Medlem siden:
28-03-2009
Sidst online:
10-09-2010
Hej
Vi er lige meldt til vores første ivf behandling i Brædstrup, og de gange vi har været ned og snakke med dem, har der ikke været snak om at de skulle lukke, og hvis det var noget der skulle ske i den nærmeste fremtid så ville jeg da have forventet at der var blevet nævnt.
Vi har kun haft rigtig gode oplevelser, med de møder vi har været til, og har altid følt at de har tid til at svare på de spørgsmål vi har.
Knus juni74
En moderator har fjernet dette indlæg.
Medlem siden:
21-09-2007
Sidst online:
03-09-2010
Fødselsdato:
17-08-1985
Hej MetteDK
Hej MetteDK
Jeg hørte i radioen for ikke så længe siden at fertilitetsbehandlingen i Brædstrup skal flyttes til Horsens. Men kan desværre ikke huske hvornår det skulle gøres.. Måske nogle år, for de skal vel have lavet lokaler til det i Horsens. Men hvis man er i bahndling i Brædstrup og de så flytter så er jeg da sikker på man bare kommer med... Men det er mere hvis de lukker ned i Brædstrup og der går lidt tid inden de åbner i Horsens.....
Knus
Medlem siden:
23-06-2009
Sidst online:
10-09-2010
Har lige snakket med Brædstrup....
Og de siger at der er planer om, at de fysisk skal flyttes ind til Horsens, som de jo er en del af og dette forventes om ca 1 år. Men man kan roligt blive henvist til dem nu.
Stoppede med p-piller feb. 08. Har ultralyds PCO og meget uregelmæssige blødninger. 5 negative IUI hos Aagaard. 1.IVF på Brædstrup, 1 æg op + 2 til fryseren. BP 24/6.Positiv=HCG 888!!
Medlem siden:
11-11-2008
Sidst online:
10-09-2010
...
Hej Mette
Nu var det jo ikke lige det du spurgte om, men vil bare lige sige at de simpelthen er fantastisk søde og dygtige i Brædstrup, min første ÆU var vikelig en god oplevelse så jeg kan varmt anbefale dem.

Forsøgt siden januar 2008
5 x IUI: Negativ. 1. IVF aflyst. 2. IVF negativ.
Fryseforsøg. ÆO 21/8 Ruger på et 5 cellet og et 8 cellet æg. BP 6/9. POSITIV HCG 2649!!!!!! :-) Scanning 27/9
Medlem siden:
23-06-2009
Sidst online:
10-09-2010
Ga-Jolen
Det lyder godt. Begynder næsten at glæde mig til at komme igang 
Stoppede med p-piller feb. 08. Har ultralyds PCO og meget uregelmæssige blødninger. 5 negative IUI hos Aagaard. 1.IVF på Brædstrup, 1 æg op + 2 til fryseren. BP 24/6.Positiv=HCG 888!!