Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

Søg

Sovende arme/hænder ?

30.juni 2011 kl. 11:51
Luk
Medlem siden 20-07-2007
359 startede debatter
1124 skrevne indlæg
Sidst online 11-07-2012
30-06-2011 11:51
Luk
Medlem siden 20-07-2007
359 startede debatter
1124 skrevne indlæg
Sidst online 11-07-2012
Godt skrevet
0

Ja jeg har tit krampe i arme og hænder, men her til morges var det meget slemt, da jeg vågnede kl 5 var mine hænder nærmest helt blå og følelsesløse + fik krampe i dem, prøvede at bevæge dem så meget som muligt for at få dem til at være normale igen, hvilket nu bekymrer mig om det er normalt, at de sover så meget?

Jeg er begyndt at få væske i fødderne nu når der nogen dage er så varmt, hvilket jeg slet ikke kan holde varmen ud. Er idag 28+0...

Det bekymrer mig at mine hænder kun sover så meget den sidste uges til og det med de nærmest var blå i morges.

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
30.juni 2011 kl. 14:31
Luk
Medlem siden 02-02-2011
97 startede debatter
458 skrevne indlæg
Sidst online 03-06-2014
30-06-2011 14:31
Luk
Medlem siden 02-02-2011
97 startede debatter
458 skrevne indlæg
Sidst online 03-06-2014
Godt skrevet
0

svar på hvorfor, men oplever det samme, men bare ikke med hænderne. Det er mere mine føder og ben , som sover og det er bare mega træls :S Det kommer især hvis jeg nu sidder i en forkert siddestilling med fødderne at de pludselig falder i søvn...

Anmeld
Svar
Lilypie Premature Baby tickers Lilypie Pregnancy tickers
Godt skrevet
0
Lilypie Premature Baby tickers Lilypie Pregnancy tickers
30.juni 2011 kl. 15:35
Luk
Medlem siden 08-04-2011
64 startede debatter
419 skrevne indlæg
30-06-2011 15:35
Luk
Medlem siden 08-04-2011
64 startede debatter
419 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Det er hvad mit bud er. Det er noget nogen gravide får, og det er vidst nok noget med nogle nerver eller sener der bliver mast i hånden..Jeg døjer selv lidt med det, dog ikke så slemt som jeg har hørt det kan være..

Der er ikke umiddelbart noget man kan gøre ved det, men ved nogen kan akkupunktur hjælpe..Jeg skal på sygehuset og have akkupunktur mod det for første gang i morgen. Det er en jordemor der gør det, som ved mere om det..

Prøv at snakke med din jordemor om det, hun kan sende en henvisning til en der kan give akkupunktur

Anmeld
Svar
Lilypie First Birthday tickers
Godt skrevet
0
Lilypie First Birthday tickers
30.juni 2011 kl. 17:22
Luk
Medlem siden 12-01-2011
21 startede debatter
98 skrevne indlæg
Sidst online 13-03-2013
30-06-2011 17:22
Luk
Medlem siden 12-01-2011
21 startede debatter
98 skrevne indlæg
Sidst online 13-03-2013
Godt skrevet
0

haft det siden omkring uge 18-20 stykker.. Jeg er går også sygemeldt med det, og ja det hedder Karpal-tunnel. Det er pga. væske og mere blod i kroppen, så kommer der nerver i klemmen ved håndledet og så sover finder og hænder.

Det startede også om natten ved mig, og nu er det nat og dag. Jjeg kan ikke selv skære min mad ud eller smøre et stykke rugbrød. Jeg har fået akkupunktur, men det hjalp mig INTET. Jeg kan dog give et par gode råd der har hjulpet mig..Køb nogle skinner og sove med og hold dine hænder/arme over hjertet, og så lige som muligt. Når dine hænder kommer i ydre stilling klemmer du på nerverne, og så gør det ondt., så ikke noget med at ryste dem, som man plejer at gøre når fødder og hænder sover..

Du er velkommen til at skrive til mig hvis du vil spørge om noget, jeg har nemlig ikke selv støt på nogen der har haft det..Jeg skrev også et indlæg om det herinde da jeg fik det, men der var ikke nogen der kendte det.. Men prøv og google det, så kan du læse lidt om det..

