Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

Søg

Min læge.

26.november 2010 kl. 19:11
Luk
Medlem siden 15-08-2010
25 startede debatter
102 skrevne indlæg
Sidst online 17-03-2012
26-11-2010 19:11
Luk
Medlem siden 15-08-2010
25 startede debatter
102 skrevne indlæg
Sidst online 17-03-2012
Godt skrevet
0

Hej i søde damer...

Har før skrevet herinde om at jeg var bange for BL,, og i sagde jeg skulle tage til min læge.. nu har jeg været ved min læge. og det eneste han sagde var : at det kunne han ikke gør noget ved. og det eneste råd han havde var at jeg skulle tænke over hvordan jeg brugte min krop. og ikke lave mere end jeg kan holde til...

så havde det sådan lidt hmmm da jeg gik derfra.  kan ikke helt se hvad jeg kunne bruge det svar til.. indtil videre kan jeg holde til mit arbejde. men frygter at der ikke går længe før jeg ikke kan, for nogen dage gør det så ondt at jeg ikke kan bevæge mig uden jeg næsten tuder.

Hvordanm skal jeg så forstå min læge, har jeg en sygmelding ved ham eller ej?

Håber i kan finde hovede og hale i det jeg skriver..

knus chrizzer- som nyder en aften helt alene.

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
26.november 2010 kl. 19:29
Luk
Medlem siden 29-03-2010
55 startede debatter
2210 skrevne indlæg
Sidst online 20-03-2014
26-11-2010 19:29
Luk
Medlem siden 29-03-2010
55 startede debatter
2210 skrevne indlæg
Sidst online 20-03-2014
Godt skrevet
0

det er selvfølgeligt lidt svært når han er så uklar i sit svar..men når han siger du skal lave det du kan, må man gå ud fra at hvis du en dag kommer og siger jeg kan ikke lave mit arbejde mere at han så vil sygemelde mig...jeg tror måske han med vilje ikke har nævnt noget om det for at folk ikke bare lader sig sygemelde bare man har lidt BL alle gravide har BL da der sker et tryk ned på det og det vil give sig og det skal det men for nogen giver det sig så bare for hurtigt så det kommer til at gøre nas...men jeg tror da at den dag du kommer og siger jeg kan ikke klare mit arbejde mere pga smerte så skal han nok hjælpe med en sygemeling..hvis han ikke gør kan du jo prøve at kontakte manden/kærestens læge for at få en 2. læges syn på sagen eller snakke med JM om det...  
men håber da ikke for dig det kommer så langt...

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0

Debatkategorier

Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
Terminsgrupper
Forældregrupper
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste blogindlæg

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Sådan foregår et IVF forløb

For at maksimere chancerne for graviditet igennem et IVF forløb benytter man hormonbehandling, ultralydsscanning og dyrkning af æg i laboratorium. Læs mere

Hvad er IVF behandling?

Hvad er IVF behandling?

IVF står for In Vitro Fertilisering, der betyder befrugtning i glas – i stedet for in vivo, der betyder inde i en levende organisme. Læs mere

Vind 6 måneders forbrug af bleer: Den bedste blenumse EVER

Libero har opdateret de klassiske bleer Newborn, Comfort og UP&GO, så de nu er deres bedste ble Ever. Upload den bedste blenumse og vind 6 måneders forbrug. Læs mere

Vil du teste den nye autostol KING II LS?

5 forældre kan sammen med deres barn teste den nye Britax Rømer KING III LS i dagligt brug. Du kan blive en af de heldige testere ved at deltage her. Læs mere

Fertilitetsturisme - lavere pris på fertilitetsbehandling

Mange vælger at tage til udlandet, da pris på fertilitetsbehandling er meget lavere end i Danmark, eller for at omgå regler for kunstig befrugtning. Læs mere

Sådan foregår inseminationsbehandling

Ved inseminationsbehandling giver man sædcellerne en hjælpende hånd, ved at sprøjte dem direkte ind i livmoderen, så de ikke skal svømme så langt. Læs mere

Nyeste artikler

Sådan foregår et IVF...

For at maksimere chancerne for graviditet igennem et IVF forløb benytter man hormonbehandling, ultralydsscanning og dyrkning af æg i laboratorium. Læs mere

Hvad er IVF behandling?

Hvad er IVF behandli...

IVF står for In Vitro Fertilisering, der betyder befrugtning i glas – i stedet for in vivo, der betyder inde i en levende organisme. Læs mere

Vind 6 måneders forb...

Libero har opdateret de klassiske bleer Newborn, Comfort og UP&GO, så de nu er deres bedste ble Ever. Upload den bedste blenumse og vind 6 måneders forbrug. Læs mere

Vil du teste den nye...

5 forældre kan sammen med deres barn teste den nye Britax Rømer KING III LS i dagligt brug. Du kan blive en af de heldige testere ved at deltage her. Læs mere

Fertilitetsturisme -...

Mange vælger at tage til udlandet, da pris på fertilitetsbehandling er meget lavere end i Danmark, eller for at omgå regler for kunstig befrugtning. Læs mere

Sådan foregår insemi...

Ved inseminationsbehandling giver man sædcellerne en hjælpende hånd, ved at sprøjte dem direkte ind i livmoderen, så de ikke skal svømme så langt. Læs mere