Close
Log Ind Opret Bruger

Uge 5+6

  • 18 september 2014, 14:27

    Jeg var igår inde og så hjerteblink hos min to tvillinger, hvilket var helt fantastisk, men så igår aftes fik jeg noget i halsen og måtte derfor bruge alle kræfter på at få det op, i ved lyden som hvis mænd prøver at lave en ordentlig snottet. Jeg gjorde det meget kraftigt, med enormt høj lyd får at få det op der sad der. Nu er jeg så nervøs for om de små hjerte har taget skade af det, dem høje lyd fra deres mor, kan det gøre noget? Kan godt være jeg bare er hysterisk, men er bare så nervøs for om det har skadet dem. Håber i kan hjælpe. Knus 

    18. september 2014 kl. 15:42

    MakeAbaby skrev :

    Jeg var igår inde og så hjerteblink hos min to tvillinger, hvilket var helt fantastisk, men så igår aftes fik jeg noget i halsen og måtte derfor bruge alle kræfter på at få det op, i ved lyden som hvis mænd prøver at lave en ordentlig snottet. Jeg gjorde det meget kraftigt, med enormt høj lyd får at få det op der sad der. Nu er jeg så nervøs for om de små hjerte har taget skade af det, dem høje lyd fra deres mor, kan det gøre noget? Kan godt være jeg bare er hysterisk, men er bare så nervøs for om det har skadet dem. Håber i kan hjælpe. Knus 

    Først og fremmest stort tillykke med graviditeten – og hvor bliver det spændende med tvillinger! 🙂

    Jeg er 100 {6e7f61ed32a2c21df683d75c0f45d6049a8cbf90cc965a1d5ee181342e46555c} sikkker på, at dine høje lyde på ingen måde kan skade fostrene. Det skal du overhovedet ikke være bange for. De ligger godt gemt og pakket ind i din livmoder, og for at være ærlig, tvivler jeg på, at de kan høre ret meget endnu 🙂 Så du behøver ikke være bange – nyd i stedet, at du har set hjerteblink i går 🙂

     

     no

    18. september 2014 kl. 16:12

    Tusind tak for dit svar, det fik mig ned på jorden igen. Og mange tak, jeg glæder mig også rigtig meget og så er det første gang jeg skal være mor 🙂 Knus

    18. september 2014 kl. 16:42

    Jeg er også rimelig sikker på, at de først begynder at danne hørelse i 14+, eller sådan noget. Det mener jeg, at jeg har læst, så jeg ville i hvert fald ikke være urolig- slet ikke. 🙂

    Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.