Medlem siden:
12-08-2010
Sidst online:
21-05-2012
Kan desværre ikke sige jeg har prøvet tilsvarende, men i dette forsøg har jeg kun fået Gonal-f, altså også ren FSH stimulation, men jeg startede på 3. CD selvom jeg selv danner æg...
Synes en enkelt gang jeg har læst et indlæg med en der først blev stimuleret fra 7. CD, men det er længe siden og kan desværre ikke huske om der var en grund... Men giv da din klinik et ring og hør dem om der er en forklaring... 
En moderator har fjernet dette indlæg.
Medlem siden:
16-02-2010
Sidst online:
22-05-2012
Hmm det ved jeg ikke noget om, men jeg synes også du skal prøve at ringe til dem, det ville være surt ikke at få startet op på det rigtige tidspunkt..

K: Ok, M: nedsat sædkvalitet.
1. IUI: Negativ. 2. IUI: Negativ. 3. IUI: negativ. 4. IU: Negativ. Samtale vedr. IVF 8/5.
Medlem siden:
18-03-2010
Sidst online:
22-05-2012
Fødselsdato:
13-04-1979
Uhm de køre tilsynladen enten med pergotime i 5 dage fra CD 3-7 eller FSH i 3 dage på CD 7-9,det skulle give det samme i sidste ende,så det er jeg spændt på at se,om det nu også virker sådan på mig..
Har bare aldrig hørt om det før,og har søgt nettet tyndt,men absolut ingenting kan jeg finde om det..

9 forsøg hormoner+ hjemmerul : 8 neg + 1 vindæg i 5+2 - 3 X IUI= Neg 1 X IVF = Neg
Medlem siden:
09-09-2010
Sidst online:
22-05-2012
Ved ikke om det evt. er dig, der har skrevet til Svend på cfc's side? Men jeg har lige læst det samme derinde.
jeg undrede mig lidt over, at han svarede, at det gav samme resultat, ja ligefrem bedre resultat med FSH. Hvorfor bliver man ikke tilbudt det så? Jeg er klar over, at FSH er dyrt, men det må vel være op til en selv, hvis det fungere bedre?
Og så har jeg hørt om rigtig mange, der får begge dele??
det er altså en forvirrende verden det her...
Projekt lillesøsken startet sommer 10. IUI-H startet aug.11 - gravid. MA okt. IUI-H dec.11 - feb.12 - selvvalgt pause - IUI-H opstart maj 12
Medlem siden:
18-03-2010
Sidst online:
22-05-2012
Fødselsdato:
13-04-1979
Jo det er mig der har spurgt ham,og ja jeg fatter det stadig ikke.
Men jeg skal da komme med en update om små 10 dage,for der vil en scanning jo vise,om det nu også fungere lige så godt.

9 forsøg hormoner+ hjemmerul : 8 neg + 1 vindæg i 5+2 - 3 X IUI= Neg 1 X IVF = Neg