Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

Søg

Mørkegrøn afføring??

23.november 2010 kl. 18:44
Luk
Medlem siden 12-02-2007
Sidst online 15-04-2011
23-11-2010 18:44
Luk
Medlem siden 12-02-2007
Sidst online 15-04-2011
Godt skrevet
0

Hmmm.. Laura har nu haft mørkegrøn afføring (med lidt gul i) i de sidste 3-4 dage....
Hun kommer fint af med det, det er ikke hårdt el. og hun kommer af med det ca. hver dag eller i hvert fald indenfor 1½ døgn....

Vi er begyndt at give Nan1 og nu kun 1-2 flasker i døgnet med den syrnede... Kan det have noget med det at gøre??
Hun kommer som sagt fint af med det og det er fin konsistens....

Jeg mener at have læst/hørt at det kan være fordi der er meget jern i MME?? Men er slet ikke sikker???

Anmeld
Svar
Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers
Godt skrevet
0
Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Slettet bruger

23.november 2010 kl. 19:56
Slettet bruger
23-11-2010 19:56
Godt skrevet
0

giver mørkt/sort aff. Grøn aff kan skyldes luft i maven/tarmene over et stykke tid...

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
24.november 2010 kl. 08:10
Luk
Medlem siden 24-04-2010
22 startede debatter
50 skrevne indlæg
Sidst online 07-11-2013
24-11-2010 08:10
Luk
Medlem siden 24-04-2010
22 startede debatter
50 skrevne indlæg
Sidst online 07-11-2013
Godt skrevet
0

Hej 

Jeg ammer 100 %, og har haft samme problem i nu 3 uger, min sp siger det er ganske normalt. Jeg har også været meget bekymret over det. 

Min søn er født 5 uger før tid og for derfor jern tilskud og jeg tænkte også på om det kunne være det. Syntes det har stået på lidt for længe nu så tror jeg giver hende et ring senere. Tænker at det snart må stoppe. For på de 3 uger har der måske kun været 8 gule bleer. 

Eller tror jeg det vigtigste bare er at de kommer af med noget og se trives og er glade. 

Go´bedring med maven..

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste blogindlæg

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Barnets udvikling 6-9 måneder

I 6-9 måneders alderen begynder barnet at vise de første tegn på selvstændighed - barnet har sin egen vilje, hukommelsen fungerer og lydene udvikles. Læs mere

Brug Halloween som undskyldning!
Dræn i øret mod mellemørebetændelse

Gentagne mellemørebetændelser er en udfordring for familien. Barnet er påvirket, har mange sygedage. Her kan løsningen være at indsætte et dræn. Læs mere

Sigurd Fortæller Om De Græske Guder

Sigurd fortæller om de græske guder er den sidste i Sigurds gude-trilogi, som er blevet taget godt imod. Bogen om de græske guder er fængende historier. Læs mere

Skoldkopper - Sådan smittes baby + sygdomsforløb

Skoldkopper er en meget kendt og almindelig børnesygdom. Læs om symptomer på skoldkopper, hvordan sygdommen forløber og få tips til at lette barnets ubehag. Læs mere

De sjoveste Halloween udklædninger til hele familien

Halloween behøver ikke kun at være spøgelser og græskar. Der er mange tossede udklædninger, som kan samle hele familien i et sjovt tema. Læs mere

Nyeste artikler

I 6-9 måneders alderen begynder barnet at vise de første tegn på selvstændighed - barnet har sin egen vilje, hukommelsen fungerer og lydene udvikles. Læs mere

Brug Halloween som undskyldning!

Gentagne mellemørebetændelser er en udfordring for familien. Barnet er påvirket, har mange sygedage. Her kan løsningen være at indsætte et dræn. Læs mere

Sigurd fortæller om de græske guder er den sidste i Sigurds gude-trilogi, som er blevet taget godt imod. Bogen om de græske guder er fængende historier. Læs mere

Skoldkopper er en meget kendt og almindelig børnesygdom. Læs om symptomer på skoldkopper, hvordan sygdommen forløber og få tips til at lette barnets ubehag. Læs mere

Halloween behøver ikke kun at være spøgelser og græskar. Der er mange tossede udklædninger, som kan samle hele familien i et sjovt tema. Læs mere