Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

Søg

Overstimulering!

17.februar 2017 kl. 19:13
Luk
Medlem siden 10-01-2017
17-02-2017 19:13
Luk
Medlem siden 10-01-2017
Godt skrevet
0

Er der nogle herinde der har prøvet at blive overstimuleret?

Jeg er blevet overstimuleret med Menopur og derved aflyst IUI..

Jeg har haft rigtig mange smerter og her 5 dage efter har jeg stadig problemer! Er der ikke nogle der vil dele nogle erfaringer????

- Hvor lang tid før smerterne var væk? Hvornår måtte i lave noget aktivt igen? Hvor længe gik der før i måtte starte i behandling igen?

HÅBER at høre fra nogen... :)

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
17.februar 2017 kl. 19:16
Luk
Medlem siden 29-11-2015
45 startede debatter
1382 skrevne indlæg
17-02-2017 19:16
Luk
Medlem siden 29-11-2015
45 startede debatter
1382 skrevne indlæg
Godt skrevet
1

Hejsa nu har jeg ikke selv prøvet det men har lige læst et indlæg hvor der var en anden der havde fået overstimulering. De siger masser af vand og spis rigeligt med protein. 

Bare hvis du ikke havde fået det af vide. God bedring.smiley

Anmeld
Svar
Afklaring vi skal i IVF behandling kort forløb vi starter september 2016 grundet sommerferie. Igang med 1. IVF 9/9-2016. Æg taget ud D.21 september 2016 og nu behandling som ICSI. 5/10-2016 BP negativ hcg på 6 d.11 tjek hcg om det falder. Venter på ny ICSI behandling
Godt skrevet
1
Afklaring vi skal i IVF behandling kort forløb vi starter september 2016 grundet sommerferie. Igang med 1. IVF 9/9-2016. Æg taget ud D.21 september 2016 og nu behandling som ICSI. 5/10-2016 BP negativ hcg på 6 d.11 tjek hcg om det falder. Venter på ny ICSI behandling
17.februar 2017 kl. 19:18
Luk
Medlem siden 19-07-2012
13 startede debatter
51 skrevne indlæg
17-02-2017 19:18
Luk
Medlem siden 19-07-2012
13 startede debatter
51 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Hej.  Har været igennem en meget voldsom overstimulation, min behandling blev dog ikke aflyst og således blev reaktionen måske bare endnu værre. Læs evt. Mere i denne tråd  . 

God bedring,  pas på dig selv og held og lykke med pb.

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
17.februar 2017 kl. 19:18
Luk
Medlem siden 10-01-2017
15 startede debatter
36 skrevne indlæg
17-02-2017 19:18
Luk
Medlem siden 10-01-2017
15 startede debatter
36 skrevne indlæg
Godt skrevet
1

Tak FruRatzeburgHansen - jeg spiser og drikker alt det jeg kan allerede :) 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
1
17.februar 2017 kl. 19:20
Luk
Medlem siden 10-01-2017
15 startede debatter
36 skrevne indlæg
17-02-2017 19:20
Luk
Medlem siden 10-01-2017
15 startede debatter
36 skrevne indlæg
Godt skrevet
0
gravity skrev :

Hej.  Har været igennem en meget voldsom overstimulation, min behandling blev dog ikke aflyst og således blev reaktionen måske bare endnu værre. Læs evt. Mere i denne tråd  . 

God bedring,  pas på dig selv og held og lykke med pb.

Puha en omgang du var igennem - men endte det ud med graviditet og endte det lykkeligt?

Jeg har ikke fået så meget at vide om hvad jeg må ift. bevægelse - ved du hvornår man må begynde at gå ture, træne, mm.?

