(?)
|Glemt dit password?Opret gratis profil

Præsentations tråd
Favorit Del
13-12-2010 08:30:03

Medlem siden:
15-04-2010

Sidst online:
22-05-2012

Præsentations tråd

Jeg ved ikke om jeg er den eneste, men jeg syntes godt nok at der er kommet mange "nye" til denne gruppe de sidste uger eller har jeg bare været her for lang tid

Så jeg tænkte lige at vi kunne lave en lille præcentationstråd og evt. låse den, så man altid lige kan kigge i den, hvis det er det man har lyst til.

Vil i være med.... keder mig og manden er på arbejde

Jeg er næsten 42 og jeg tror at jeg er alders præsident. Jeg bor sammen med kærsten på 10. år og lige pludselig ville jeg have børn, men mine æg var desværre ikke enige.

Jeg har en søn på 14 mdr. som blev lavet på IVF og AHA i 3. forsøg, inden da havde jeg haft 3 mislykkede IUI og en enkelt hjemmelavet graviditet, som desværre endte i uge 8.

Vi har nu prøvet at lave nr. 2 siden Januar og har haft 4 IUI og 3 IVF med AHA og samme negative resultat hver gang. Vi går nu igang den 28 December med nedregulering for første gang i denne omgang (jeg blev gravid med min søn på lang behandling) så det prøve vi her i vores sidste forsøg, lykkes det ikke, så opgiver jeg at få en 2´er, det er lidt dyrt det her og heller ikke særligt sjovt.

Der er ingen af os der fejler noget, andet end at jeg er gammel og de forbandede æg ikke vil sætte sig fast... men så må jeg bare nyde min dejlige dreng og røv forkæle ham.

Hilsen Et131009

MinTicker.dk Ticker
09-12-2010 20:05:44

Jeg er Min-Mave PLUS+ bruger

Moderator

Medlem siden:
29-08-2009

Sidst online:
22-05-2012

Fødselsdato:
30-11-1988

Re Præsentationstråd

Hejsa  Rigtig god idé, jeg er nemlig ret ny..

Jeg "hedder" Anne. Jeg er 22 og min kæreste er 25 år. Vi har været sammen i 4½ år efterhånden og han er helt fantastisk  Vi bor i et lille hus i Jylland, nærmere betegnet Fredericia. Vi har siden oktober '09 forsøgt at få ønskebarnet, men desværre uden held. I Okt. '10 var vi til første samtale hos Brædstrup og planen var at jeg skulle have en kikkertundersøgelse af mine æggeledere og vi derefter skulle igang med IUI i det nye år. Kærstens svømmere så nemlig fine ud og alt ved mig så også umiddelbart fint ud. Men dee opdagede desværre til min kikkertundersøgelse, at mine æggeledere var meget forstørret og fyldt med væske og sammenvoksninger. De valgte derfor at fjerne den ene  Den anden forsøgte de at "rense", men jeg skal ikke forvente at blive spontant gravid nogensinde. De anbefalede derfor IVF, og d. 14. Jan '11, skal vi til samtale igen på Brædstrup, denne gang om vores videre forløb og IVF behandling. Så det er det vi ser frem til lige nu..

Ellers er der vist ikke så meget at sige  Det virker som en gruppe med en fantastisk sammenhold! Jeg har/er en stor del af ØG gruppen, men det er til tider for hårdt, da de fleste derinde ikke er i samme situation som vi er.

Anne

Længe ventet tøsebarn på vej.. during pregnancy
09-12-2010 21:18:57

Medlem siden:
29-08-2009

Sidst online:
22-05-2012

Halløj!

Jeg er "Dumbodine". Jeg er 32 og er sammen med min 42-årige kæreste på 7. år. Vi smed præventionen i september 2006, så det er efterhånden nogle dage siden, at projekt baby startede   Vi blev relativt hurtigt sat igang med udredning pga. min kærestes sygdom (cilie dyskinesi - de fleste med den sygdom er sterile). Vi skulle have været igang med behandling allerede i april 2009, men pga. mit jobskifte, valgte vi at skyde det et års tid, og startede derfor hos CFC med vores første ICSI i juni måned.

Vi bor i en lejlighed i Hellerup sammen med min lille kanin (profilbilledet), som hedder Louie. Han er min dejlige og sjove lille bøllemus og bliver sammen med mine to nevøer og min niece møg forkælet, når jeg nu ikke selv har nogen børn. Men de kommer jo snart 

09-12-2010 21:34:45

Medlem siden:
21-05-2010

Sidst online:
20-05-2012

lidt om os.

Jeg er 30, og min kæreste er 35. Vi har kendt hinanden siden oktober 2006, og smed p-pillerne sep. 2008.

Vi bor i Solrød med min datter på 7 år, og vores lille siameserkat

Jeg har en datter med en anden mand fra 2003, og hun er lavet ved IVF ( 1 frsøg), de har dog aldrig fundet noget der skulle være galt med mig. Har haft en kikkert inde og se... 

Jeg var dog fremme i skoene da vi besluttede at få en sammen, da jeg ikke ville ende desperat, og ikke vidste om der var noget galt med mig de endnu ikke har fundet ud af. De har ikke undersøgt mig yderligere, og mener alt er fint udfra de undersøgelser i 2002. Min kæreste har dog lav sæd kvalitet, dvs da vi startede dette show var den ca 15 mill. og ok til IUI, men nu er den efterhånden helt nede i 3 mill. Det undre os den bliver dårligereog dårligere, når han er blevet sundere?

