Zebber skrev:
Hej Christina !!
TILLYKKE... hvor er det deligt for dig <3
har lige lidt spørgsmål....! er du overvægtig , hvis ja lidt eller svær??
hvad kunne din kost foreksempel lyde på en dag ?
morgen mad
mellemmåltid
frokost
mellemmåltid
aftensmad
mellemmåltid
knus
Hej Zebber..
Jeg var/er ikke overvægtig, men befandt mig tæt på min BMI-grænse til overvægt..
Her får du lige et eksempel på min kost for en dag:
Morgenmad - 1 skive rugbrød m. mager ost, skinke og spejlæg, ell. Græsk yoghurt (2%) med fersken i tern og hjemmelavet mûsli.
Mellemmåltid - Et æble ell. nødder ell. rå gulerodsstave.
Frokost - Blandet salat m. rød peber, ærter, agurk, tomat og kød - rejer/kylling/tun. Det kunne også være 3 skiver rugbrød m. torskerogn, æg og tomat.
Mellemmåltid - Det kunne nemt være et stykke rugbrød med nutella (!) Det må man faktisk godt spise ifølge bogen.
Aftensmad - Her er der altså rigtig mange muligheder.. Fx. Æggekage m. røget laks og krydderurter, Oksekødsbøf i tern blandet med tomatsalat, paneret torsk m. hjemmerørt karry/paprika dressing og rulerods- og agurkestave, hakkebøf og grillede grønsager. jeg kunne blive ved..! 
Mellemmåltid - Helt sikkert ISIS is!!!!! Jeg er den største slikmås, så det fik jeg nærmest hver aften. Sådan en bøtte var væk på 4 dage 
Jeg kan fortælle dig, at på de første 14 dage havde jeg tabt mig 3 kilo. Og det skal lige siges at jeg ikke spiste for at tabe mig, men for at få en reglmæssig cyklus og ægløsning. Har været SÅ glad for bogen, og syntes virkelig det var forsøget værd..! Forresten så fandt jeg mange af mine aftensmåltider i Feminas ugentlige måltidsplaner..!?!
Pøj, pøj med det hele! Jeg er i hvertfalde glad for, at jeg gav det en chance inden jeg skulle begynde med hormoner...

En moderator har fjernet dette indlæg.