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
17.februar 2017 kl. 19:46
Luk
Medlem siden 01-12-2015
20 startede debatter
1055 skrevne indlæg
17-02-2017 19:46
Luk
Medlem siden 01-12-2015
20 startede debatter
1055 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg er også overstimuleret, var til ÆU i onsdags og ÆO aflyst, jeg har stadig ondt i maven og rigtig meget kvalme, jeg fik afvide jeg skulle drikke rigeligt med vand :) 

Anmeld
Svar
Vi har været gennem 3 iui behandlinger på Trianglen som alle endte negativt. Vi er nu henvist til Hillerød/riget hvor vi skal til første samtale den 2 januar 17. Vi skal starte i kort behandling på Hillerød/riget, forhåbentlig i februar 17 hvis der er plads :) Endelig kom mens, og fik heldigvis lov at starte ivf her i februar 17, skal til første scanning den 3/2:)
Godt skrevet
0
Vi har været gennem 3 iui behandlinger på Trianglen som alle endte negativt. Vi er nu henvist til Hillerød/riget hvor vi skal til første samtale den 2 januar 17. Vi skal starte i kort behandling på Hillerød/riget, forhåbentlig i februar 17 hvis der er plads :) Endelig kom mens, og fik heldigvis lov at starte ivf her i februar 17, skal til første scanning den 3/2:)
17.februar 2017 kl. 20:01
Luk
Medlem siden 11-01-2016
3 startede debatter
224 skrevne indlæg
17-02-2017 20:01
Luk
Medlem siden 11-01-2016
3 startede debatter
224 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg var også overstimuleret. Jeg fik drænet væske et par gange og var inde og få væskedrop et par gange. Jeg stoppede med at have ondt efter 10-12 dage. Tror jeg var sygemeldt ca. 10 dage.

Jeg fik at vide at gåture var fint men anden motion tror jeg det gik ihvertfald en måned før de sagde ok til. 

God bedring 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
17.februar 2017 kl. 20:32
Luk
Medlem siden 18-10-2011
2 startede debatter
48 skrevne indlæg
17-02-2017 20:32
Luk
Medlem siden 18-10-2011
2 startede debatter
48 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg har også prøvet at være overstimuleret. Dog efter æu og æo. Var sygemeldt i 14 dage  men smertefri efter en uges tid. Og mener jeg kunne begynde på motion efter tre ugers tid, måske en måned. 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
17.februar 2017 kl. 20:34
Luk
Medlem siden 18-10-2011
2 startede debatter
48 skrevne indlæg
17-02-2017 20:34
Luk
Medlem siden 18-10-2011
2 startede debatter
48 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Og startede op på behandling første mens efter negativ test efter overstimulering. 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
17.februar 2017 kl. 21:01
Luk
Medlem siden 10-01-2017
15 startede debatter
36 skrevne indlæg
17-02-2017 21:01
Luk
Medlem siden 10-01-2017
15 startede debatter
36 skrevne indlæg
Godt skrevet
0
lhdl87 skrev :

Jeg er også overstimuleret, var til ÆU i onsdags og ÆO aflyst, jeg har stadig ondt i maven og rigtig meget kvalme, jeg fik afvide jeg skulle drikke rigeligt med vand :) 

Hvad gør du ift at bevæge dig? Jeg fik at vide, at jeg også er sygemeldt fra arbejde lige nu :( (heldigvis har jeg ferie)...!

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
17.februar 2017 kl. 21:02
Luk
Medlem siden 10-01-2017
15 startede debatter
36 skrevne indlæg
17-02-2017 21:02
Luk
Medlem siden 10-01-2017
15 startede debatter
36 skrevne indlæg
Godt skrevet
0
SS1987 skrev :

Jeg var også overstimuleret. Jeg fik drænet væske et par gange og var inde og få væskedrop et par gange. Jeg stoppede med at have ondt efter 10-12 dage. Tror jeg var sygemeldt ca. 10 dage.

Jeg fik at vide at gåture var fint men anden motion tror jeg det gik ihvertfald en måned før de sagde ok til. 

God bedring 

Puha sikke en omgang :( Hvorfor er det man fx ikke må træne - ved du det?

