Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

Søg

Thys sødeste baby.

04.april 2008 kl. 08:52
Luk
Medlem siden 06-06-2007
185 startede debatter
696 skrevne indlæg
Sidst online 06-09-2011
04-04-2008 08:52
Luk
Medlem siden 06-06-2007
185 startede debatter
696 skrevne indlæg
Sidst online 06-09-2011
Godt skrevet
0

Jeg har meldt Magnus til en konkurence der bliver afholdt her i Thy af fotocare.. Jeg har selvfølgelig Thys sødeste baby så behøver ingen konkurrence for at blive bekræftet i det..

Men grunden til at jeg har gjort det er at fotograferingen er gratis og bagefter kan man købe billedet til 150 kr. hvor det normalt ville koste 600. Man kan jo lige så godt spare hvor man kan og om ikke andet så får vi et godt billede ud af det vi kan hænge op..

Men mit problem er at de sagde at det var en god ide at tage et eller andet sjovt med så billedet bliver noget specielt, en sjov hat eller noget sagde han da jeg bestilte tid.. Men hvad i alverden skal jeg tage med?? Han er kun 6 uger når billedet skal tages og jeg fuldstændig tom for ideer.. Nogen der har et forslag??

Knus Karina

Anmeld
Svar
\"Lilypie
Godt skrevet
0
\"Lilypie
04.april 2008 kl. 14:52
Luk
Medlem siden 26-06-2007
91 startede debatter
544 skrevne indlæg
Sidst online 12-05-2014
04-04-2008 14:52
Luk
Medlem siden 26-06-2007
91 startede debatter
544 skrevne indlæg
Sidst online 12-05-2014
Godt skrevet
0

For mig lyder det en lille smule plat at tage noget "sjovt" med. Det virker noget opstillet synes jeg...

Hvis du deltager i konkurrencen for at få et godt billede af Magnus og ikke for nødvendigvis at vinde, så synes jeg da bare du skal give ham det tøj på du synes han ser sødest ud i og så lade Smukke Magnus i sig selv give dig et fantastisk billede.

Det tror jeg, at jeg ville gøre.

Knus Janni - som lige vil holde øje med en lignende konkurrence her i Ålborg, for jeg vil da også gerne have et billigt fotografbillede af Aksel.

Anmeld
Svar
Lilypie Pregnancy tickers
Godt skrevet
0
Lilypie Pregnancy tickers

Debatkategorier

Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
Terminsgrupper
Forældregrupper
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste blogindlæg

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Vind 6 måneders forbrug af bleer: Den bedste blenumse EVER

Libero har opdateret de klassiske bleer Newborn, Comfort og UP&GO, så de nu er deres bedste ble Ever. Upload den bedste blenumse og vind 6 måneders forbrug. Læs mere

Vil du teste den nye autostol KING II LS?

5 forældre kan sammen med deres barn teste den nye Britax Rømer KING III LS i dagligt brug. Du kan blive en af de heldige testere ved at deltage her. Læs mere

Fertilitetsturisme - lavere pris på fertilitetsbehandling

Mange vælger at tage til udlandet, da pris på fertilitetsbehandling er meget lavere end i Danmark, eller for at omgå regler for kunstig befrugtning. Læs mere

Sådan foregår inseminationsbehandling

Ved inseminationsbehandling giver man sædcellerne en hjælpende hånd, ved at sprøjte dem direkte ind i livmoderen, så de ikke skal svømme så langt. Læs mere

5 hyppigste årsager til infertilitet hos kvinder

Infertilitet hos kvinder betegner i virkeligheden en lav fertilitet eller problemer med at blive gravid. Læs om de 5 hyppigste årsager til infertilitet. Læs mere

Brugernes bedste hjælp til at blive gravid

Min-Maves brugere har en masse gode husmorråd og andet godt, som måske er værd at lytte til, hvis du har brug for hjælp til at blive gravid. Læs mere

Nyeste artikler

Vind 6 måneders forb...

Libero har opdateret de klassiske bleer Newborn, Comfort og UP&GO, så de nu er deres bedste ble Ever. Upload den bedste blenumse og vind 6 måneders forbrug. Læs mere

Vil du teste den nye...

5 forældre kan sammen med deres barn teste den nye Britax Rømer KING III LS i dagligt brug. Du kan blive en af de heldige testere ved at deltage her. Læs mere

Fertilitetsturisme -...

Mange vælger at tage til udlandet, da pris på fertilitetsbehandling er meget lavere end i Danmark, eller for at omgå regler for kunstig befrugtning. Læs mere

Sådan foregår insemi...

Ved inseminationsbehandling giver man sædcellerne en hjælpende hånd, ved at sprøjte dem direkte ind i livmoderen, så de ikke skal svømme så langt. Læs mere

5 hyppigste årsager ...

Infertilitet hos kvinder betegner i virkeligheden en lav fertilitet eller problemer med at blive gravid. Læs om de 5 hyppigste årsager til infertilitet. Læs mere

Brugernes bedste hjæ...

Min-Maves brugere har en masse gode husmorråd og andet godt, som måske er værd at lytte til, hvis du har brug for hjælp til at blive gravid. Læs mere