P.S. IKKE farligt eller skade på den lille..

Hilsen Pernille 29+5

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
02.juli 2011 kl. 10:13
Luk
Medlem siden 16-01-2011
23 startede debatter
88 skrevne indlæg
Sidst online 06-01-2012
02-07-2011 10:13
Luk
Medlem siden 16-01-2011
23 startede debatter
88 skrevne indlæg
Sidst online 06-01-2012
Godt skrevet
0

carpal tunnel synrom, I båda händer sen jag var i v 24. nu är jag snart i vecka 32.

Mina händer sover och typ " fastnar " i den ställningen som jag sovit. ( fingrarna )

jag gick till min läkare som har sent mig vidare till glostrups hosptial. jag kommer att få elekroder på händerna och sen en vurdeing om jag skall opereras innan baby kommer eller inte.

Jag ska till glostrup på torsdag..

har oxå skrivit om det här inne på min mave förr men ingen annan som svarade på det...

men gå till din läkare så fort du kan. det kan nämligrn förstöra nerverna för alltid i händerna.

akupunktur fungerade inte för mig heller...

Hoppas ni alla snart får det bättre med det... o

Mvh Jenny

forældre i september 2011   ( facebook grupp)

Anmeld
Svar
LittleMissjen from Sweden with ELIOTT in my tummy ! :) ( In denmark) Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers
Godt skrevet
0
LittleMissjen from Sweden with ELIOTT in my tummy ! :) ( In denmark) Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers

Debatkategorier

Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
Terminsgrupper
Forældregrupper
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste blogindlæg

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Vind 6 måneders forbrug af bleer: Den bedste blenumse EVER

Libero har opdateret de klassiske bleer Newborn, Comfort og UP&GO, så de nu er deres bedste ble Ever. Upload den bedste blenumse og vind 6 måneders forbrug. Læs mere

Vil du teste den nye autostol KING II LS?

5 forældre kan sammen med deres barn teste den nye Britax Rømer KING III LS i dagligt brug. Du kan blive en af de heldige testere ved at deltage her. Læs mere

Fertilitetsturisme - lavere pris på fertilitetsbehandling

Mange vælger at tage til udlandet, da pris på fertilitetsbehandling er meget lavere end i Danmark, eller for at omgå regler for kunstig befrugtning. Læs mere

Sådan foregår inseminationsbehandling

Ved inseminationsbehandling giver man sædcellerne en hjælpende hånd, ved at sprøjte dem direkte ind i livmoderen, så de ikke skal svømme så langt. Læs mere

5 hyppigste årsager til infertilitet hos kvinder

Infertilitet hos kvinder betegner i virkeligheden en lav fertilitet eller problemer med at blive gravid. Læs om de 5 hyppigste årsager til infertilitet. Læs mere

Brugernes bedste hjælp til at blive gravid

Min-Maves brugere har en masse gode husmorråd og andet godt, som måske er værd at lytte til, hvis du har brug for hjælp til at blive gravid. Læs mere

Nyeste artikler

Vind 6 måneders forb...

Libero har opdateret de klassiske bleer Newborn, Comfort og UP&GO, så de nu er deres bedste ble Ever. Upload den bedste blenumse og vind 6 måneders forbrug. Læs mere

Vil du teste den nye...

5 forældre kan sammen med deres barn teste den nye Britax Rømer KING III LS i dagligt brug. Du kan blive en af de heldige testere ved at deltage her. Læs mere

Fertilitetsturisme -...

Mange vælger at tage til udlandet, da pris på fertilitetsbehandling er meget lavere end i Danmark, eller for at omgå regler for kunstig befrugtning. Læs mere

Sådan foregår insemi...

Ved inseminationsbehandling giver man sædcellerne en hjælpende hånd, ved at sprøjte dem direkte ind i livmoderen, så de ikke skal svømme så langt. Læs mere

5 hyppigste årsager ...

Infertilitet hos kvinder betegner i virkeligheden en lav fertilitet eller problemer med at blive gravid. Læs om de 5 hyppigste årsager til infertilitet. Læs mere

Brugernes bedste hjæ...

Min-Maves brugere har en masse gode husmorråd og andet godt, som måske er værd at lytte til, hvis du har brug for hjælp til at blive gravid. Læs mere