Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

Søg

Fødselsdagsinvitationer?

20.april 2008 kl. 22:29
Luk
Medlem siden 26-11-2007
Sidst online 18-12-2009
20-04-2008 22:29
Luk
Medlem siden 26-11-2007
Sidst online 18-12-2009
Godt skrevet
0

Jeg sad lige og tænkte på hvad I gør med hensyn til invitationer til 1 års fødselsdagen :-)

Jeg har overvejet om vi skal få dem lavet med personligt billede hos Merlin, PhotoCare eller hvor man ellers kan få sådan noget lavet henne...

Lurer I på nogle gode idéer eller kan I henvise til nogle steder, hvor de laver flotte invitationer?

Knus fra Mira

:-D

Anmeld
Svar
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie Lilypie First Birthday tickers Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Godt skrevet
0
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie Lilypie First Birthday tickers Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
20.april 2008 kl. 23:19
Luk
Medlem siden 08-06-2004
582 startede debatter
671 skrevne indlæg
Sidst online 13-10-2011
20-04-2008 23:19
Luk
Medlem siden 08-06-2004
582 startede debatter
671 skrevne indlæg
Sidst online 13-10-2011
Godt skrevet
0

og da Lisa blev et år, fandt jeg 6 eller var det 8 billeder frem fra hendes første år.

Dem fik jeg fremkaldt på www.pixum.dk i miniformat/pasbilledeformat og så satte jeg dem på i kronologisk rækkefølge, på et stykke a4 der var foldet til a5, på et stykke pap, på forsiden og inden i, havde jeg på et a4 lyserødet papir skrevet noget om, hvor gammel hun var da hun gjorde dit og dat på en sjov måde.

Papiret klisterede jeg ind og så var det ellers bare afsted med posten.

Regner med at gøre det samme med Mia - der skal jo ikke være forskel.

De andre fødselsdage vi har inviteret til, har jeg bare valgt et billede af Lisa og sat på forsiden. Syntes det er lidt sjovere at det er mere personligt og så får familiemedlemmerne også billeder af børnene.

Knus Tenna

Anmeld
Svar
Mor til 3. Pigerne: 01.11 04 & 28.06.07 Lillebror: 10.09.10 MinTicker.dk Ticker
Godt skrevet
0
Mor til 3. Pigerne: 01.11 04 & 28.06.07 Lillebror: 10.09.10 MinTicker.dk Ticker
21.april 2008 kl. 08:15
Luk
Medlem siden 26-06-2006
317 startede debatter
1735 skrevne indlæg
Sidst online 04-01-2012
21-04-2008 08:15
Luk
Medlem siden 26-06-2006
317 startede debatter
1735 skrevne indlæg
Sidst online 04-01-2012
Godt skrevet
0

Tror også jeg laver nogle selv. Min veninde havde til sin datter fået fremkaldt et godt billede  og så havde hun klistret en tekst bagpå og lamineret det. Det var faktisk rigtig sødt, og noget man havde lyst til at gemme...

Maria

Anmeld
Svar
Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
Godt skrevet
0
Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste blogindlæg

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Sådan klipper du negle på baby

Det er ikke altid let at klippe negle på baby, det kan være svært at se hvor hud og negl skiller. Følg disse tips til at klippe baby, uden at der sker uheld Læs mere

Babygrød - på pulver eller hjemmelavet?

Hvad skal dit barn have at spise den dag, det begynder at få fast føde. Hjemmelavet babygrød er målet for mange, men pulvergrød er i nogle tilfælde bedre Læs mere

Barnets første undersøgelse efter apgar score skalaen
11 trin til det perfekte bleskift

Hermed en hjælpende hånd til, hvordan du skifter ble på den lille, hvis du er helt ny i faget, skrevet udførligt, så du ikke er et sekund i tvivl om det. Læs mere

Hvornår trives et spædbarn

Der findes flere ting, du kan holde øje med, for at finde ud af om dit spædbarn har en god trivsel, samt vokser og udvikler sig, som det skal. Læs mere

5 ting man frygter som vordende og nyudklækket far

En ting er, hvad man siger til drengene i fodboldklubben, hvis man snakker om, hvad nybagt far frygter mest, og hvad der i virkeligheden foregår i hovedet. Læs mere

Nyeste artikler

Det er ikke altid let at klippe negle på baby, det kan være svært at se hvor hud og negl skiller. Følg disse tips til at klippe baby, uden at der sker uheld Læs mere

Hvad skal dit barn have at spise den dag, det begynder at få fast føde. Hjemmelavet babygrød er målet for mange, men pulvergrød er i nogle tilfælde bedre Læs mere

Barnets første undersøgelse efter apgar score skalaen

Hermed en hjælpende hånd til, hvordan du skifter ble på den lille, hvis du er helt ny i faget, skrevet udførligt, så du ikke er et sekund i tvivl om det. Læs mere

Der findes flere ting, du kan holde øje med, for at finde ud af om dit spædbarn har en god trivsel, samt vokser og udvikler sig, som det skal. Læs mere

En ting er, hvad man siger til drengene i fodboldklubben, hvis man snakker om, hvad nybagt far frygter mest, og hvad der i virkeligheden foregår i hovedet. Læs mere