Medlem siden:
07-11-2011
Sidst online:
22-05-2012
Jeg vil bare lige sige at sæd kvaliteten kan sagtens svinge fra gang til gang, hvis feks din mand/kæreste har været syg kan den blive rigtig forringet, men det er kun den måned, så kan den være top kvali måneden efter.
Smerterne er meget normale efter IUI, de aftager efter et par dage...
En moderator har fjernet dette indlæg.
Igang med 3. IUI-H - testdag 19/3
Medlem siden:
12-08-2010
Sidst online:
21-05-2012
Det er så træls når alting går mod en og alt føles uretfærdigt og man mest har lyst til at opgive...´Jeg har selv haft det sådan, ikke at vi fejler noget som har slået mig ud, nej her i huset blir vi slået helt ud af at alting er som det skal være og alligevel er vi stadig barnløse... men, bare for at søtte lidt op om det med svingende sædkvalitet, så kan jeg da fortælle at min mand har leveret alt fra 13 mio. oprenset til over 100 mio. så den kan altså virkelig svinge meget... og 5 mio. er da ikke så ringe i oprenset tilstand?... vi fik at vide i sin tid at bare der var 3 mio. var det ok til IUI...
Og så kan jeg kun sige at de der trælse dage, de kommer indimellem, og jeg har endnu ikke fundet ud af at slippe af med dem selvom vi nu har forsøgt at blive gravide i 3,5 år ca. og har brugt de sidste 2 år ca. i behandling... Men jeg lover dig, at lige som der er trælse dage, så er der også dage hvor man er fuld af håb og tro, og de dage må man forsøge at holde fast i...
Jeg håber, tror på at det nok skal lykkes en dag, vejen er bare lang og besværlig for nogen af os... 
Medlem siden:
06-01-2008
Sidst online:
16-05-2012
Hvor er det bare træls! Det er sgu da også uretfærdigt at det bare skal være let for nogen, og så så forbandet langsomt for andre...
For det er jo bare fordi vi er langsomme- gravide det skal vi nok blive, vi bruger bare længere tid på det end andre. Det er jeg sikker på..
Så kære Baris, lyt til C-and86s kloge ord, og vid at der er mange herinde der tænker på hinanden og altid vil lytte, støtte og trøste!
Vi hepper på dig, og så får du lige et virtuelt..
..med håb om at humøret snart må vende!!!
Drøs
Vores skønne pige tog 1½ år om at blive undfanget, på naturlig vis. Forsøgt at få barn nr. 2 siden november 2010. 2. IUI-H Negativ.
Vi er i starten af trediverne , alt er i den skønneste orden, vi er bare ikke blevet gravide igen ENDNU!!
Medlem siden:
22-06-2010
Sidst online:
17-05-2012
Fødselsdato:
14-05-1984
Kæmpe kram til dig. Det er en frygtelig rutsjebanetur, når man ikke bare lige sådan bliver gravid 
Men tror ikke du skal være alt for bekymret endnu, min bekendte blev gravid med langt færre soldater og kun et æg 
Jeg skal selv afsted her klokken halv tolv - nu må vi se hvor mange soldater der er...
KÆMPE KRAM - det fortjener du 

Forsøgt siden sommeren 2010. Pergotime behandling med start i August 2011. 6 cykli, alle med negativ resultat. Påbegyndt i februar 2012: Pergotime + Puregon + Ovitrelle + IUI-H (1. IUH-H d. 9/2 2012 - NEGATIV). (2. IUI-H d. 9/3 2012 - NEGATIV). (3. IUI-H d. 11/5 2012)
Medlem siden:
04-06-2011
Sidst online:
22-05-2012
Tror altså ikke du skal give op. Som c-and86 skriver så går grænsen normalt ved iui ved ca. 2-3 mio, så er 5 mio slet ikke dårligt. Har hørt om flere der er blevet gravide med kun 2 mio. sædceller. Mine mens smerter var ovre dagen efter iui, så mon ikke du har det meget bedre i morgen 

Medlem siden:
15-10-2011
Sidst online:
20-05-2012
jo, smerterne er taget af i dag -jeg er stadig øm men intet sammenlignet med igår. Har aldrig i mit liv, ikke engang under mine værste mens. smerter haft så ondt. Det kom ret meget bag på mig.
Tror bare jeg blev ked fordi vi hele tiden havde fået at vide, at sædprøverne var ok -pludselig står vi der og får så at vide, at den der blev afleveret igår var mildest talt elendig. Før oprensning var der kun 300.000 aktive (intet under at jeg så har svært ved at blive gravid)! -de blev forvandlet til 5 mio efter at "klistret" var blevet fjernet, som lægen sagde. Ja det er den omvendte verden, jeg burde være glad da antallet blev forøget SÅ markant men jeg har bare en rigtig dum, opgivende følelse indeni.
Tak for jeres søde ord, det varmer at vide at der sidder nogen som kan sætte sig i ens sted og gennemgår nøjagtigt samme frustrationer og følelser.
Tak
Pb start feb 2010
1.IUI-H: Negativ
2.IUI-H: Negativ
Medlem siden:
13-03-2010
Sidst online:
06-05-2012
føler med dig og håber du snart er på toppen igen... jeg havde mens smerter de første 4-5 dage er på dag 8 nu og har det ganske fint...
hold modet oppe 5 mill er da meget flot der skal jo kun EN lille svømmer til for den er der... håber det bedste for jer...