Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

Søg

Andre der har det ligesom mig?

16.maj 2012 kl. 15:57
Luk
Medlem siden 01-01-0001
Sidst online 01-01-0001
16-05-2012 15:57
Luk
Medlem siden 01-01-0001
Sidst online 01-01-0001
Godt skrevet
0

Åhh synes faktisk det er lidt træls at havde den følelse..

Ja følelsen af at man ikke rigtig tror man er gravid selvom clearblue og valmed siger noget andet Det er så fantastisk at jeg ikke tør tro på det men det er jo åndsvagt altså

testede fradag eftermiddag svag positiv og har hen over weekenden taget teste 4 stk blev det til som alle var svagt positive dog var det ikke alle der var helt så tydelige især dem om morgenen var meget svage hvilket har bekymret mig da det jo burde være dem der var mest tydelige men har så tænkt om man skal være bekymret for det ?

Men så mandag eftermiddag var valmed bragende positiv og ligeså var clearblue

Har siden søndag haft lidt utilpashed i underlivet og en lille smule kvalme som så er blevet værre

og idag kan jeg godt mærke at der sker ting i min krop som jeg ikke har prøvet før men alligevel tror jeg ikke rigtig på det fordi det simpelthen er så fantastisk og er bare så lykkelig over at det er gået så hurtigt men hvad nu hvis det bare er indbildning?!? Ihhh det ved jeg jo godt at det ikke er jeg er gravid og hvor er det skønt

Nå men er der andre der har disse uvirkeligheds følelser omkring det? det er faktisk ret træls

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
16.maj 2012 kl. 16:45
Luk
Medlem siden 06-01-2012
5 startede debatter
33 skrevne indlæg
Sidst online 01-01-0001
16-05-2012 16:45
Luk
Medlem siden 06-01-2012
5 startede debatter
33 skrevne indlæg
Sidst online 01-01-0001
Godt skrevet
0

Hejsa. Jeg havde det på samme måde. Jeg turde ikke tro på det, det første lange stykke tid. For jeg var utrolig bange for at ville tabe. Først ved 12 ugers scanning begyndte jeg at slappe af da jeg da kunne se hvordan hjertet bare hamrede afsted og det bare så rigtig godt ud. Er i dag 24+3 og nu er det bare vidunderligt og kan mærke liv som en bekræftelse hver dag på at den stadig er der. :)

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
16.maj 2012 kl. 17:35
Luk
Medlem siden 06-01-2012
5 startede debatter
33 skrevne indlæg
Sidst online 01-01-0001
16-05-2012 17:35
Luk
Medlem siden 06-01-2012
5 startede debatter
33 skrevne indlæg
Sidst online 01-01-0001
Godt skrevet
0

Det er der også. Men fordi jeg er overvægtig gik der lidt tid før at min forlovede kunne mærke det. Vidste ikke i starten at det var det og troede bare at det var når den pruttede. Men fik at vide ved jordemoder at det var liv. Men efter 4 uger kunne min forlovede endelig ogs mærke det. Og livet er bare blevet tydeligere med tiden. :)

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0

Slettet bruger

16.maj 2012 kl. 17:45
Slettet bruger
16-05-2012 17:45
Godt skrevet
0

Sådan har jeg det også lidt. Jeg ved jo at jeg er gravid og kan ofte mærke murren og døjer lidt med kvamle. Men jeg har svært ved at tro på og forestille mig at jeg rent faktisk skulle være mor om ca. 8 måneder. Jeg er meget bange for at miste (igen) så jeg er hele tiden lidt på vagt. Det er virkelig udmattende... Så jeg ser virkelig frem til at jeg (forhåbentlig) når de 12 uger, så vil jeg også føle at jeg kan slappe mere af

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
16.maj 2012 kl. 18:33
Luk
Medlem siden 22-02-2009
81 startede debatter
1106 skrevne indlæg
16-05-2012 18:33
Luk
Medlem siden 22-02-2009
81 startede debatter
1106 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg tror ikke rigtig jeg fattede det, før jeg lå med min pige i armen ;-)

Det er SÅ stort, at det næsten er for stort til man kan fatte det. 
Kan stadig ikke helt tro, jeg er gravid - og tester stadig hver dag - bare for at se stregerne....

