Close
Log Ind Opret Bruger

IdaT flyverdragt – jeg synes den er DUM

  • 15 januar 2010, 09:31

    Ih altså, nu har jeg fået min (dejligt billige) IdaT flyverdragt ind ad døren og synes umiddelbart den ser rigtig fin ud – indtil jeg skal give drengen den på!

    Er det bare mig som synes lynlåsen er AAAAAAALT for kort? Den kan jo kun lynes ned til navlen, og hvordan sørensen skal man så få proppet lillemandens ben i den??

    Jeg endte med at sætte ham på den, vinkle hans ben ned i, og så løfte ham op, ryste ryste ham ned i, så lægge ham ned, og så lyne den…hmmmm

    Og tror I så ikke skidtet er for stort?? (havde tænkt at der jo skulle være ok plads til tøj mm, så valgte en str. 80, som han indtil videre bruge i body’er, men jeg kunne næsten ikke se ham da han havde den på) Nå, men så håber vi da bare han vokser ind i den i løbet af ja, de næste par uger!
    Hvor længe bruger de overhovedet sådan nogen i institutionen? Han starter jo i slutningen af marts, så måske vi kan være heldige der?

    Ellers må jeg jo gemme den til næste vinter og sælge den videre… ÆV! ikke de bedste penge givet ud indtil videre. Men så har jeg lært det til næste gang jeg skal købe en til sådan en lille størrelse – husk at se hvordan lynlåsen sidder…

    Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.