Close
Log Ind Opret Bruger

baby vender forkert 35+3

  • 6 september 2016, 08:52

    Hej

    Som overskriften så fint beskriver, så ligger min baby den forkerte vej i maven. Hun har længe ligget med hovedet oppe ved mine ribben i højre side, numsen ovre i den modsatte side og benene nede, hvilket hun stadig gør her 35+3.

    Jeg er klar over, at hun gerne skal have vendt sig inden uge 37, hvis ikke et vendingsforsøg skal blive aktuelt. Det er som sådan ikke dét, jeg er bekymret for. Jeg gør, hvad der skal til, for at hun kommer sikkert og ordentligt til verden.  

    Jeg er bekymret for, om der er nok plads til hendes lille skrøbelige hoved oppe ved mine ribben – at det ikke bliver klemt. Når jeg ligger ned på den ene eller anden side, føles det meget ubehageligt, da huden bliver strukket ud og pladsen endnu mere trang. Og det samme gør sig gældende, hvis jeg bukker mig ned eller laver en hurtig bevægelse.

    Jeg mærker hende hver dag, så jeg er som sådan ikke i tvivl om, at hun trives. Men mit spørgsmål er, om der kan ske hende noget ved at ligge så langt oppe med hovedet?

    Håber at nogle kan svare på ovenstående. Det at være førstegangsgravid kan være skræmmende 🙂

  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.