx?id=623584

jeg er ude efter.....

mærkeligt det ikke kom med op i min søgning... tror jeg skal have en google-lesson ;-)

Pippi79: jeg havde godt set den.. tror bare ikke den ville leve længe hos os.. Den fåes i grå..

24-10-2010 14:40:38

Medlem siden:
Ukendt

Sidst online:
Ukendt

Synes godt om:
+ Besvar

...

Robin har den her.. bare i andre farver, mener den er rød og blå?? Men den er super god, microfonerne kan tåle MEGET savl, den går ikke ud selvom han taber den på gulvet, man kan som forældre indstille hvor højt den max må spille osv...

24-10-2010 19:20:23

Medlem siden:
Ukendt

Sidst online:
Ukendt

Synes godt om:
+ Besvar

...

Har lige købt den som Maia snakker om til Jonas i dag (til en 50'er på en babybazar) og er helt enig i det hun skriver! Jonas elsker mikrofonerne!

Men jeg ville aldrig give 500 for den, så fantastisk er den heller ikke!

24-10-2010 22:29:31

Medlem siden:
05-08-2007

Sidst online:
15-03-2014

Synes godt om:
+ Besvar

Vi købte i Bilka

og den er super og MEGET billigere end de andre i fx BR. Den koster normalt 189,- men fås af og til på tilbud til 150,- Så er der også råd til at købe en ny hvis den skulle gå i stykker!

Lilypie Third Birthday tickers

25-10-2010 10:16:26

Medlem siden:
Ukendt

Sidst online:
Ukendt

Synes godt om:
+ Besvar

:-)

Daffy1982 skrev:

og den er super og MEGET billigere end de andre i fx BR. Den koster normalt 189,- men fås af og til på tilbud til 150,- Så er der også råd til at købe en ny hvis den skulle gå i stykker!

Har du tilfældigvis et billede af den??

Lyder næsten som om jeg skal i smut i bilka så :-)

25-10-2010 15:59:17

Medlem siden:
05-08-2007

Sidst online:
15-03-2014

Synes godt om:
+ Besvar

Nej

jeg har desværre ikke et billede af den. Men den er orange og findes i legetøjsafdelingen. Den eneste jeg har kunnet finde i Bilka!

Lilypie Third Birthday tickers

25-10-2010 20:40:36

Medlem siden:
Ukendt

Sidst online:
Ukendt

Synes godt om:
+ Besvar

...

Daffy1982 skrev:

jeg har desværre ikke et billede af den. Men den er orange og findes i legetøjsafdelingen. Den eneste jeg har kunnet finde i Bilka!

Tjah jeg endte med at tage i Fields, Bilka, for at finde den ghettoblaster - de havde INTET der mindede om noget til børn.. Altså af ghettoblastere/cd-afspiller... Mærkeligt nok, for de har jo så meget andet..

Til gengæld fandt jeg et legeradio i toysRus, så håber jeg det kan holde noget af skansen..

tak for hjælpen