Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

Søg

Barnepige tilbydes i Aalborg og omegn

24.juni 2012 kl. 20:51
Luk
Medlem siden 24-06-2012
1 startede debatter
Sidst online 12-08-2012
24-06-2012 20:51
Luk
Medlem siden 24-06-2012
1 startede debatter
Sidst online 12-08-2012
Godt skrevet
0

Hej Alle.

Jeg hedder Sara Christensen, er 19 år og er lige flyttet til Aalborg. Jeg skal til at læse til pædagog efter sommerferien på seminariet, og kunne godt tænke mig noget arbejde ved siden af som barnepige, da det jo netop er børn jeg brænder for at arbejde med i fremtiden.

Jeg har været barnepige mange forskellige steder på børn lige fra 1 til 12 år gamle. Jeg har også altid været vant til børn hjemmefra, da min mor er dagplejemor, og har på den måde også stor kendskab til faget.

I er velkomne til at kontakte mig hvis i skulle have spørgsmål eller andet. :)

Håber på at høre fra jer.

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0

Debatkategorier

Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
Terminsgrupper
Forældregrupper
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste blogindlæg

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Hvad er kunstig befrugtning?

Mange par har brug for hjælp til at blive gravide, men hvad er kunstig befrugtning egentligt og hvor udbredt er det? Læs mere

8 risikofaktorer for infertilitet hos kvinder

Risikoen for infertilitet hos kvinder stiger med alderen, det ved de fleste, men faktisk er der også andet, du selv kan gøre, for at bevare din fertilitet. Læs mere

Sex under graviditeten – fra sexkilling til mor

Vi har sprurgt Katrine Berling om hvordan man takler sex under graviditeten, når man går fra at være sexet kvinde til at blive mor. Få hendes gode råd her. Læs mere

ICSI - den sidste fertilitetsbehandling

Mikroinsemination (ICSI) benyttes til at behandle barnløshed i de tilfælde hvor in vitro kunstig befrugtning (IVF) ikke virker. Læs mere

Sådan foregår mikroinsemination

Mikroinsemination er en form for kunstig befrugtning, hvor sædcellen befrugter ægget uden for livmoderen. Læs hvordan behandlingen foregår. Læs mere

Vil du teste den nye autostol KING II LS?

5 forældre kan sammen med deres barn teste den nye Britax Rømer KING III LS i dagligt brug. Du kan blive en af de heldige testere ved at deltage her. Læs mere

Nyeste artikler

Hvad er kunstig befr...

Mange par har brug for hjælp til at blive gravide, men hvad er kunstig befrugtning egentligt og hvor udbredt er det? Læs mere

8 risikofaktorer for...

Risikoen for infertilitet hos kvinder stiger med alderen, det ved de fleste, men faktisk er der også andet, du selv kan gøre, for at bevare din fertilitet. Læs mere

Sex under graviditet...

Vi har sprurgt Katrine Berling om hvordan man takler sex under graviditeten, når man går fra at være sexet kvinde til at blive mor. Få hendes gode råd her. Læs mere

ICSI - den sidste fe...

Mikroinsemination (ICSI) benyttes til at behandle barnløshed i de tilfælde hvor in vitro kunstig befrugtning (IVF) ikke virker. Læs mere

Sådan foregår mikroi...

Mikroinsemination er en form for kunstig befrugtning, hvor sædcellen befrugter ægget uden for livmoderen. Læs hvordan behandlingen foregår. Læs mere

Vil du teste den nye...

5 forældre kan sammen med deres barn teste den nye Britax Rømer KING III LS i dagligt brug. Du kan blive en af de heldige testere ved at deltage her. Læs mere