Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

Søg

Har brug for råd piger !!! Min mave vokser hurtigt

Slettet bruger

21.maj 2012 kl. 22:49
Slettet bruger
21-05-2012 22:49
Godt skrevet
0

Er lidt bekymret over min mave ser oppustet ud som om jeg er længere henne i graviditeten men er kun i uge 5-6 er det unaturligt at keg ser mere gravid ud end jeg måske burde min mave er hård og buler hihi men er bange for om det kan være tegn på tvillinger da men mor også fik tvillinger efter jeg selv kom til verden det er min bekymring eller.. Håber blot det en lille skøn baby på vej hvad er jeres råd har i prøvet noget ligne eller hvordan skal jeg forholde mig til hele siturationen

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0

Slettet bruger

22.maj 2012 kl. 00:23
Slettet bruger
22-05-2012 00:23
Godt skrevet
0

Du kan jo ikke rigtig gøre så meget ved om din mave vokser hurtigt eller om du venter tvillinger Du må bare tage noget løst tøj på hvis du gerne vil skjule det. Men når du ikke er længere henne så vil jeg da tro at du mest af alt bare er oppustet. Jeg er også meget oppustet for tiden...

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
22.maj 2012 kl. 06:35
Luk
Medlem siden 10-04-2012
29 startede debatter
242 skrevne indlæg
Sidst online 30-07-2012
22-05-2012 06:35
Luk
Medlem siden 10-04-2012
29 startede debatter
242 skrevne indlæg
Sidst online 30-07-2012
Godt skrevet
0
Som du kan læse på min anden tråd så har jeg også allerede en lille fin bule. Tjekkede her til morgen om det bare var oppustede her i går aftes men nope den er da stadig... Frygter også lidt hvordan man skal kunne holde det skjul indtil uge 12,.
Med min søn fik jeg nærmest ingen mave, den dag jeg fødte var det kun en lille fodbold lige på:)
Jeg trøster mig med jeg er 2 gang, men kan da godt frygter tvillinger da min oldemor er tvillling... Puha.
Anmeld
Svar
Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Maternity tickers
Godt skrevet
0
Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Maternity tickers
22.maj 2012 kl. 11:41
Luk
Medlem siden 29-10-2007
225 startede debatter
4879 skrevne indlæg
22-05-2012 11:41
Luk
Medlem siden 29-10-2007
225 startede debatter
4879 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg er også allerede temmelig oppustet - på alle tider af døgnet....  

Anmeld
Svar
Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Maternity tickers
Godt skrevet
0
Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Maternity tickers

Debatkategorier

Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
Terminsgrupper
Forældregrupper
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste blogindlæg

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Navnestatistik 2013 - Sofia og William er topscore

Navnestatistik 2013 er nu udkommet. Se de mest populære navne fra sidste år og bliv måske inspireret til det perfekte babynavn. Læs mere

Gratis fertilitetsbehandling sætter skub i projekt baby

Siden 2012 har barnløse par igen kunne få gratis fertilitetsbehandling, hvis den barnløse kvinde er under 45 år gammel, og det har sat skub i projekt baby. Læs mere

Enlige bliver insemineret i stedet for sædtyveri

Flere og flere kvinder vælger at blive insemineret med en anonym donor, frem for sædtyveri ude i byen eller sæd fra en mand i vennekredsen. Læs mere

5+3 råd til barnløse par og deres omgangskreds

Det er svært for mange barnløse par og deres omgangskreds at takle skuffelser og svære følelser som misundelse. Få gode råd til at takle og hjælpe. Læs mere

Hvad koster kunstig befrugtning?

I Danmark koster kunstig befrugtning ikke noget for de første 3-6 forsøg, afhængig af behandlingsformen, derefter koster behandlingerne på privat klinik. Læs mere

ODDER Barnevognen til det danske vejr

Få et godt tilbud på en ODDER kvalitetsbarnevogne, som er designet til ikke at lade sig påvirke af det pragtfulde danske vejr. Læs mere

Nyeste artikler

Navnestatistik 2013 ...

Navnestatistik 2013 er nu udkommet. Se de mest populære navne fra sidste år og bliv måske inspireret til det perfekte babynavn. Læs mere

Gratis fertilitetsbe...

Siden 2012 har barnløse par igen kunne få gratis fertilitetsbehandling, hvis den barnløse kvinde er under 45 år gammel, og det har sat skub i projekt baby. Læs mere

Enlige bliver insemi...

Flere og flere kvinder vælger at blive insemineret med en anonym donor, frem for sædtyveri ude i byen eller sæd fra en mand i vennekredsen. Læs mere

5+3 råd til barnløse...

Det er svært for mange barnløse par og deres omgangskreds at takle skuffelser og svære følelser som misundelse. Få gode råd til at takle og hjælpe. Læs mere

Hvad koster kunstig ...

I Danmark koster kunstig befrugtning ikke noget for de første 3-6 forsøg, afhængig af behandlingsformen, derefter koster behandlingerne på privat klinik. Læs mere

ODDER Barnevognen ti...

Få et godt tilbud på en ODDER kvalitetsbarnevogne, som er designet til ikke at lade sig påvirke af det pragtfulde danske vejr. Læs mere