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste blogindlæg

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Mofibo giver dig gratis e-bøger og lydbøger under din barsel

Nu kan du gøre hverdagen på barsel endnu mere underholdende. Prøv Mofibo i 2 mdr. for 0 kr. og gå på opdagelse i et kæmpe udvalg af de bedste e-bøger og lydbøger indenfor alle genrer. Læs eller lyt ubegrænset på din smartphone og tablet, hvor i verden det passer dig. Læs mere

Børnebidrag

Børnebidrag

Hvis I har børn sammen, men ikke længere er sammen, kan du være berettiget til børnebidrag. I artiklen her bliver du klogere på, hvilke muligheder, rettigheder og forpligtelser forældre har i forbindelse med udbetaling af børnebidrag. Læs mere

Reglerne for forældremyndighed - kort fortalt

Mange er forvirret omkring reglerne for forældremyndighed, hvordan man opnår forældremyndighed og hvem der kan få den tildelt - uanset om forældrene er sammen eller ej. Læs mere

Pengegaver i familien

Pengegaver i familien

Det er som regel kærkomment, når man kan hjælpe hinanden i familien. Hvad end du selv står til at modtage en økonomisk håndsrækning, eller om du ønsker at give nogen i din familie lidt økonomisk hjælp, er der flere muligheder for at give og modtage pengegaver. Dog skal du være opmærksom på de faldgruber, der kan følge i farvandet. Læs mere

Graviditetshormon

Graviditetshormon

hCG står for Human Chorion Gonadotropin, kaldet graviditetshormon. Når lægerne vil finde ud af, om du er gravid, tager de en blod- eller urinprøve, og undersøger om det indeholder hCG. I en blodprøve kan lægerne måle det nøjagtige hCG-tal, mens en urinprøve kun vil give udslag, når der er en vis mængde hCG i urinen. Læs mere

I tvivl? - Røg eller røgfri baby

Som ryger kan man få ekstra lyst til cigaretterne under sin graviditet også selvom man er røgfri. Man står jo i en situation som både er vild, spændende og usikker på en gang. Tanker om den nye fremtid fylder alt, og midt i dette følelsesmylder, kan det være svært at forestille sig en hverdag uden cigaretterne. Læs mere

Nyeste artikler

Nu kan du gøre hverdagen på barsel endnu mere underholdende. Prøv Mofibo i 2 mdr. for 0 kr. og gå på opdagelse i et kæmpe udvalg af de bedste e-bøger og lydbøger indenfor alle genrer. Læs eller lyt ubegrænset på din smartphone og tablet, hvor i verden det passer dig. Læs mere

Børnebidrag

Børnebidrag

Hvis I har børn sammen, men ikke længere er sammen, kan du være berettiget til børnebidrag. I artiklen her bliver du klogere på, hvilke muligheder, rettigheder og forpligtelser forældre har i forbindelse med udbetaling af børnebidrag. Læs mere

Mange er forvirret omkring reglerne for forældremyndighed, hvordan man opnår forældremyndighed og hvem der kan få den tildelt - uanset om forældrene er sammen eller ej. Læs mere

Pengegaver i familien

Pengegaver i familien

Det er som regel kærkomment, når man kan hjælpe hinanden i familien. Hvad end du selv står til at modtage en økonomisk håndsrækning, eller om du ønsker at give nogen i din familie lidt økonomisk hjælp, er der flere muligheder for at give og modtage pengegaver. Dog skal du være opmærksom på de faldgruber, der kan følge i farvandet. Læs mere

Graviditetshormon

Graviditetshormon

hCG står for Human Chorion Gonadotropin, kaldet graviditetshormon. Når lægerne vil finde ud af, om du er gravid, tager de en blod- eller urinprøve, og undersøger om det indeholder hCG. I en blodprøve kan lægerne måle det nøjagtige hCG-tal, mens en urinprøve kun vil give udslag, når der er en vis mængde hCG i urinen. Læs mere

Som ryger kan man få ekstra lyst til cigaretterne under sin graviditet også selvom man er røgfri. Man står jo i en situation som både er vild, spændende og usikker på en gang. Tanker om den nye fremtid fylder alt, og midt i dette følelsesmylder, kan det være svært at forestille sig en hverdag uden cigaretterne. Læs mere