jamen jeg vil også gerne dele :o)
Forsøgt i: 4 år... været i behandling i 3 år. Jeg er en af de der hade-historier, tror jeg. "jaaamen, giv aldrig op, jeg kender én der har været igennem sååååå mange uden held, og pludselig var den der, pudsigt nok samme tid som de blev godkendt til adoption". Jeg hadede (hader) selv, når folk er bedrevidende på den måde. Men vi er bare lykkelige for at være blevet gravide, og er egentligt ligeglade med hvad årsagen er.
Metode: 3 iui, 8 æu'er. Vi har forsøgt både med alm ivf, øget ivf, donorsæd, icsi, og aha. Assisted hatching prøvede vi de sidste to gange, og jeg har en fornemmelse af at det har gjort en forskel. I hvert fald er der jo også en grund til at hverken ivf og øget ivf (alstå hvor de tilsætter ekstra sædceller pr æg) gav nogen effekt. Der blev ikke nogen æg befrugtede.
Særlige tiltag såsom akupunktur: jeg forsøgte akupunktur flere gange. jeg vil tro i forbindelse med 3 forsøg. men ingen af dem gav pote. i mit sidste forsøg som lykkedes, fik jeg kun akupunktur i forbindelse med ÆO. de andre gange fik jeg det både før og efter.
Testede positivt: BP var d. 12/09 (mandag) men jeg havde smug-testet allerede fra om onsdagen, hvor den var blevet svagt positiv. Min mand troede dog ikke på det, heller ikke om lørdagen hvor den var "rigtig" positiv.
Hcg tallet: hcg 12/09 var 300. Jeg fik taget yderligere 2 BP hos min egen læge den efterfølgende uge hvor jeg kunne se at det steg fint. Men fertilitetslægen sagde, at det kunne give falske forhåbninger, for det kan godt stige uden der er liv til ts.
Symptomer: har "desværre" ingen symptomer... nogle enkelte få eftermiddage med kvalme, men ikke noget at "skrive hjem om". det har ofte givet anledning til bekymring, indtil jeg fik set en artikel om, at ingen symptomer er lige så normalt som kvalme. Det hører man bare så sjældent om.
Held og lykke alle sammen!!!
En moderator har fjernet dette indlæg.
4 ÅR, 3 IUI'er. 8 ÆU'er, 1 positiv test!! nf 07/11: alt vel og lav risiko!! MD: vi venter os en sund og rask DRENG :o) Vores smukke søn kom til verden 5.5.12 3500 gram og 50 cm