Re Præsentationstråd
Hejsa
Rigtig god idé, jeg er nemlig ret ny..
Jeg "hedder" Anne. Jeg er 22 og min kæreste er 25 år. Vi har været sammen i 4½ år efterhånden og han er helt fantastisk
Vi bor i et lille hus i Jylland, nærmere betegnet Fredericia. Vi har siden oktober '09 forsøgt at få ønskebarnet, men desværre uden held. I Okt. '10 var vi til første samtale hos Brædstrup og planen var at jeg skulle have en kikkertundersøgelse af mine æggeledere og vi derefter skulle igang med IUI i det nye år. Kærstens svømmere så nemlig fine ud og alt ved mig så også umiddelbart fint ud. Men dee opdagede desværre til min kikkertundersøgelse, at mine æggeledere var meget forstørret og fyldt med væske og sammenvoksninger. De valgte derfor at fjerne den ene
Den anden forsøgte de at "rense", men jeg skal ikke forvente at blive spontant gravid nogensinde. De anbefalede derfor IVF, og d. 14. Jan '11, skal vi til samtale igen på Brædstrup, denne gang om vores videre forløb og IVF behandling. Så det er det vi ser frem til lige nu..
Ellers er der vist ikke så meget at sige
Det virker som en gruppe med en fantastisk sammenhold! Jeg har/er en stor del af ØG gruppen, men det er til tider for hårdt, da de fleste derinde ikke er i samme situation som vi er.
Anne

Favorit
Del
Anmeld
Facebook
Twitter

. Vi bor i hus i en lille by i jylland.

sammen med vores dejlige lille kat. Hun elsker at ligge på ryggen i vores arme som en baby så lidt erstatning er der da i hende
Håber selvfølgelig at den er der første gang.

.