øko gravid i maj 2009 men det holdt kun en uges tid.

Vi har 4 IUI, 1 IVF uden æo da sæden ikke kunne komme ind i æg, 3 ICSI uden held.

Vi har benyttet os af ako, zone, de sidste 4 md har vi spist efter "spis dig gravid", været ved diatiskt og få råd om denne kost,spist div. vitaminer, hverken drikker eller ryger eller drikker noget med koffein, samt kontaktet en alternativdame som min mand har været en tur hos da hun mente det er ham den er gal med.

KH Sommer2010

Ønskebarn 1.
IUI 2002 1 æg Negativ
IVF 2002 5 ÆU, 2 ÆO POSITIV
Har nu en dejlig datter på 7 år.

Ønskebarn 2.
K.OK - M. NEDSAT
Fosøgt siden sep.2008
Øko. gravid maj 2009 SA uge 6
I behandling siden august 2009
2009: 4 x IUI - negative.
Feb2010: 1. IVF - 6 ÆU / ingen befrugtet
Apr2010: 1.ICSI- 6 ÆU / 1 ÆO-negativ
Juli2010: 2.ICSI - 21 ÆU / 2 ÆO Negativ
Nov2010:3.ICSI - 15 ÆU/ 2 ÆO
BP 10/12 POSITIV HCG 192
09-12-2010 21:56:46

Medlem siden:
21-05-2010

Sidst online:
20-05-2012

Fantastisk ide :)

Jeg hedder Susanna real life ;) jeg er 20 år og bor sammen med min kæreste igennem 14 mdr i en lejlighed i Fredericia. Vi er i behandling i Brædstrup, og fik d. 2 december lagt et æg op. Jeg fik at vide til en scanning i Brædstrup at de mener jeg har PCO. Min kæreste er steril efter han har haft Leukæmi og har fået stråler og kemo. Han har 17 "strå" med sæd i sædbanken af meget dårlig kvalitet, så det er det vi bruger.

Vi startede i behandling i oktober fordi vi gerne ville nå et forsøg inden regeringen evt. syntes at vi skal til at betale for det hele selv.

Søger rigtig meget nogen at skrive med og evt mødes med i området, bare for at lære nogen at kende, da jeg ikke har boet i Fredericia ret længe :)

Knus og held og lykke til alle!! 

09-12-2010 22:45:14

Medlem siden:
18-10-2010

Sidst online:
20-05-2012

Rigtig god idé :-)

Jeg er 29 år og bor sammen med min kæreste, som snart er 33 år. Vi har været sammen i snart 10 år, og vores kærlighed er kun vokset med tiden, så det er dejligt . Vi bor i hus i en lille by i jylland.

Jeg har min dejlige hund på 10 år, som godt nok bor hos mine forældre, da jeg ikke kunne have hende med, da jeg i sin tid flyttede hjemmefra og begyndte at studere molekylærbiologi. Men hun er mit lille barn og jeg kan slet ikke forstille mig et liv uden hende. Er simpelthen så bange for, hvis hun skulle dø imens jeg er i det her fertilitetshelvede, for hun er jo en gammel hund, og det vil jeg ikke kunne klare...

Vi startede projekt baby i april 2009 og fandt med tiden ud af, at vi er uforklarlige barnløse...

Vi har været igennem 3 IUI forsøg og 2 ivf/icsi forsøg. Desværre ser det ud til, at befrugtningen er vores store problem. Vi er igang med vores 3. og sidste forsøg (hvis ÆO igen bliver aflyst pga. ingen befrugtning) på Skive. Og så bliver vi skrevet op til ægdonation. Men Jeg kan love jer for at Skive ikke får det sidste ord, hvis der igen ingen æg er befrugtet. Vi fortsætter i det private, for jeg er ikke overbevist om, med de forsøg skive har lavet,  at mine æg ikke dur. Men i første omgang håber jeg bare på at 3. gang er lykkens gang.

Pøj pøj til alle jer dejlige tøser.

Zentapigen

K:29år, M:33år, uforklarligt barnløse
Begyndte pb april 2009.
3x IUI: Marts-maj 2010. Alle negative.
April: henvist til Skive. Juni: Afvist.
1.IVF/ICSI: Aug. 2010: kort (Puregon),split(ivf/icsi), ingen æg befrugtet.
2.ICSI: Okt. 2010: kort (Puregon), ingen æg befrugtet.
3.ICSI: Dec. 2010: Langt (Gonal F). ÆO (4-cellet topkvalitet) endelig ruger :-), 10mg prednisolon,HCG:35(Biokemisk gravid).
1. Fryseforsøg feb. 2011: aflyst, da ingen af de 4 æg overlevede.
4.ICSI: Mar. 2011. langt (GonalF). To 4-cellet æg op,10mg prednisolon, bp=negativ.
5.ICSI: Maj 2011. langt (GonalF). To 8-cellede æg op på dag 3,AHA, 10mg prednisolon, Bp:negativ.
2. Frys: august/sep 2011
09-12-2010 23:22:19

Medlem siden:
22-04-2007

Sidst online:
22-05-2012

Fødselsdato:
18-06-1979

Super ide. hvad med og få den låst fast ?