Anmeld
Svar
 BabyFetus Ticker
Godt skrevet
0
 BabyFetus Ticker
16.maj 2012 kl. 21:16
Luk
Medlem siden 01-04-2009
113 startede debatter
690 skrevne indlæg
16-05-2012 21:16
Luk
Medlem siden 01-04-2009
113 startede debatter
690 skrevne indlæg
Godt skrevet
0
Har det på samme måde, selvom blodprøverne siger noget andet, så tør jeg ikke håbe. Først når vi har været til TS på tirsdag. Hvis vel og mærket alt er godt. Frygter det så meget.
Anmeld
Svar
5 Maér og 2 bioer inden vi fik vores guldklump.. Dejlig dreng født 3-4- 2011 Testet positiv igen April 2012 - for tyk nakkefold til nf - senere prøver viste svær kromosomfejl, tripolgi.
Godt skrevet
0
5 Maér og 2 bioer inden vi fik vores guldklump.. Dejlig dreng født 3-4- 2011 Testet positiv igen April 2012 - for tyk nakkefold til nf - senere prøver viste svær kromosomfejl, tripolgi.
17.maj 2012 kl. 16:29
Luk
Medlem siden 25-04-2012
20 startede debatter
312 skrevne indlæg
17-05-2012 16:29
Luk
Medlem siden 25-04-2012
20 startede debatter
312 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg havde det sådan hele min sidste gravidiet - også med kæmpe mave :-)

Det behøver ikke være fordi der er noget galt, men jeg tror altså bare det er fordi babyer i maven er mærkeligere end science fiction :-)

Jeg sad selv i uge 40 og tænkte: "Ej, det er jo ikke en baby der er derinde" - efter fødslen kiggede jeg på lille Vilhelm og tænkte: "Ej, han har da ikke ligget derinde - han kom med storken"

Forstår du hvad jeg mener?

Knus - og alt er som det skal være inde i din mave - det er jeg ret sikker på!!!!!

Mette

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
18.maj 2012 kl. 09:10
Luk
Medlem siden 03-05-2010
59 startede debatter
317 skrevne indlæg
Sidst online 10-04-2014
18-05-2012 09:10
Luk
Medlem siden 03-05-2010
59 startede debatter
317 skrevne indlæg
Sidst online 10-04-2014
Godt skrevet
0

Jeg har det præcis lige sådan! Jeg var til ts i onsdags og det stadig ikke rigtigt virkeligt for mig, min mand derimod havde en vild oplevelse og er ikke til at få ned på jorden igen. Jeg er rygende angst for at miste og efter jeg er blevet gravid (endelig) er jeg begyndt at hade mit job til det yderste, jeg har et meget krævende job både fysisk og psykisk og jeg magter det simpelthen ikke, det eneste jeg høre fra min teamleder er "husk graviditet ikke er en sygdom" og har bare lyst til at råbe af hende nogle gange for jeg er præget af vild kvalme, madlede og træthed .. Jeg har mest af alt lyst til at pakke mig selv ind i vat så der ikke sker baby noget :)

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
18.maj 2012 kl. 11:45
Luk
Medlem siden 11-05-2012
2 startede debatter
23 skrevne indlæg
Sidst online 19-11-2012
18-05-2012 11:45
Luk
Medlem siden 11-05-2012
2 startede debatter
23 skrevne indlæg
Sidst online 19-11-2012
Godt skrevet
0

