Close
Log Ind Opret Bruger

Ægløsning – hvornår????

  • 30 august 2014, 00:00

    Hejsa. Dette er mit første indlæg her på siden, så håber det lander det rigtige sted. 

    Vi er så småt ved at planlægge "at blive gravid" men hvornår er man mest frugtbar???? Jeg ved jeg har ægløsning……… et par dage efter mens får jeg en del klart udflåd, som bliver til mere over de næste dage (næsten så jeg skal bruge trusseindlæg) efter nogle dage får jeg nok helt hvidt udflåd (som en slimet klat)……. nogen der ved hvornår jeg i den periode (som vare Ca en uge) er mest frugtbar? ???

    Håber nogle af jer kloge quinder kan hjælpe.

    30. august 2014 kl. 02:56

    Jeg bruger beregner på nettet for bare stave en ca. Ide og den skriver også hvornår jeg er i mest frugtbar periode. Det samme gør min menstrution app

    30. august 2014 kl. 08:02

    Jeg bruger en app der hedder clue. Den regner det ret præcist ud efterhånden som du taster din mens ind.

    30. august 2014 kl. 08:26

    dort31 skrev :

    Hejsa. Dette er mit første indlæg her på siden, så håber det lander det rigtige sted. 

    Vi er så småt ved at planlægge "at blive gravid" men hvornår er man mest frugtbar???? Jeg ved jeg har ægløsning……… et par dage efter mens får jeg en del klart udflåd, som bliver til mere over de næste dage (næsten så jeg skal bruge trusseindlæg) efter nogle dage får jeg nok helt hvidt udflåd (som en slimet klat)……. nogen der ved hvornår jeg i den periode (som vare Ca en uge) er mest frugtbar? ???

    Håber nogle af jer kloge quinder kan hjælpe.

    Som hovedregel siger man, at din ægløsning finder sted 14 dage inden din næste menstruation. Jeg vil også anbefale den app, det hedder Clue. Den har fungeret rigtig fint her 🙂

    30. august 2014 kl. 08:36

    Det kommer an på længden af din cyklus og længden af din luthealfase. 

     

    Men en hvis i først skal til ag starte pb ville jeg anbefales at have sex hveranden dag ca…(så burde i ramme en evt. Ægløsning. 

     

    derudover kan det være en god ide at skrive sine cyklusser ned i en app. Jeg bruger womanlog. Man kan dog ikke altid regne 100 {21b9cc35acc1f498f7ed8f795580e13155196c86acbfe0a12ea49fc43b915fde} med ÆL 14 dage før mens som de skriver, vi kvinder er forskellige og det tager appen ik højde for. 

     

    Men som sagt, sex ca hver anden dag og nyd hinanden. Held og lykke… 

     

    30. august 2014 kl. 09:00

    Mange tak for jeres svar.

    Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.