Her er jeg 31 og manden (kæresten) 36 vi har været sammen i 5år den 26dec. startet allerede 2mdr efter vi fandt sammen. har været gravid 5gange inden jeg fik gul som endt med og jeg mistet begge æggeleder som gør jeg står her idag., Vi fik vores dejlige datter efter 2ivf som nu er 2år. Vi prøvet lykken med vores fryseæg da hun var 6mdr som desværre ikke lykkes.

startet op ved ivf-syd 1 ivf blev en bio og vores frys endt samme vej. Tog valget og donoret 2gange ivf. og nu den 12dec starter jeg op med 2 og sidste ivf. OG det skal bare lykkes denne gang, Ellers siger vi farvel og nyder prinsessen som vi har været så heldige og få. men denne gang sættes alle sejl ind jeg bliver gravid har bare svært ved og holde på det.

MinTicker.dk Ticker MinTicker.dk Ticker
10-12-2010 08:29:30

Medlem siden:
31-03-2004

Sidst online:
22-05-2012

Fødselsdato:
06-05-1977

Jeg hedder Birgitte og bor i nordsjælland med min dejlige mand (38 år) og vores øko søn fra augugs 2005. Jeg er 33, så føler mig næsten helt gammel herinde.

Vi har siden sommeren 2007 forsøgt at gøre vores søn til storebror. I 2009 begynder vi IUI og har haft 8 negative forsøg.

I oktober /november tager vi beslutningen om at købe 3 IVF forsøg. 1. forsøg var negativt. 12 æg ud, kun 1 havde delt sig ordentligt. Her 2. gang blev det til 9 æg hvor der blev lavet ICSI. 5 blev befrugtede, og 2 delte sig, kun et ordentligt, så det ruger jeg på nu. Har test dag den 22/12, som selvfølgelig er positiv :-)

Glæder mig til at lære jer andre at "kende"

Birver

Oskar 140805
Alfred 311011
10-12-2010 08:58:49

Medlem siden:
29-09-2008

Sidst online:
21-04-2012

Fødselsdato:
20-08-1979

Hej Piger

Jeg hedder Charlotte. jeg er 31 år og bor i kolding sammen med min kæreste og hund. Min kæreste og jeg har været sammen i snart 3 år.

Jeg har pcos og har vidst det siden jeg var 18. Da min kæreste og jeg hurtigt fandt ud af, at det skulle være os og vi gerne ville have børn, gik vi hurtigt i gang med behandling. jeg prøvede metformin, pergotime og blev opereret hvor jeg fik brændt hul i alle mine cyster. Alt dette hjalp ikke. Vi blev derfor henvist til Brædstrup i november sidste år. Der har vi været igennem 3 mislykkede IUI og ved første IVF var der gevinst. Vi ventede enæggede tvillinger, men der var desværre ikke liv ved nakkefoldscanning Vi venter derfor på fryseforsøg, da vi har 2 æg på frys.

Jeg har derfor været i denne gruppe før, men er nu desværre tilbage. Jeg ser frem til at lære jer alle at kende og håber, at vores ophold i gruppen bliver kort.

Kh Charlotte.

3 mislykkede IUI. 1 IVF gravid med enæggede tvillinger- desværre ikke liv ved NF:( 28/12 positiv test :) SA i uge 6+1 :( positv test 20/6. SA 5+4 :( Nu pause og udredning på HAB. Håber på opstart slut feb
10-12-2010 09:53:29

Medlem siden:
17-11-2009

Sidst online:
22-05-2012

Her er jeg

Hej..

Jeg hedder Kristine og er 25 år, jeg bor sammen med min kæreste på 32 år. Vi har været sammen i 10 år til sommer. Til tider er det hårdt for forholdet men i det store hele er vi blevet stærkere sammen og kommet tættere på hinanden i det her forløb..

Vi bor i hus i midtjylland sammen med vores 6 år gamle maine coon kat...

Vi begyndte at prøve i september 2009, efter et par måneder uden p-piller begyndte jeg at få smerter i underlivet igen.. (Blev opereret for endometriose i 2008, sammenvoksninger og endo væv flere steder i bughulen) Derfor tog jeg til gynækologi januar 2010, som sendte mig videre til sygehus med henblik på at operere igen. De ville dog hellere henvise mig til Fertilitetsbehandling med det samme - og det skulle være reagensglas.

Vi blev henvist til Skive i April og havde 1. forsøg i maj måned. Siden da har vi haft 2 forsøg mere - alle negative.

Nu har vi besluttet af købe 3 forsøg ved Maigaard og håber det er dem der kan hjælpe med at få vores største ønske opfyldt.

Dejligt at "møde" jer alle

Krisja

10-12-2010 10:10:25

Medlem siden:
19-06-2009

Sidst online:
21-05-2012

Jeg er 25 år og kærersten er 28 år. Vi har været sammen i næsten 5 år nu her. Vi bor i hus mellem Kolding og Esbjerg i en mindre by. Deruodver har vi vores lille west highland white terrier, som er vores lille baby og har det ALt for godt her hjemme.

