Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

Søg

Dreng eller pige??

09.august 2012 kl. 16:44
Luk
Medlem siden 27-12-2009
09-08-2012 16:44
Luk
Medlem siden 27-12-2009
Godt skrevet
0

Jeg stjæler lige den her fra min FB mødregruppe jan 2011.

Kender I den med at man holder sin ring i et hårstrå hen over håndledet (den skal stå helt stille) herefter vil ringen så fortæller hvad man får? Hvis det er fra side til side er det dreng og hvis det er cirkler er det pige. Ringen tager pause mellem børnene og er først færdig når den står helt stille igen.

Her blev det dreng, pige, dreng, dreng.... den første passe, da vi jo fik en lille Kristian :D

Passer den på jer der har børn i forvejen og hvad siger den hos de førstegangs fødende?

Anmeld
Svar
Kristian og Astrid <3 <3
Godt skrevet
0
Kristian og Astrid <3 <3
09.august 2012 kl. 20:10
Luk
Medlem siden 20-07-2012
22 startede debatter
63 skrevne indlæg
Sidst online 28-07-2013
09-08-2012 20:10
Luk
Medlem siden 20-07-2012
22 startede debatter
63 skrevne indlæg
Sidst online 28-07-2013
Godt skrevet
0

På mig sagde den (for mange år siden... ) dreng - pause - pige og dreng.. de 2 sidste i et, så jeg ved ikke om den mener jeg skal have tvillinger :-p hehe...

den første er rigtig.. dreng for 8 år siden!!

Anmeld
Svar
Lilypie Pregnancy tickers
Godt skrevet
0
Lilypie Pregnancy tickers
09.august 2012 kl. 21:32
Luk
Medlem siden 18-09-2011
320 startede debatter
1304 skrevne indlæg
09-08-2012 21:32
Luk
Medlem siden 18-09-2011
320 startede debatter
1304 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

erh jeg forstår ikke helt ?

skal man tage et hårstrå fra sit hår og tage sin ring igennem og så holde den over sit håndled ?

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
09.august 2012 kl. 21:55
Luk
Medlem siden 17-06-2012
1 startede debatter
65 skrevne indlæg
Sidst online 20-12-2012
09-08-2012 21:55
Luk
Medlem siden 17-06-2012
1 startede debatter
65 skrevne indlæg
Sidst online 20-12-2012
Godt skrevet
0

Min kollega lavede den på mig igår, inden jeg skulle til MD. Den viste drenge pause dreng, og jeg har en dreng og weeee venter en dreng.

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
09.august 2012 kl. 22:05
Luk
Medlem siden 29-04-2012
3 startede debatter
42 skrevne indlæg
Sidst online 13-09-2013
09-08-2012 22:05
Luk
Medlem siden 29-04-2012
3 startede debatter
42 skrevne indlæg
Sidst online 13-09-2013
Godt skrevet
0

Nej hen over maven ;)

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
09.august 2012 kl. 22:27
Luk
Medlem siden 03-01-2012
192 startede debatter
1173 skrevne indlæg
09-08-2012 22:27
Luk
Medlem siden 03-01-2012
192 startede debatter
1173 skrevne indlæg
Godt skrevet
0
Hmm...!! Min ring startede med at svinge frem og tilbage, og det passer også med at vi har en søn. Men så blev ringen lidt mere stille et kort øjeblik for så at gå fuldstændig amok! Først svingede den meget kraftigt frem og tilbage for så at gå over i en stor og vild cirkel for så at svinge kraftigt frem og tilbage igen for så at gå amok i en cirkel igen... Hvad betyder det så? At jeg får firlinger som er to drenge og to piger, eller...? ;-) Skal dog lige siges, at der er øget risiko for tvillinger hos både min mand og jeg, så det kan måske også være det ringen viste... Meeeen man skal nok ikke ligge for meget i det ;-)
Anmeld
Svar
MinTicker.dk Ticker MinTicker.dk Ticker
Godt skrevet
0
MinTicker.dk Ticker MinTicker.dk Ticker

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste blogindlæg

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Efterveer - Hvorfor gør det stadig ondt?

Efter fødslen er det vigtigt, at livmoderen trækker sig sammen til sin normale størrelse igen. Dette sker ved hjælp af efterveer. Læs mere

5 Tips til barnets første klipning uden gråd
Babys første afføring

Babys første afføring

Den første afføring der kommer ud af babyen er mørkegrønt eller sort derefter bliver afføringen gul og grynet, hvis du ammer. Det er hyppigt i første uger. Læs mere

8 ugers undersøgelsen - Er alt ok efter fødslen?

I 8 ugers undersøgelsen tjekker lægen, om din livmoder har trukket sig ordentligt sammen, hvis du er blevet syet tjekkes arrene og din knibefunktion tjekkes Læs mere

Fødselsanmeldelse af barnet

Når et barn bliver født skal fødslen anmeldes til myndighederne. Det gælder uanset om barnet er født på hospital, hjemme eller for den sags skyld i udlandet Læs mere

Sådan piller du din babys bussemænd

Når baby bliver forkølet, kan der opstå hårde skorper i barnets næse, læs hvordan du fjerner din babys ubehagelige bussemænd uden at genere din baby. Læs mere

Nyeste artikler

Efter fødslen er det vigtigt, at livmoderen trækker sig sammen til sin normale størrelse igen. Dette sker ved hjælp af efterveer. Læs mere

5 Tips til barnets første klipning uden gråd
Babys første afføring

Babys første afføring

Den første afføring der kommer ud af babyen er mørkegrønt eller sort derefter bliver afføringen gul og grynet, hvis du ammer. Det er hyppigt i første uger. Læs mere

I 8 ugers undersøgelsen tjekker lægen, om din livmoder har trukket sig ordentligt sammen, hvis du er blevet syet tjekkes arrene og din knibefunktion tjekkes Læs mere

Når et barn bliver født skal fødslen anmeldes til myndighederne. Det gælder uanset om barnet er født på hospital, hjemme eller for den sags skyld i udlandet Læs mere

Når baby bliver forkølet, kan der opstå hårde skorper i barnets næse, læs hvordan du fjerner din babys ubehagelige bussemænd uden at genere din baby. Læs mere