Close
Log Ind Opret Bruger

3 spørgsmål

  • Avatar
    Anonym
    28 juli 2014, 14:56

    Hej piger

    1. Jeg har nu set flere skrive om vand i fødder og elefantfødder og hænder osv.. Hvornår begyndte I at få det ? Jeg har ikke fået det (7-9-13 ) men er det fordi det er for tidligt ?

     

    2. Strækmærker har jeg heller ikke fået ( 7-9-13 ). Er det også for tidligt ?

     

    3. Jeg er førstegangs fødende. Jeg har hørt mange sige at man "plejer" at gå over tid, når man er færstegangs. Passede det på jer ? 

     

    Jeg er uge 31 imorgen..

    28. juli 2014 kl. 15:07

    Jeg er begyndt at få vand i kroppen især fødderne begyndte for nogle uger siden. Strækmærker har jeg fået lidt på hofterne, heldigvis ik så mange endnu. 

     

    Fødsel har jeg ikke prøvet endnu da det er mit første barn hehe 

     

    det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde, det kan være du er så heldig at slippe helt fra det sadMin søster havde ingen af delene igennem hele graviditeten, men det har jeg tilgengæld. Og ja myten er at man går over tid første gang. Det gjorde min søster ikke så håber det heller ikke jeg gør hehehe 

    28. juli 2014 kl. 15:19

    Det er ikke alle der får vand i føder og resten af kroppen, og heller ikke alle får stræk mærker. Min veninde fik ingen af delene. Det håber jeg heller ikke jeg gør. 

    Hvis man får det er det jo også meget forskelligt hvornår det starter. 

     

    Tror det er forskelligt om man går over tid, min søster, veninde, og en en familien har alle født for tidligt første gang. Min mor gik over tid begge gange.

    28. juli 2014 kl. 16:18

    Jeg har ingen af delene og fødte 3 uger for tidligt første gang. Det siges at strækmærket er hormonelt og ikke at have vand i kroppen er vist bare held…især i den her varme. Tilgengæld har jeg tendens til kramper i lægmusklen om natten

    Avatar
    Anonym
    28. juli 2014 kl. 18:19

    Tak for svar, piger.. Den med kramper i benene, den er jeg ikke sluppet for 🙂

    Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.