Vi begyndte pb dec 08, dvs 2 år siden. Ingenting sketet og jeg blev udredt på Kolding sygehus uden noget at bemærke. Kærstens svømmere var nedsat, men ok fik vi at vide ved lægen. kæresten blev i teenager årene opereret i testiklerne, og dette kan være årsag til nedsat kvalitet. Imens vi venter på samtale i Brædstrup bliver jeg gravid. Vi ser liv i uge 6 men til nf var barnet død. I sommer blev vi igen henvist til Brædstrup. Vi har været til samtale i okt og er lige nu her i dec startet op på første icsi forsøg. De har i Brædstrup konkluderet at kærestens svømmerer er meget kraftig nedsat,

Mette

MinTicker.dk Ticker
10-12-2010 10:32:01

Medlem siden:
19-06-2009

Sidst online:
21-05-2012

Super ide :-)

Hej Piger

Jeg er 27 år og min mand er 30 år. Vi har kendt hinanden i 4 ½ år og været gift i ca. ½ år. Vi bor i et dejligt hus i Århus med god plads til de børn vi ikke har  sammen med vores dejlige lille kat. Hun elsker at ligge på ryggen i vores arme som en baby så lidt erstatning er der da i hende

Min mand og jeg har i modsætning til mange af jer andre ikke været igang med PB i ret lang tid. Vi ville først giftes, men en uge før vores bryllup fik min mand konstateret en sygdom som de behandler med noget der minder om kemomedicin. Vi må derfor ikke prøve selv. Vi fik så froset lidt ned inden han startede på medicinen i juni og i den forbindelse fandt vi ud af at hans sædkvalitet også var stærkt nedsat. Vores dejlige læge henviste derfor til Skejby i juni og så er det ellers gået stærkt. Først gang vi måtte ringe tog de os ind og jeg går nu og ruger på et flot 4 cellet æg og en 2 cellet.  Håber selvfølgelig at den er der første gang.

Maja

10-12-2010 10:36:10

Medlem siden:
04-10-2007

Sidst online:
12-05-2012

Fødselsdato:
15-07-1985

Hej piger

Jeg er 25år, min mand 27år. Vi har været sammen siden januar 2002 og blev gift 16. august 2008 (midt i projekt baby).

Jeg smed p-pillen d. 7/10-07 og efter 5mdr (tror jeg nok det var?) blev vi udret og fik konstateret at min mand har under 500.000 DÅRLIGE svømmere i oprenset prøve og at jeg har en mild form for PCO så jeg kun har ÆL en gang i mellem + mine æg's skaller er meget hårde at gennemtrænge.

Vi har været igennem 2 negative ICSI forsøg og 1 negativt fryseforsøg. Og vi har 4 æg delt i 2 strå på frys, som vi selvfølgelig skal have brugt før eller siden.

Da sidste forsøg mislykkedes, accepterede jeg, at vi nok aldrig får børn. Min krop er simpelthen for "rask og stærk" til at de befrugtede æg kan forblive i min livmoder, da kroppen frastøder dem. Siden jeg ligesom accepterede vores barnløse situation, er jeg blevet meget mere afklaret med så mange andre ting. Og jeg tror vi er nået dertil, at vi ikke vil prøve ret meget mere, ud over de æg vi har på frys. Måske 1 enkelt forsøg med donorsæd, hvis Dronninglund vil gå med til det.

Ellers er vi indstillet på at skulle leve vores liv uden børn. Måske en gang i fremtiden vil vi adoptere, men jeg synes simpelthen det er så uoverskueligt at skulle igennem de 4 faser, så pt er det skudt lidt ud af hovedet.

Vi har det rigtigt godt. Vi har fået et endnu stærkere og holdbart forhold til hinanden efter behandlingerne. Vi elsker hinanden op til skyerne og ned igen, og brænder for at stå sammen i tykt og tyndt. Vi har nu 3 hunde og 1 kat, som vi smider vores kærlighed på, og bruger tid sammen med, som var det vores børn! Jeg har fået min uddannelse og fundet mig mit DRØMMEJOB som jeg bruger al min energi på i arbejdstiden. Min mand har også et rigtig godt job, og vi er beriget med en god familie og gode venner. Vi har frihed og mulighed for at dyrke vores interesser som vi vil, og det har vi lært at sætte pris på!

Man finder andre glæder her i livet, når man ikke kan få drømmen om baby til at gå i opfyldelse.

Håber for jer alle, at i en dag vil stå med et mirakel i favnen

Baby-making startede d. 7/10-07 K: Forholdsvis mild form for PCO. M: Under 500.000 dårlige svømmere i oprenset prøve. Vi har 2 negative ICSI-forsøg lang protokol (1 ÆO i hver) og 2 negative frys i naturlig cyklus (2 ÆO i hver) bag os. PAUSE! Lilypie - Personal pictureLilypie Trying to Conceive Event tickers
10-12-2010 10:36:56

Medlem siden:
07-06-2010

Sidst online:
21-05-2012

Rigitg god idé :-)

Hej piger.

