Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

Søg

bedsteforælder søges i sorø område

23.april 2012 kl. 18:40
Luk
Medlem siden 13-02-2012
27 startede debatter
268 skrevne indlæg
Sidst online 26-12-2013
23-04-2012 18:40
Luk
Medlem siden 13-02-2012
27 startede debatter
268 skrevne indlæg
Sidst online 26-12-2013
Godt skrevet
0

Hej

Mit navn er Oliver Boye jeg er 10 mdr og er et donerbarn. Jeg bor sammen med min mor og mine søskende som er jinas på 17, daniel på 15 og min søster på 14 jeg er meget glad for min lille familie, men jeg savner at ha nogle bedsteforælder, som jeg kan hygge med en gang imellem, da mine store søskende er væk hver anden weekend og i nogle ferier.

Jeg håber der er nogle som kunne tænke sig at lære mig at kende og blive så glad for mig at de vil være mine reserve bedsteforælder, og som kunne tænke sig at dele nogle oplevelser sammen med mig :)

Jeg har kun min mor og min morfar samt min papmor, og de er ikke så friske at de kan tage med på ture sammen med mig, eller passe mig en gang imellem :(

Håber der er nogle der ude som har en smule overskud og lyst til at være mine reservebedste, så skriv endelig og min mor vil svare jer

mange knus fra Oliver

Anmeld
Svar
MinTicker.dk Ticker
Godt skrevet
0
MinTicker.dk Ticker
24.april 2012 kl. 19:58
Luk
Medlem siden 08-08-2011
25 startede debatter
11 skrevne indlæg
Sidst online 07-06-2013
24-04-2012 19:58
Luk
Medlem siden 08-08-2011
25 startede debatter
11 skrevne indlæg
Sidst online 07-06-2013
Godt skrevet
0

Hejsa - har du prøevt at finde en på denne side:

http://www.minbabysitter.dk - der er mere end 1400 babysittere tilknyttet lige nu.

vh Trine

Anmeld
Svar
Er ny og vil lige se hvad der sker her
Godt skrevet
0
Er ny og vil lige se hvad der sker her
25.april 2012 kl. 11:24
Luk
Medlem siden 14-09-2011
7 startede debatter
24 skrevne indlæg
Sidst online 22-02-2014
25-04-2012 11:24
Luk
Medlem siden 14-09-2011
7 startede debatter
24 skrevne indlæg
Sidst online 22-02-2014
Godt skrevet
0

jeg er ik i danmark endnu, og heller ik gammel nok til at være bedstemor men vil tilbyde mig som reservetante eller noget

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
25.april 2012 kl. 13:20
Luk
Medlem siden 13-02-2012
27 startede debatter
268 skrevne indlæg
Sidst online 26-12-2013
25-04-2012 13:20
Luk
Medlem siden 13-02-2012
27 startede debatter
268 skrevne indlæg
Sidst online 26-12-2013
Godt skrevet
0
Yurie skrev:

jeg er ik i danmark endnu, og heller ik gammel nok til at være bedstemor men vil tilbyde mig som reservetante eller noget

hej yurie,

det kunne være dejligt   skriver en besked til dig

hilsen sabrina

Anmeld
Svar
MinTicker.dk Ticker
Godt skrevet
0
MinTicker.dk Ticker

Debatkategorier

Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
Terminsgrupper
Forældregrupper
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste blogindlæg

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Navnestatistik 2013 - Sofia og William er topscore

Navnestatistik 2013 er nu udkommet. Se de mest populære navne fra sidste år og bliv måske inspireret til det perfekte babynavn. Læs mere

Gratis fertilitetsbehandling sætter skub i projekt baby

Siden 2012 har barnløse par igen kunne få gratis fertilitetsbehandling, hvis den barnløse kvinde er under 45 år gammel, og det har sat skub i projekt baby. Læs mere

Enlige bliver insemineret i stedet for sædtyveri

Flere og flere kvinder vælger at blive insemineret med en anonym donor, frem for sædtyveri ude i byen eller sæd fra en mand i vennekredsen. Læs mere

5+3 råd til barnløse par og deres omgangskreds

Det er svært for mange barnløse par og deres omgangskreds at takle skuffelser og svære følelser som misundelse. Få gode råd til at takle og hjælpe. Læs mere

Hvad koster kunstig befrugtning?

I Danmark koster kunstig befrugtning ikke noget for de første 3-6 forsøg, afhængig af behandlingsformen, derefter koster behandlingerne på privat klinik. Læs mere

ODDER Barnevognen til det danske vejr

Få et godt tilbud på en ODDER kvalitetsbarnevogne, som er designet til ikke at lade sig påvirke af det pragtfulde danske vejr. Læs mere

Nyeste artikler

Navnestatistik 2013 ...

Navnestatistik 2013 er nu udkommet. Se de mest populære navne fra sidste år og bliv måske inspireret til det perfekte babynavn. Læs mere

Gratis fertilitetsbe...

Siden 2012 har barnløse par igen kunne få gratis fertilitetsbehandling, hvis den barnløse kvinde er under 45 år gammel, og det har sat skub i projekt baby. Læs mere

Enlige bliver insemi...

Flere og flere kvinder vælger at blive insemineret med en anonym donor, frem for sædtyveri ude i byen eller sæd fra en mand i vennekredsen. Læs mere

5+3 råd til barnløse...

Det er svært for mange barnløse par og deres omgangskreds at takle skuffelser og svære følelser som misundelse. Få gode råd til at takle og hjælpe. Læs mere

Hvad koster kunstig ...

I Danmark koster kunstig befrugtning ikke noget for de første 3-6 forsøg, afhængig af behandlingsformen, derefter koster behandlingerne på privat klinik. Læs mere

ODDER Barnevognen ti...

Få et godt tilbud på en ODDER kvalitetsbarnevogne, som er designet til ikke at lade sig påvirke af det pragtfulde danske vejr. Læs mere