Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

Søg

Hjemmelavede julegaver - ideer??

20.oktober 2010 kl. 07:14
Luk
Medlem siden 12-06-2007
Sidst online 01-02-2014
20-10-2010 07:14
Luk
Medlem siden 12-06-2007
Sidst online 01-02-2014
Godt skrevet
0

Ja nu er det vist ved at være tid til at lave julegaver men jeg er blank for ideer..

Vi har lavet malede krus og malede billeder - har I nogle ideer til hvad vi (Sebastian) kan lave??

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
20.oktober 2010 kl. 09:15
Luk
Medlem siden 31-07-2007
733 startede debatter
1653 skrevne indlæg
20-10-2010 09:15
Luk
Medlem siden 31-07-2007
733 startede debatter
1653 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Vi har også ladet Aya male billeder. Ved endnu ikke om vi giver dem i julegave.

Ellers er mit bedste bud perler

Anmeld
Svar
Lilypie Pregnancy tickers
Godt skrevet
0
Lilypie Pregnancy tickers
20.oktober 2010 kl. 09:53
Luk
Medlem siden 28-02-2007
220 startede debatter
695 skrevne indlæg
Sidst online 07-09-2012
20-10-2010 09:53
Luk
Medlem siden 28-02-2007
220 startede debatter
695 skrevne indlæg
Sidst online 07-09-2012
Godt skrevet
0

Blander mig lige fra forsiden.

Vi (Caroline 3 år og 3 måneder) har lavet følgende:

Tiger-butikkerne har duftlys i små glas til 3 for 10 kr. Dem har vi købt og brændt duftlysene. Glassene er så blevet malet  og så er der sat et fyrfadslys ned i - vupti, små personlige fyrfadsstager

Papæsker: kan købes i hobbyforretninger og mange supermarkeder i denne tid. Malet og en masse pynt klistret på, f.eks. muslingeskaller samlet ved stranden, fjer, perler, osv. klistret på, og så forer jeg dem med lidt papier i og slik i dem. Ærligt talt er de ikke særlig kønne, men hun er SÅ stolt over selv at have lavet dem - og man kan jo udvælge to farver til dem, der passer sammen.

Tiger-butikkerne (igen - vi har en her i byen, og de har så mange ting) har sådan nogle af de der snekugler: de der, der er fyldt med væske og glimmer, og så kan man ryste dem, så glimmeren falder som sne. Istedet for figurer i dem, er der så en billedramme, som man kan sætte billeder af ungerne i.

Så her får bedste- og oldeforældre en lille hyggepakke med en æske med slik, to fyrfadsstager, en billed-snekugle, og et bloklys med serviet-motiv smeltet på (det står jeg så nok for), samt en pakke matchende servietter.

Mvh.

Pernille, juli 07 og maj 10

Anmeld
Svar
baby baby development
Godt skrevet
0
baby baby development
20.oktober 2010 kl. 14:50
Luk
Medlem siden 11-10-2010
13 startede debatter
16 skrevne indlæg
Sidst online 28-04-2014
20-10-2010 14:50
Luk
Medlem siden 11-10-2010
13 startede debatter
16 skrevne indlæg
Sidst online 28-04-2014
Godt skrevet
0

perler

Malet på klinker, så de kan fungere som bordskånere, ophæng og andet godt pynt

Julekugler - md billede på

malet på sten

og lavvet lysestager ved hjælp af marmelade glas/mos glas og så ladet drengene tegne en tegning, og så laminere det, og sætte rundt om glasset - de er flotte

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
20.oktober 2010 kl. 17:51
Luk
Medlem siden 12-06-2007
268 startede debatter
178 skrevne indlæg
Sidst online 01-02-2014
20-10-2010 17:51
Luk
Medlem siden 12-06-2007
268 startede debatter
178 skrevne indlæg
Sidst online 01-02-2014
Godt skrevet
0
tif skrev:

perler

Malet på klinker, så de kan fungere som bordskånere, ophæng og andet godt pynt

Julekugler - md billede på

malet på sten

og lavvet lysestager ved hjælp af marmelade glas/mos glas og så ladet drengene tegne en tegning, og så laminere det, og sætte rundt om glasset - de er flotte

Hvordan har i lavet julekugler med billede på??

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
21.oktober 2010 kl. 09:39
Luk
Medlem siden 19-10-2009
73 startede debatter
243 skrevne indlæg
Sidst online 17-09-2012
21-10-2010 09:39
Luk
Medlem siden 19-10-2009
73 startede debatter
243 skrevne indlæg
Sidst online 17-09-2012
Godt skrevet
0

sidste år lavede vi gibsafstøbning af freyja's hænder og fødder i 3d og satte det i en 3 delt ramme hvor der i midten så kom et billede i af hende.. den var til stor glæde hos alle :)

i år tror jeg hun skal male et billede til alle sammen :) hun elsker nemlig at male sammen med mig når jeg finder mit malergrej frem..  og så tror jeg til de gamle skal hun male på grydelapper eller dækservietter

Anmeld
Svar
MinTicker.dk Ticker MinTicker.dk Ticker
Godt skrevet
0
MinTicker.dk Ticker MinTicker.dk Ticker

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste blogindlæg

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

11 trin til det perfekte bleskift

Hermed en hjælpende hånd til, hvordan du skifter ble på den lille, hvis du er helt ny i faget, skrevet udførligt, så du ikke er et sekund i tvivl om det. Læs mere

Hvornår trives et spædbarn

Der findes flere ting, du kan holde øje med, for at finde ud af om dit spædbarn har en god trivsel, samt vokser og udvikler sig, som det skal. Læs mere

5 ting man frygter som vordende og nyudklækket far

En ting er, hvad man siger til drengene i fodboldklubben, hvis man snakker om, hvad nybagt far frygter mest, og hvad der i virkeligheden foregår i hovedet. Læs mere

Førstehjælp til dit barns småskader

Det er umuligt at komme igennem barndommen uden småskader og skrammer. Her er en oversigt over førstehjælp til småskader som er guld værd for alle forældre. Læs mere

God nattesøvn til baby og dig

Alle har brug for en god nattesøvn for at fungere optimalt. Børn skal have energi til at vokse og lære. Forældre skal have energi til at være gode forældre. Læs mere

4 frække sexstillinger til gravide

Læs om de de frækkeste stillinger for gravide med store maver, og tips til at styre uden om maven under agten, samtidig med at I nyder sex sammen. Læs mere

Nyeste artikler

Hermed en hjælpende hånd til, hvordan du skifter ble på den lille, hvis du er helt ny i faget, skrevet udførligt, så du ikke er et sekund i tvivl om det. Læs mere

Der findes flere ting, du kan holde øje med, for at finde ud af om dit spædbarn har en god trivsel, samt vokser og udvikler sig, som det skal. Læs mere

En ting er, hvad man siger til drengene i fodboldklubben, hvis man snakker om, hvad nybagt far frygter mest, og hvad der i virkeligheden foregår i hovedet. Læs mere

Det er umuligt at komme igennem barndommen uden småskader og skrammer. Her er en oversigt over førstehjælp til småskader som er guld værd for alle forældre. Læs mere

Alle har brug for en god nattesøvn for at fungere optimalt. Børn skal have energi til at vokse og lære. Forældre skal have energi til at være gode forældre. Læs mere

Læs om de de frækkeste stillinger for gravide med store maver, og tips til at styre uden om maven under agten, samtidig med at I nyder sex sammen. Læs mere