Jeg er 38 år og det er kæresten også - vi har været sammen i 3½ år og bor på Frederiksberg med vores boxerpige :-) Vi begyndte babyprojekt i marts 2009. Efter et år med hjemmerul og ingen baby - fik vi en henvisning fra lægen og da der var så lang ventetid i det offenlige, tog vi et smut på Trianglen - her blev vi begge tjekket og alt så fint ud - min kærestes svømmere var tip top og jeg så også fin ud - så det der manglede var bare lige et tjek af mine æggeledere og her har vi så balladen - de var begge lukkede og lægen mener, at jeg har haft det der hedder en stum eller stille underlivsbetændelse og der nu er noget arvæv, der blokkere dem. Så det blev jeg selvfølgelig vildt ked af, men sådan var det jo bare og vi måtte igang med IVF istedet for. Vi havde så første forsøg i Maj på Trianglen og så et fryseforsøg i sep  - og nu er vi så igang på Riget, hvor vi er med i et at deres forsøg og det er gået rigtigt godt - så nu ruger jeg på 2 blastocyster og får svar d. 17. dec :-) Så jeg håber virkelig at julemanden har tænkt sig at komme med en baby, for det er det eneste jeg ønsker mig :-)

Husk at klap jer selv på skulderen en gang imellem - for den her tid i behandling er sgu så hård og det er jo ikke noget vi selv har valgt, men vi skal bare igennem det - og vi skal være stærke :-)

Kram fra M.

Startede på 1. IVF på Trianglen i maj 2010 M: 38 ok K: 38 lukket æggeledere grundet underlivsbetændelse. Svar på BP 13-07-10 - har fået lagt 2 (4 cellede) æg op. Negativ BP. Fryseforsøg Æo d. 3 sep og bp d. 16 sep Negativ. Opstart lang behandling på Riget - nedregulering d. 4 nov. Æu d 30 nov - Æo d. 5 dec. Ruger på 2 blastocyster - blodprøve 17 dec NEGATIV. Start 2 IVF Riget 7 Feb. Æu 5/3 18 stk ud - 13 befrugtet - ingen til ÆO. 3 IVF Riget kort beh start d. 25/4 ÆU 6/5 - ÆO 8/5. Ruger på 2 stk :-) BP 23/5 Negativ. Kort beh Riget. Æu 10/9 - Æo 12/9 ruger på 2 stk 4 cellede BP 26/9 negativ. 5 IVF Kort beh Riget Ruger på 2 stk BP 22/3 Negativ
10-12-2010 12:04:34

Jeg er Min-Mave PLUS+ bruger

Medlem siden:
26-11-2008

Sidst online:
22-05-2012

God idé

Både min kæreste og jeg er 23 år, og i går havde vi været sammen i 5 år. Efter lang overtalelse smed jeg p-pillerne i september 2008, så vi har været i gang med PB i over 2 år. Vi blev hurtigt henvist til gynækolog, da der kun gik 14-21 dage mellem hver menstruation. Vi startede op med hjemmerul først med pergotime siden puregon.

Imellemtiden flyttede vi fra København til Viborg (vi er begge oprindelig fra Thy, men var i København pga mit tidligere studie). Her kunne jeg fortsætte med det samme, og det blev hurtigt IUI, hvor vi også fandt ud af, at min kæreste har nedsat sædkvalitet og jeg ingen ægløsning har. 

I november 2009 blev vi derfor henvist til Skive Fertilitetsklinik, hvor vi startede op med første IVF/ICSI i marts - som desværre endte i en biokemisk Siden har vi haft 2 aflyste fryseforsøg og et negativ fryseforsøg. Min slimhinde kan simpelthen ikke blive tyk nok med østradiol. Vi har stadig 3 æg i fryseren, så de foreslog at næste skridt var endnu et fryseforsøg. Men det kunne jeg simpelthen ikke klare. Så d.28. december starter jeg nedregulering til 2.IVF/ICSI.

Startede desuden akupunktur i juli måned, som har stabiliseret min cyklus betydeligt samtidig med jeg tager diverse kosttilskud og spiser efter Spis dig gravid. Kæresten er begyndt til akupunktur i denne måned og begyndt på diverse kosttilskud for at forsøge at forbedre hans sædkvalitet også.

Vi er begge studerende (hhv. pædagog og mediegrafiker). Det kan til sider være hårdt for parforholdet, men med tiden har det kun gjort os stærkere og stensikker på vores forhold. Vi er overbeviste om, at det nok skal lykkedes for os - før eller siden!

Knus Louise

Efter 4. ICSI lykkedes det endelig ♥ * Se mere under min profil * MinTicker.dk Ticker
10-12-2010 16:14:01

Medlem siden:
25-05-2010

Sidst online:
09-05-2011

Fødselsdato:
09-02-1974

Så vil jeg da også lige sige hej :-)

Ny/gammel.... ment på den måde, at jeg har været aktiv herinde en kort overgang tidligere - men trængte til en pause fra alle dem der blev gravide og "glemte" at tage mig med.

Vi er henholdsvis 35 og 36 år, bor i Lyngby med min datter på 8 år og 2 Grand Danois og en siameserkat... og vi har forsøgt at få børn siden maj 2006, og været i behandling siden begyndelsen af 2007.

Det er, indtil nu, blevet til 3 IUI, 4 IVF og 5 fryseforsøg, har de sidste tre gange endt med biokemiske... sidste gang i dag, hvor BP endnu engang ikke var god nok.... :-(
Øv, hvor er det bare surt.

Har fulgt med på sidelinien et stykke tid, men har ikke rigtig haft overskud til at skrive så meget herinde, da jeg er ved at gøre mit studie færdigt.

Jeg har PCO, men med fuldstændigt regelmæssige menstruationer.
Min mand startede med dårlig sædkvalitet i 2006 - men har nu i 2010 helt normal sædkvalitet med over 250 mill. normale svømmere ... ???

Nu holder vi lige en P-pille pause inden vi igen starter op på en ny runde i 2011.

