Medlem siden:
22-02-2010
Sidst online:
28-12-2011
Hehe
Dr. Phil er fyldt med gode råd ;-)
Det lyder også som en god idé så man holder forholdet "ved lige" hvis man kan sige det sådan. Men en god idé synes jeg er at give ham massage, hvis i begge er til det. Min kæreste elsker når jeg giver ham massage, og især når han kommer hjem fra arbejde og er godt træt, og jeg helt af mig selv spørger om han ikke vil have lidt massage, og så får han ellers over hele kroppen og elsker det :-)
En moderator har fjernet dette indlæg.
*The most precious jewels you will ever wear around your neck, are the tiny arms of your child*
Medlem siden:
27-12-2009
Sidst online:
08-02-2012
Fødselsdato:
10-01-1982
Det tror jeg min kæreste..
.. kan tilslutte sig! En god omgang massage 
Det er lidt forskelligt hvad vi gør herhjemme når vi skal gøre noget sammen. Typisk er det at tage ud i skoven med hunden, løbe en tur, gå en tur i byen og drikke kaffe, i bio, spille pool, se en film sammen hjemme, lave god mad og drikke en god vin... spille badminton mv.
Hvis jeg skal forkæle kæresten.. hmmm... så ville jeg lave en rigtig lækker middag med god vin og chokoladekage til dessert, og efter det give en god omgang massage. Det tror jeg han vil kunne li 
Medlem siden:
27-11-2009
Sidst online:
01-11-2011
...
Min kæreste er helt vild med fodmassage og ansigtsmassage. Når han har været på en lang arbejdsdag er han self. træt så når vi har spist aftensmad og slået mave i sofaen så får han somregl altid en eller anden form for massage.
Bodyscrub til mænd der er faktisk rigtig mange der er vilde med det, men der er ikke så mange der vil indrømme det. På med noget afslappet musik, sterinlys og så giv ham en god gang bodyscrub.
Medlem siden:
12-04-2006
Sidst online:
08-12-2011
tak for inputs
jeg er faktisk uddannet massør, men kæresten har kun ville have massage én gang. he he. Måske jeg ikke skal spørge ham, men bare gøre det.
Elsker også selv når vi får gået en tur. Bare ham og mig. Så får man snakket godt. Og en lidt skør ting som jeg også nyder, er når vi handler sammen
he he, der er han bare så sød, og smadder "de voksne".
Sofie født 14/9-11, 3015 gram og 51 cm Vores lækre lille datter.