Favorit
Hvad sker der med §56 når man flytter kommune?
Ja, vi står i den situation, at vi måske køber vores drømmehus. Og hvis det sker, så overtager vi det pr. 1/4. Huset ligger i en anden kommune end den vi bor i nu, så jeg kommer jo til både at skulle skifte egen læge + sagbehandler. Men den §56 jeg lige har fået lavet og godkendt, den skal vel laves på ny, med de nye instanser, ikke?
Lige noget andet. Kommer vi til at skulle skifte behandlingssted, når nu vi skifter kommune? Pt er vi jo tilknyttet Aalborg.
...
Der skal ikke underskrives her og der på ny? Min chef, kommende egen læge og kommende sagsbehandler?
behandlingssted
Hej :)
Jeg ved ikke med din $56, men jeg tror sagtens du kan beholde dit behandlingssted. Det kunne jeg i hvert fald, da jeg flyttede fra Århus Kommune. Det eneste, det vil betyde er, at du ikke kan få penge tilbage for din kørsel.
Jeg er tilknyttet Skejby og ville rigtig gerne blive her. Jeg ringede til klinikken og her var ingen problemer.
Held og lykke i fremtiden
Penge tilbage?
Kan man få penge tilbage for kørsel? Det vidste vi ikke?? Vi har dælme kørt mange mange kilometer i vores behandlingstid 
...
Jeg tror altså ikke du skal ha en ny, det er nok kun hvis du skifter arbejde du skal ha en underskrift igen...
I denne sektion
-
1. lægebesøg??
14:29 i Gravid efter behandling
-
Hvor tidligt forbereder i jer?
14:27 i Ønsker graviditet - LIGHT gruppen
-
svært at rejse sig op
14:24 i Reagensglasbehandling (IVF/ICSI)
-
Vitaminer
14:24 i Ønsker graviditet - LIGHT gruppen
-
what to do ??
14:16 i Ønsker graviditet
-
Hvordan kan vi gøre Min-Mave bedre?
00:48 i MM PLUS+ Spar penge og støt Min-Mave
- Snart gravid debatten
- Fertilitetsbehandling
- At miste debatten