Håber på en masse graviditeter herinde - incl. mig denne gang :-)

Sobotta

-------------------------------------------------
AKTUELT:
BP 10 dec 2010 - Biokemisk (igen... )
Pause inden 5. IVF-forsøg marts 2011 (Har 9 rugeforsøg bag mig).
P-piller i 3 måneder.

(Hillerød/Trianglen)
3 IUI + 4 IVF og 5 fryseforsøg = 3 biokemiske og 9 negative.
2 x overstimuleringer er det også blevet til - det var ikke sjovt!!!
Har forsøgt, at blive gravid siden Maj 2006
11-12-2010 11:43:05

Medlem siden:
13-03-2009

Sidst online:
19-05-2012

Fødselsdato:
25-02-1979

En super idé.......

Jeg er jo efterhånden er gammel kending herinde!

Jeg er 32, min mand er 38, vi bor i hus i Erritsø ( forstad til Fredericia ). Vi har været sammen i 5 år og har været gift i 2½.

Vi har været igang med projektbaby siden januar 2009. Og det er indtil videre blevet til 4 IUI, 2 IVF og 3 ICSI. I skrivende stund er der ( forhåbentligt ) 24 timer til at jeg skal have ÆO for sidste gang i off. regi.

Jeg har en datter fra et tidligere forhold på snart 8 år, som er kommet til verden uden hjælp........det tog dog 3 år at blive gravid, så mon ikke der har været problemer allerede denne gang.

Jeg har siden hun blev født i 2003 ikke formået at kunne blive gravid! Så jeg håber at denne her omgang ICSI, er lige hvad der mangler!

Trine30

11-12-2010 22:42:51

Medlem siden:
14-07-2004

Sidst online:
21-05-2012

Deltager gerne...

Jeg er 31 og det samme er min mand. Vi har en øko-søn, som det tog 2 år 3 mdr at lave... Havde lidt problemer med cyklus af forskellig længde. Det blev rettet op vha. en zoneterapeut i samarbejde med en heilpraktiker. Og så blev jeg gravid der.

Vi ville så ha en baby nr 2. Og tænke at vi hellere måtte starte i god tid, for det ville da være irriterende at der så skulle gå så lang tid igen... Hvad der så alligevel gør  Bare på en helt anden måde. Jeg bliver gravid med det samme = slem GUL. Og så en SA lige efterfulgt af en MA... og så nogle måneders pause... så 4 mdr og så lige den sidste (mulige)  GUL. Alt for mange graviditeter på kort tid som ikke bliver til noget. Hvor var det hårdt at se den sidste GUL, hvor fostret sad og blinkede stærkt til i uge 8... Lige efter en MA (så unfair rækkefølge). Så nu står den på IVF'ere til os... og heldigvis kan der ikke ske flere GUL (egentlig betryggende). Fik lavet nogle crappy æg ved 1. IVF... Håber at det bliver bedre ved næste omgang.

Vi har været sammen i godt 8 år og har været gift i 3 år. Vi bor i Allerød... i vores dejlige hus, som vi overtog nov 2008. Er også tilflytter fra Nordvestjylland...

Jeg håber at vi bib-tøser snart kan fortsætte over i terminsgrupperne

Kh. Sidsel

*** K:32, mistet begge æggeledere, M: 32, ok. Øko-søn 4 år. Nr. 2: GUL dec. 08, SA apr 09, MA juni 09, GUL jan 10. 1. IVF, sep, neg. 2 x FRYS, Ingen ÆO. 2. IVF, jan, SA. 3. IVF, maj. BP 16/6 POS. NF 10/8 Risiko 1:14 :O( . Moderkagebiopsi 11/8. Venter en RASK lille pige. Lillesøster født 28. feb. 2012 (41+4) Lilypie First Birthday tickers
12-12-2010 14:10:11

Medlem siden:
31-05-2010

Sidst online:
23-07-2011

Fødselsdato:
25-04-1981

Jeg er 29 og min kæreste er 31. Vi har været sammen i 6 år og bor i en lejlighed i Århus C.

Jeg har en søster som har tvillinger på 8år og en dreng på 4 år som alle er lavet ved ivf og min kærestes søster har 3 årige tvillinger ved hormonbehandling. Både min søster, min svigerinde og jeg har endometriose.

Jeg blev i januar 2005 opereret for endometriosen, så vi vidste at det nok ville blive svært at få lavet en baby, når den tid kom. Det gjorde den i august 2009, og efter et halvt års forgæves prøven gik jeg til lægen som henviste mig til Aagaard.
Her startede jeg i behandling i april 2010, først en gang med hjemmerul og lidt ekstra hjælp fra Aagaard og så to gange iui. Men intet hjalp. Så begyndte regeringen at tale om nedskæringer og Aagaard, mente det ville være bedst hvis vi hurtigst muligt kom igang med ivf inden der kom egenbetaling, da han ikke mente det ville lykkes med iui pga. cysterne.
Så lige inden sommeferien blev vi henvist til Skejby, hvor vi var til indledende infomøde i september. Vi havde egentligt bestemt at vi ville tilmelde os i november, for at komme uden om min eksamen her i december, men så ville der være julelukket og vi ville ikke kunne tilmelde os før januar. Vi tog chancen og var så heldige ikke at blive afvist da vi tilmeldte os i oktober!!!

