Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

Søg

Hæmoride av. Skal det behandles

22.september 2008 kl. 20:06
Luk
Medlem siden 06-01-2008
Sidst online 13-10-2009
22-09-2008 20:06
Luk
Medlem siden 06-01-2008
Sidst online 13-10-2009
Godt skrevet
0

Ja, jeg er så blevet den lykkelige ejer af en hæmorideDen er ikke stor, jeg vil gætte på den er halvt så stor som en 25  øre. Men skal jeg bare lade den værre så. Jeg må vel føde her meget snart og så kan den vel gå væk af sig selv. Den er øm, men gør ikke sindsygt ondt eller noget.

Har aldrig haft sådan en før. Skal jeg gå til lægen med det eller?

Kram Michelle 41+1

Anmeld
Svar
Lilypie 1st Birthday Ticker
Godt skrevet
0
Lilypie 1st Birthday Ticker
22.september 2008 kl. 21:40
Luk
Medlem siden 01-10-2007
193 startede debatter
342 skrevne indlæg
22-09-2008 21:40
Luk
Medlem siden 01-10-2007
193 startede debatter
342 skrevne indlæg
Godt skrevet
0
  matikusbirk sagde:

Jeg må vel føde her meget snart og så kan den vel gå væk af sig selv.

Tror desværre kun den bliver større i forbindelse med fødslen, så jeg ville skynde mig at ringe til lægen efter en recept, og starte behandlingen snarest muligt. Så KUNNE det da være den nåede at skrumpe lidt inden du skal presse...

PS: Har hørt at håndkøbsmedicinen til det ikke er så godt, så jeg ville få fat på det recpetpligtige over tlf. De kan jo bare faxe den direkte ned til dit apotek, så det er lidt nemmere/hurtigere for dig.

Anmeld
Svar
Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
Godt skrevet
0
Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
23.september 2008 kl. 00:11
Luk
Medlem siden 21-03-2008
65 startede debatter
21 skrevne indlæg
Sidst online 03-06-2009
23-09-2008 00:11
Luk
Medlem siden 21-03-2008
65 startede debatter
21 skrevne indlæg
Sidst online 03-06-2009
Godt skrevet
0

Hejsa Piger

Jeg har haft hæmorider siden min første graviditet og det er snart 6 år, de er ikke store men er vokset efter 2. fødsel og jeg har brugt alt mulig medicin/creme/salver som ikke hjalp en dyt, både håndkøb og recep, men indtil en super god farmekonom anbefalede mig det der hedder AC3 COMFORT, det er et næsten nyt produkt og jeg er så glad for den..Den er lidt dyr 180 kr men den hjælper.óg jeg behøver  kun at bruge den når det rigtig gør ondt..Dog skal jeg have fjernet dem men det må vente til efter jeg har født...

Så det produkt anbefaler jeg og håber at vi kan få fjernet de s.....hæmoer 4 ever :-)

kh

hazal

Anmeld
Svar
baby
Godt skrevet
0
baby

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste blogindlæg

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Brug Halloween som undskyldning!
Dræn i øret mod mellemørebetændelse

Gentagne mellemørebetændelser er en udfordring for familien. Barnet er påvirket, har mange sygedage. Her kan løsningen være at indsætte et dræn. Læs mere

Sigurd Fortæller Om De Græske Guder

Sigurd fortæller om de græske guder er den sidste i Sigurds gude-trilogi, som er blevet taget godt imod. Bogen om de græske guder er fængende historier. Læs mere

Skoldkopper - Sådan smittes baby + sygdomsforløb

Skoldkopper er en meget kendt og almindelig børnesygdom. Læs om symptomer på skoldkopper, hvordan sygdommen forløber og få tips til at lette barnets ubehag. Læs mere

De sjoveste Halloween udklædninger til hele familien

Halloween behøver ikke kun at være spøgelser og græskar. Der er mange tossede udklædninger, som kan samle hele familien i et sjovt tema. Læs mere

Bibelske navne - klassiske, internationale og meningsfulde

Drømmer du om et babynavn, der er internationalt, har en dybere betydning og aldrig går af mode? Så bør du måske overveje et af de bibelske navne. Læs mere

Nyeste artikler

Brug Halloween som undskyldning!

Gentagne mellemørebetændelser er en udfordring for familien. Barnet er påvirket, har mange sygedage. Her kan løsningen være at indsætte et dræn. Læs mere

Sigurd fortæller om de græske guder er den sidste i Sigurds gude-trilogi, som er blevet taget godt imod. Bogen om de græske guder er fængende historier. Læs mere

Skoldkopper er en meget kendt og almindelig børnesygdom. Læs om symptomer på skoldkopper, hvordan sygdommen forløber og få tips til at lette barnets ubehag. Læs mere

Halloween behøver ikke kun at være spøgelser og græskar. Der er mange tossede udklædninger, som kan samle hele familien i et sjovt tema. Læs mere

Drømmer du om et babynavn, der er internationalt, har en dybere betydning og aldrig går af mode? Så bør du måske overveje et af de bibelske navne. Læs mere