JA! Tror vi er mange ny-gravide der har det sådan!! De første par uger efter befrugtning havde jeg murren i underlivet, det har jeg ikke haft nogle dage nu, så tænker jeg: mon den er væk!?! Jeg har stadigt kvalme og svært ved at finde mad jeg vil spise, meeeen, det kan jo være den er væk og det bare er ''efterslæb''... Nu har vi også ventet på spiren i 6år, så hvordan kan man tro på at den vil blive derinde??? Jeg glæder mig umådeligt til at de 12uger er i hus, så tror jeg nok mere på det. Vores kommende storebror på 12år siger det er et minefelt vi skal igennem, og hvor er det dog bare et godt billede, nogle gange er børn bare kloge altså! Så ja, lad endeligt de første 12ugers minefelt blive overstået snart, så vi tror mere på det :)

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
18.maj 2012 kl. 12:20
Luk
Medlem siden 16-11-2011
10 startede debatter
153 skrevne indlæg
Sidst online 06-06-2013
18-05-2012 12:20
Luk
Medlem siden 16-11-2011
10 startede debatter
153 skrevne indlæg
Sidst online 06-06-2013
Godt skrevet
0

@kEKKA.. Klog lille dreng, minefelt, mange børn kender ikke det ord!!

Jeg er 5+1 henne, og tror heller ikke helt på det, - min gamle far sagde han ikke håbede jeg ville få alle de graviditetsgener som min mor havde, men det håber jeg, for så er der da fysiske symptomer på graviditet. Indtil nu har jeg lidt større sult, humørsvingninger, lidt madlede, når jeg har spist, og murren i underlivet er begyndt at svinde ind....Åh jeg har det præcis som jer, og det er rart at læse at der er andre der har det sådan. Jeg tester ikke så meget, for da jeg har ønsket at blive gravid siden ca. 2008 vinteren, ja så får jeg faktisk snart gåsehud af at se en test, er såå bange for udslaget, selvom jeg vist nok er gravid...HAHA. Det værste er denne murren som kan føles som om man bare skal på toilettet og at mens kommer snart, ...så bliver jeg grebet af panik og løber ind på WC - men det er heldigvis udflåd.

Jeg er allerede begyndt til gravid yoga :), men det var fordi jeg havde meldt mig til et hold, som var for lettere øvet, og der kunne jeg ikke gå for jeg har aldrig været på yogaskolen før, så da jeg kom den dag hvor gravid yoga var, så sagde jeg kækt (selvom jeg stadig ik tror på det!!), om jeg ikke kunne hoppe over på det hold, da jeg jo havde betalt det hele, og starte gravid yoga for jeg er gravid, så grinte vi lidt af det, så jeg går allerede til gravid yoga, og det er faktisk med til at man tror mere på det. Bare lille baby så bliver derinde, <3 jeg beder til det!! Jeg er i hvert fald den slankeste på holdet- det er også ret lækkert jo!

Må vi alle få en dejlig og sund graviditet.

KYS Metti

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste blogindlæg

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Vidste du, at juletræslys forurener dit hjem?
Få inspiration til julegaveønsker, børn 4-6 år
Få inspiration til julegaveønsker til børn 1-3 år
Få inspiration til julegaveønsker til baby
Barsel – regler for barselsorlov

Få styr på barsel, barselsdagpenge og hvordan jeres barsel kan fordeles, samt hvor meget du får udbetalt hver måned. Læs mere

Vind LEGO DUPLO Batman

Vind LEGO DUPLO Batman

Deltag i konkurrencen om 2 kasser LEGO DUPLO Batman. Det eneste du skal gøre er at skrive hvem der er din yndlings superhelt. Læs mere

Nyeste artikler

Vidste du, at juletræslys forurener dit hjem?
Få inspiration til julegaveønsker, børn 4-6 år
Få inspiration til julegaveønsker til børn 1-3 år
Få inspiration til julegaveønsker til baby

Få styr på barsel, barselsdagpenge og hvordan jeres barsel kan fordeles, samt hvor meget du får udbetalt hver måned. Læs mere

Vind LEGO DUPLO Batman

Vind LEGO DUPLO Batman

Deltag i konkurrencen om 2 kasser LEGO DUPLO Batman. Det eneste du skal gøre er at skrive hvem der er din yndlings superhelt. Læs mere