Nu går jeg så og ruger på mit lille æg, og behandlingen har heldigvis ikke ramt sammen med min eksamen. Håber på at kunne fejre jul med en god karakter og en positiv bp!

M - 32, intet i vejen. K - 30, endometriose.
PB startede august '09
Foråret '10 - 3 gange iui hos Aagaard, alle negative.
Henvist til IVF på Skejby.
1. forsøg start november '10 - bp 22/12 Negativ
2. forsøg start februar '11 - bp 13/4 Negativ
12-12-2010 19:58:47

Medlem siden:
16-09-2009

Sidst online:
17-05-2012

Fødselsdato:
16-12-1987

Super ide :)

Jeg hedder Christina og er 23 år. Jeg er kærster med en pige, og derfor har vi været i gang med behandling. Vi startede i januar 2010 og har haft 6 negative IUI ved Aagaard, og blev derfor lige før sommerferien sendt videre til IVF på Skejby.

Vi havde vores første ÆO den 9. december, så jeg går og ruger for aller første gang - skal op på Skejby den 23. december, og håber selvfølgelig vi får den aller bedste og mest ønskede julegave i år.

og held og lykke til alle

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers Efter 6. negative behandlinger med IUI-D hos Aagaard og 1. IVF på Skejby blev jeg gravid!:)
12-12-2010 20:22:04

SMS-valideret bruger

Medlem siden:
20-07-2007

Sidst online:
21-05-2012

Det var da en god ide...

Jeg hedder Maiken og er 35; min mand er 32 og vi bor i Midtjylland på en mindre landejendom med heste og et par katte.

Vi har i forvejen en øko datter på knap 3. Hun kom helt problemfrit, så det var ret uventet for os at løbe ind i problemer her 2. gang.

Vi har vel prøvet at få en lillesøskend i omkring halvandet år efterhånden - i begyndelsen selv, men da min mand arbejder i udlandet blev det ret hurtigt en stressfaktor at skulle befinde os i samme land på ÆL-tidspunktet. Vi forsøgte i en periode, men da der ikke rigtig skete noget, kontaktede vi Maigaard og fik frosset sæd ned til brug for insemination. Det lykkedes så i 2. forsøg at blive gravid, men desværre viste det sig at være en GUL, hvilket kostede mig en æggeleder. Samtidig opdagede de, at den anden æggeleder var fuld af væske og helt knudret, så de mener at jeg har haft en uopdaget underlivsbetændelse, muligvis i forbindelse med fødslen af vores datter. Under alle omstændigheder er prognosen for en eventuel naturlig undfangelse rigtig dårlig.

Vi valgte så at købe 3 IVF-forsøg. Det første endte i en bio, men heldigvis havde vi fået 12 æg frosset ned. De 6 af dem blev brugt på vores første fryseforsøg, som gav resultat - desværre viste fosteret sig til NF-scanningen at have svære misdannelser, så jeg fik en abort. Nu venter jeg så på mens, hvorefter vi starter op på en ny, lang behandling.

Mvh. Maiken

Lilypie First Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers
12-12-2010 21:14:24

Medlem siden:
11-11-2008

Sidst online:
22-05-2012

Hej piger

Jeg er 25 år og min kæreste er 28. Vi har været sammen i 8 år, og bor i vores dejlige nybyggede hus et sted i Østjylland, med god plads til de børn vi så brændende ønsker os.

Vi begyndte projekt baby for snart 3 år siden, i januar 2008. Efter P-pillestop fik jeg ikke menstruation, så allederede 5 mdr efter påbegyndte vi udredning, som overraskende viste at jeg har PCO. Jeg har absolut ingen symptomer på dette, men jeg har PCO æggestokke og fuldstændig manglende ægløsning.

Vi startede hos Aagaard med hormoner, hjemmerul og dernæst IUI. Min kæreste fik konstateret nedsat sædkvalitet, og efter 5 negative IUI blev vi for et år siden sendt videre til IVF i Brædstrup. Jeg startede i lang behandling, men blev voldsomt overstimuleret, og da vi endelig nåede til ÆU var der kun æg i 2 af de 26 follikler, og disse 2 æg var for dårlige til oplægning. 2. IVF forsøg fik jeg 10 fine æg ud, fik et æg tilbage og 6 frosset ned. Dette endte negativt.

1 fryseforsøg blev jeg endelig gravid, vi så fint hjerteblink to gange, men til NF var der desværre ikke længere liv, og jeg fik en uskrabning. Nu skal vi igang med endnu et fryseforsøg, og jeg håber på ÆO i denne uge

I modsætning til nogle af jer andre herinde, så ved jeg med 100% garanti, at jeg ikke kan få et lykkeligt liv uden børn. Fra jeg var ganske ung har jeg med længsel set frem til at blive mor, og min kæreste og jeg er heldigvis fuldstændig enige om, at vi ikke kan og vil gå gennem livet som barnløse. Hvis det ikke skulle lykkedes os at få biologiske børn, bliver næste skridt adoption. Der skal dog lige gå nogle år og nogle flere behandlingsforsøg før jeg er parat til at se den kendsgerning i øjnene.

Ga-jolen

Efter 3 år, 5 IUI og 3 IVF lykkedes det endelig Lilypie First Birthday tickers
13-12-2010 07:14:44

Medlem siden:
13-04-2010

Sidst online:
21-05-2012

Jeg er her også...

