Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

Søg

Nogle der kender billige selskabslokaler i kbh?

03.maj 2010 kl. 21:34
Luk
Medlem siden 27-10-2008
162 startede debatter
780 skrevne indlæg
Sidst online 05-12-2012
03-05-2010 21:34
Luk
Medlem siden 27-10-2008
162 startede debatter
780 skrevne indlæg
Sidst online 05-12-2012
Godt skrevet
0

Hej piger!

Da jeg er så heldig at skulle giftes med min søde kæreste, er jeg nu i gang med at lede efter selskabslokale. Vi er to su-lus, så det må meget gerne være billigt

Jeg har ledt på selskabslokaler.dk, men tænkte der måske var nogle andre billige som ikke var skrevet op op den side.

hilsen Augusten og Otto.

Anmeld
Svar
Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Følg med på min blog: fiflerierpaafjerde.blogspot.com
Godt skrevet
0
Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Følg med på min blog: fiflerierpaafjerde.blogspot.com
03.maj 2010 kl. 21:57
Luk
Medlem siden 02-02-2009
109 startede debatter
1390 skrevne indlæg
Sidst online 02-12-2013
03-05-2010 21:57
Luk
Medlem siden 02-02-2009
109 startede debatter
1390 skrevne indlæg
Sidst online 02-12-2013
Godt skrevet
0

Hej igen :-)

Kan nok komme på et par stykker, men måske du kan komme lidt nærmere ind på om det er noget bestemt i leder efter... Kun i KBH eller også omegnen?? Og skal I også have mad eller sørger I selv for det... hvor mange skal der ca være plads til??

Min storebror holdt sit bryllup her for 10 år siden. Dejlig centralt http://hovedforeningen.kfum-kfuk.dk/8497.0.html

Hilsen Rikke

Anmeld
Svar
Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
Godt skrevet
0
03.maj 2010 kl. 22:06
Luk
Medlem siden 02-02-2009
109 startede debatter
1390 skrevne indlæg
Sidst online 02-12-2013
03-05-2010 22:06
Luk
Medlem siden 02-02-2009
109 startede debatter
1390 skrevne indlæg
Sidst online 02-12-2013
Godt skrevet
0

...og lige en side til der måske kan bruges http://www.bookingtider.dk/F/Search/K%c3%b8benhavn/

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
05.maj 2010 kl. 09:50
Luk
Medlem siden 27-10-2008
162 startede debatter
780 skrevne indlæg
Sidst online 05-12-2012
05-05-2010 09:50
Luk
Medlem siden 27-10-2008
162 startede debatter
780 skrevne indlæg
Sidst online 05-12-2012
Godt skrevet
0

Der var faktisk rigtigt mange på den der bookingtider.dk, så nu er der i hvert fald nogle flere at gå efter! Tusind tak for hjælpen

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0

Debatkategorier

Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
Terminsgrupper
Forældregrupper
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste blogindlæg

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Guide: Projekt baby mails, Graviditetsmails, Babymails

Min-Mave tilbyder gratis graviditetsmails, ugentlige mails om din babys udvikling, samt 28 projekt baby mails til dig der vil lære din cyklus at kende. Læs mere

Skruk? Interview med coach for skrukke kvinder

Hvis du ser babyer overalt så er du højest sandsynligt blevet det man kalder skruk. Vi har spurgt coach Lene Eriksen hvad det vil sige at være skruk. Læs mere

Fremtidens familielæge er videodoktor

Videodoktor© er kort fortalt en app, som giver dig hurtig adgang til en videokonsultation med en speciallæge uanset hvor i verden, du befinder dig. Læs mere

Jern og graviditet for Dummies

Ved du, at der findes forskellige former for jern, og at det ikke er alle typer jern, der bliver lige let optaget i din krop? Bliv klog på jerntilskud. Læs mere

Navngivning - hvad skal din baby hedde?

I Danmark er der personnavneloven, som har regler for navngivning og ændring. Den nyeste udgave trådte i kraft den 1. april 2006. Læs mere

3D scanning: "Jeg kunne se, han har farmands læber..."

Min-Mave har sendt Julie afsted til 3D scanning på Ultralydsklinikken for gravide, for at se hvad der kan lade sig gøre med moderne scanningsteknologi. Læs mere

Nyeste artikler

Min-Mave tilbyder gratis graviditetsmails, ugentlige mails om din babys udvikling, samt 28 projekt baby mails til dig der vil lære din cyklus at kende. Læs mere

Hvis du ser babyer overalt så er du højest sandsynligt blevet det man kalder skruk. Vi har spurgt coach Lene Eriksen hvad det vil sige at være skruk. Læs mere

Videodoktor© er kort fortalt en app, som giver dig hurtig adgang til en videokonsultation med en speciallæge uanset hvor i verden, du befinder dig. Læs mere

Ved du, at der findes forskellige former for jern, og at det ikke er alle typer jern, der bliver lige let optaget i din krop? Bliv klog på jerntilskud. Læs mere

I Danmark er der personnavneloven, som har regler for navngivning og ændring. Den nyeste udgave trådte i kraft den 1. april 2006. Læs mere

Min-Mave har sendt Julie afsted til 3D scanning på Ultralydsklinikken for gravide, for at se hvad der kan lade sig gøre med moderne scanningsteknologi. Læs mere