Login
Opret bruger

Træt, svimmel, hovedpine & total uoplagt!!

14-01-2008 19:04:01

Medlem siden:
25-06-2007

Sidst online:
01-03-2013

Synes godt om:
+ Besvar tråd

Træt, svimmel, hovedpine & total uoplagt!!

Ja som overskriften lyder.. Sådan har jeg haft det i dag.. Kunne næsten ikke få mig selv ud af sengen i morges.. Kunne slet ikke tage mig sådan rigtig sammen på jobbet.. Skal siges jeg har sovet MEGET i weekenden, så det er ikke bare pga. almindelig søvnmangel.. Jeg er lige startet op på job igen efter en skade i ryggen og arbejder kun 3 timer om dagen.. Og det var lige før jeg ikke kunne få tiden til at gå.. gab.. gab.. 

På vej hjem i bilen blev mine øjne meget tunge... Hvilket var vildt ubehageligt..

Senere tog jeg ud for at handle.. Total udkørt da jeg kom hjem.. Og igen meget trætte øjne.. Sådan som om jeg bare kunne sove her og nu, hvilket BESTEMT ikke ligner mig.. Da jeg kom hjem, smed jeg mig på sofaen & sov der til min kæreste kom hjem fra job omkring kl. 17.30.. Var han ikke kommet havde jeg sikkert sovet endnu..   

Men hvad skal jeg lige gøre ved den træthed.. Det kan jo gå hen og blive farligt under kørsel... Har hørt at mange er startet på jern inden uge 20 fordi de døjer med træthed.. Mon det kunne være en mulighed for mig? Eller har i andre nogle råd?

Mange (knus) fra en meget udkørt & gabende Camilla

MinTicker.dk Ticker
14-01-2008 19:23:22

Medlem siden:
10-10-2007

Sidst online:
10-07-2012

Fødselsdato:
07-04-1979

Synes godt om:
+ Besvar

re

Jeg har også været ret hårdt ramt af træthed og uoplagthed - jeg var en tur hos min læge i torsdags og fik taget en blodprøve for at tjekke blodprocenten. fik svar idag, min blodprocent er lidt lav, så jeg fik at vide at jeg bare skulle begynde på jern nu..... så ring til din læge :)

Jeg glæder mig til at jeg kan mærke at det hjælper at tage jern :)

:) Bettina

Venter barn nr. 2 i maj 2012 - en smuk lillesøster :o) Vi har i forvejen dejlige Adam fra juni 08

14-01-2008 21:23:32

Medlem siden:
16-09-2007

Sidst online:
24-04-2014

Synes godt om:
+ Besvar

Re

Jeg var i de første 4 måneder meget plaget af træthed og svimmelhed. Havde svært ved at komme igennem dagen nogen gange. Men det var værst om eftermiddagen og aftenen.

Jeg fik det råd at lytte til min krop og acceptere at jeg havde brug for mere søvn. Det er selvfølgelig svært når man skal arbejde og køre bil. Men ellers så sov og hvil dig når du føler at du har brug for det.

Held og lykke med graviditeten

Maria