Hej herinde!

Jeg er 32 og min kæreste er 30. Vi har været sammen i 3½ år og bor i nærheden af Kolding. I en  lille ejerlejlighed som vi har forsøgt, at få solgt i 2½ år nu... F.... finanskrise. Men uanset hvad så vil der altid være plads til en lille bebs!!!

Vi har forsøgt at blive gravid i 1 års tid nu. Vi blev meget hurtigt henvist til gyn., da jeg også var i behandling med min ex.

Ingen af os fejler noget. Kæreste har endda en rigtig flot sædkvalitet.

Der gik fra maj til oktober med Pregnyl og hjemmerul uden resultat. Så mistede jeg tålmodigheden, da jeg ikke følte, at gyn. bare forsatte den samme behandling igen og igen uden der, åbenlyst, kom resultat ud af det.

Vi kontaktede derfor selv IVF-Syd, hvor vi havde et IUI forsøg i oktober, som desværre også var negativt.

Derefter kom jeg i behandling med P-piller med henblik på IVF forsøg i starten af det nye år, så det glæder vi os jo afsindigt til...

1. IUI okt. 2010 - Negativ Direkte videre til IVF 1. ICSI-forsøg 1 flot 4-cellet æg. Testdag d.29.1. - Krydser alt hvad krydses kan... POSITIV:0) Lilypie First Birthday tickers
13-12-2010 09:16:07

Medlem siden:
11-10-2010

Sidst online:
22-05-2012

Hej med Jer

Jeg er 30 år, og min mand er 33. Vi bor ved Vejle i Jylland.

Jeg har PCO, og har aldrig menstruation/ægløsning. Manden er helt fin:o)

Vi har en lille dreng, som vi fik efter 3,5 års kamp . Han blev til ved et fryseforsøg, og er bare en guldklump!

Nu vil vi gerne have en lillebror/søster til ham, så vi er lige gået igang med fertilitetsbehandling igen. Vi havde 3 æg tilbage i fryseren i det offentlige, som blev tøet op i fredags. 1 æg overlevede, og jeg fik det lagt tilbage i lørdags. Nu håber vi bare, det bliver til en lille baby, men ellers fortsætter vi i det private, hvor vi også har gået før (inseminationer + 1 IVF forsøg).

Synes, det er fantastisk at have alle Jer piger herinde at dele glæder/sorger med. Jeg har kun veninder, som altid bliver gravide i første forsøg, som de selv siger, så det er dejligt med nogle, der kender til ens problemer og de tanker man går med i den her fertilitetsverden.

Kh MHV

MinTicker.dk Ticker Pregnancy Ticker Ønskebarn nr. 1: 6 x IUI: Alle Negative. 1. IVF: 2 æg op - Positiv - MA i uge 10. 2. IVF : 1 æg op, æg til fryser - Negativ. 3. IVF: 2 æg op - æg til fryser - Negativ. 1. fryseforsøg: 2 æg op - Positiv :o) Blev efter 3,5 år endelig mor til verdens skønneste dreng. Ønskebarn nr. 2 + 3: Fryseforsøg med de sidste æg november 2010: 1 æg op - Negativ. IUI december 2010/januar2011: Negativ 1. IVF februar 2011: 2 æg op - Negativ. 2. IVF april 2011: 1 æg op, 11 til fryser - Positiv :o)
13-12-2010 12:20:52

Medlem siden:
13-11-2010

Sidst online:
16-09-2011

Fødselsdato:
07-11-1985

Jule-knus

Hey alle sammen.

Jeg er 25 år og min kæreste er 24 år. Vi har været sammen snart 10 dejlige og hårde år.

Vi bor i hus i nordsjælland, med vores to store dejlige hundebasser.

Vi har været igang med projekt baby siden maj 2008. Ingen af os fejler noget og vi har fået 4 forsøg med inseminering uden held og er nu igang med første forsøg med IVF. Har fået 3 til frys og lagt et op. Så må vi bare håbe at det bliver til nogetsøde tanker til alle og knus fra Natasja

MinTicker.dk Ticker
13-12-2010 14:00:50

Medlem siden:
19-04-2007

Sidst online:
16-05-2012

jeg er 32 snart 33 år og min kæreste er 34 snart 35 vi bor i sorø i et hus med vores dejlige labrador han :Balou

vi startet med babyprojekt i 2007 og i 2008 startetde vi IVF behandling. vore problem er at manden danner antistoffer i mod han sæd så de kan ikke svømme selv så de skal lige vaskes lidt kvaliteten og mængten er super. jeg har efter 2 forsøg fået en cyste og eller har mit problem været at æggene ikke ville sætte sig fast jeg fik 5 forsøg på holbæk hvor vi alle gange fik æo men desværer ingen posetiv bp. så er vi nu igang med 4 gang på CFC og ingen af de andre gange har vi fået æo  så nu har jeg fået taget æg ud for 9 gang ...

4 stk.i dag d. 13. dec. 2010 så nu håber vi der sker noget.

startede baby-projekt marts-2007. 5 icsi forsøg alle med æo på holbæk desværer negative .
er startet på CFC maj 2010- 4 icsi forsøg uden ægo. jan. 2011 er igang med øko-bebs til vi har sparet penge sammen til behandling.
Opret gratis profil! Og få Gratis Babyboks fra Libero Klubben!

Nyttige værktøjer