Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

Søg

smerter øverst på ryggen/brystet og fornemmelse af at halsen snører sig sammen

29.april 2011 kl. 19:22
Luk
Medlem siden 30-06-2007
217 startede debatter
563 skrevne indlæg
Sidst online 22-10-2011
29-04-2011 19:22
Luk
Medlem siden 30-06-2007
217 startede debatter
563 skrevne indlæg
Sidst online 22-10-2011
Godt skrevet
0

Det er der kun i perioder. Og kan i disse perioder forværres ved dyb vejrtræning. Det giver også en slags kvalme fordi halsen snører sig sammen ligesom hvis man sku kaste op...

Andre der kender/ har disse symptomer? Og ved I, hvad det kan skyldes?

Tror ikke det er halsbrand, for det føles ikke som sure opstød eller sådan noget...

fra mig

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
29.april 2011 kl. 20:57
Luk
Medlem siden 08-09-2010
32 startede debatter
427 skrevne indlæg
Sidst online 29-03-2012
29-04-2011 20:57
Luk
Medlem siden 08-09-2010
32 startede debatter
427 skrevne indlæg
Sidst online 29-03-2012
Godt skrevet
0

synes godt jeg kan genkende det.

Jeg tænker at det er baby der trykker op mod lungerne og det derfor kan være svært sådan rigtig at få vejret og man føler at halsen snører sig sammen. Jeg er også øm oppe på ryggen, men det har jeg nu mere knyttet til  den ekstra vægt og muskelspændinger.

Jeg ved ikke om det er det samme, men det er ihvertfald ubehageligt ikke rigtig at kunne trække vejet igennem. Her er det også kun i perioder, hvilket hænger meget godt sammen med at det er hvis baby strækker sine ben opad.,

Anmeld
Svar
Lilypie First Birthday tickers
Godt skrevet
0
Lilypie First Birthday tickers

Debatkategorier

Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
Terminsgrupper
Forældregrupper
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste blogindlæg

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Jern og graviditet for Dummies

Ved du, at der findes forskellige former for jern, og at det ikke er alle typer jern, der bliver lige let optaget i din krop? Bliv klog på jerntilskud. Læs mere

Navngivning - hvad skal din baby hedde?
3D scanning: "Jeg kunne se, han har farmands læber..."

Min-Mave har sendt Julie afsted til 3D scanning på Ultralydsklinikken for gravide, for at se hvad der kan lade sig gøre med moderne scanningsteknologi. Læs mere

Guide til økologisk uge i børnehøjde

Uge 36 er Økologisk Uge, og i den forbindelse arrangerer Økologisk Landsforening, sjove aktiviteter og høstmarkeder i byer og på gårde over hele landet. Læs mere

Den bedste guide til økologisk babymad

Økologisk Landsforening har udgivet folderen ”Krudtuglens første mad”, der hjælper dig med at give dit barn en økologisk start på fast føde. Læs mere

7 Tips til at sælge brugt babyudstyr på nettet

Står der kasser med brugt babytøj, legetøj og dit aflagte ventetøj, så sælg det let og enkelt videre til andre, der måske lige står og mangler det du har. Læs mere

Nyeste artikler

Ved du, at der findes forskellige former for jern, og at det ikke er alle typer jern, der bliver lige let optaget i din krop? Bliv klog på jerntilskud. Læs mere

Navngivning - hvad skal din baby hedde?

Min-Mave har sendt Julie afsted til 3D scanning på Ultralydsklinikken for gravide, for at se hvad der kan lade sig gøre med moderne scanningsteknologi. Læs mere

Uge 36 er Økologisk Uge, og i den forbindelse arrangerer Økologisk Landsforening, sjove aktiviteter og høstmarkeder i byer og på gårde over hele landet. Læs mere

Økologisk Landsforening har udgivet folderen ”Krudtuglens første mad”, der hjælper dig med at give dit barn en økologisk start på fast føde. Læs mere

Står der kasser med brugt babytøj, legetøj og dit aflagte ventetøj, så sælg det let og enkelt videre til andre, der måske lige står og mangler det du har. Læs mere