(?)
|Glemt dit password?Opret gratis profil
(1)
Seneste 30 tråde Seneste 30 indlæg

Hvem snakker I med?
Favorit Del
10-03-2010 10:41:55

Medlem siden:
28-02-2010

Sidst online:
08-02-2012

Hvem snakker I med?

Hej alle

Ny herinde. Stoppede med p-piller ved årsskiftet og følger alle rådene (har set mission baby fra dr1 til hudløshed).

Har et spørgsmål til særligt alle jer der prøver at blive gravide for første gang: Fortæller I nogen at I prøver? Jeg kan ikke rigtig snakke med min kæreste - vi har aftalt at droppe pillerne og han er også tvangsindlagt til Mission Baby og Vores første Barn, men jeg tror han vil foretrække der ikke sker noget det første år. Jeg vil ikke give forældre, svigerforældre, søskende mfl. falske forhåbinger hvis det nu ikke lykkedes, men de spørger konstant hvornår vi skal til at ha' nogle børn. Vil ikke sige noget til veninder, da jeg selv bliver ked af det/misundelig når nogen fortæller mig de er gravide eler prøver at blive det, og hvis det så ikke lykkedes for mig er jeg bange for at blive ked af det hvis de spørger til det. Så nu snakker jeg bare med mig selv:-( Og følger med herinde:-) Snakker I med jeres forældre og eller veninder?

10-03-2010 10:46:21

Medlem siden:
02-04-2008

Sidst online:
08-02-2012

Fødselsdato:
13-03-1985

..

Vi har kun fortalt min svigerfar, svoger og hans kone og et par af mine veninder det for jeg vil ikke sige noget til min familie da jeg synes det skal være en overraskelse når det engang sker

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Vores prins født d. 10-3-2011 kl.21.56
4560 g og 53 cm

10-03-2010 10:50:20

Medlem siden:
17-11-2009

Sidst online:
08-02-2012

Klogt!!

Hej..

Hvis jeg kunne gøre det om havde jeg holdt det helt for mig selv...

Jeg har sagt til mine søskende at vi snart gerne ville, til mine forældre og til 2-3 veninder. Det er rart at have veninderne at snakke med om det, de prøver også selv, så de kender alle de følelser man går igennem..

Grunden til at det endte med mine forældre fik det af vide, er fordi jeg har døjet meget med smerter i underlivet og har gået til gynækolog og er blevet henvist til operation, så de fik det af vide i den forbindelse... Nogle har ikke kunne holde deres kæft, så lige pludselig er nyheden spredt sig til nogle jeg ikke ønskede skulle vide det...

Og fortrydelsen er isør stor ved at jeg nævnte det for min bror  -  men det er en anden historie..

Så ville ønske jeg ikke havde sagt det, men kan jo ikke gøre det om!

10-03-2010 11:11:40

Medlem siden:
15-09-2009

Sidst online:
03-01-2012

....

Jeg snakker med min kæreste om det og en enkelt veninde som selv er gravid og ikke har nogen sammenhæng til andre jeg kender.. Så hende deler jeg det med engang imellem når vi ses..  Men jeg vil helst ikke dele det med for mange, da jeg også er bange for at det kører for meget op og folk vil spørge til det hele tiden.. Så mest af alt kommer jeg ud med det til min kæreste og kan han ikke helt sætte sig ind i det, da han jo er en mand så deler jeg det med jer herinde.. Her synes jeg at man får gode og realistiske svar, og lærer også meget om kroppen og graviditet, som man kan tage med i kufferten 

Så håber du også får glæde af det herinde

Fødte vores lille søn 2. maj 2011. Så fin og så perfekt :-)

10-03-2010 11:42:55

Medlem siden:
04-03-2010

Sidst online:
06-02-2012

Fødselsdato:
17-10-1982

Har brug for at snakke om det

Min kæreste og jeg var enige om, at vi ikke skulle sige det til nogen, netop for ikke at give dem falske forhåbninger + at det ville blive det første de spurgte ind til, når man snakker med dem, men også for ikke at lægge et unødigt pres på os selv.
Dog fik jeg lov til at fortælle det til min storesøster og min bedste veninde, fordi det var en kæmpe beslutning for mig at starte, så jeg havde brug for at snakke med nogen om det

Jeg er dog meget i tvivl om hvor hurtigt man skal fortælle det, når man så er blevet gravid... Jeg glæder mig sindsygt meget til at skulle fortælle det til især min far og bonusmor, fordi det er deres første barnebarn. Derudover glæder både min kæreste og jeg os til at skulle fortælle det til hans datter på 10, som MEGET gerne vil være storesøster!
Men hvor længe skal man vente...? 

10-03-2010 11:47:49

Medlem siden:
14-10-2009

Sidst online:
08-02-2012

vi

har ingen af gangene fortalt det til nogen. Ville lægge unødigt pres på det hele. Jeg har jer herinde at tale med det om, og det har været nok for mig. Det har også været rigtig sjovt at fortælle folk, at man er gravid, når ingen vidste, at vi overhovedet gik i de tanker 

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

10-03-2010 13:13:58

Medlem siden:
18-01-2010

Sidst online:
07-02-2012

Fødselsdato:
19-04-1972

re

jeg har kun fortalt det til en veninde, ingen i vores familie eller kærestens omgangskreds kender til projektet. Synes det er svært nok i forvejen, når der kun kommer en streg på testen. Vil ikke have en masse til at spørge til det, og jokke i, at det ikke helt går efter planen. Vil heller vente, til der er to streger og give dem en positiv overraskelse :)

Så jeg synes det er vildt dejigt at kunne snakke med jer her inde, hvis man undre over noget......eller bare lure med fra sidelinien :)

Mistede d. 6/7-11 i uge 10+3-11 Henvist til fertilitetsklinikken Horsens. - Udredning den 23/08-11. - IUI udsat, har åbenbart ikke haft rødehunde. Skal til samtale om IVF d. 5/10. 1 IUI 9/12 2. IUI 6/1,negativ Henvist til IVF samtidigt med et 3 IUI forsøg

10-03-2010 15:36:24

Medlem siden:
18-01-2010

Sidst online:
07-02-2012

..

Min kærestes to bedste venner kender til vores projekt. Min forhenværende bedste veninde kender til projektet. Og mine "forældre nr. 2" kender også til projektet!

Men ellers bruger jeg meget tid her på MM hvor jeg snakker med alle de dejlige piger i ØG... Og man kan få nogle gode bekendskaber - har jeg ihvert fald fået..

10-03-2010 20:33:13

Medlem siden:
16-09-2009

Sidst online:
25-01-2012

Fødselsdato:
13-10-1986

vi har kun fortalt det til få

Vi har fortalt det til mine forældre, og det var kun, fordi jeg blev meget dårlig i starten, efter jeg smed p pillerne, for jeg fik de værste menstruationssmerter, så jeg aboslut intet kunne. Så rendte til lægen og var på voldsomt mange smertestillende og ja fortalte dem det så i den forbindelse, så de kunne forstå hvorfor.

ellers så har kæresten fortalt det til hans bror, og vi har sagt det til 2 venner, det er alt. Resten skal glædeligt overraskes, hold da op, hvor jeg glæder mig til det bliver aktuelt.

Vi vil nemlig også gerne undgå det med at skulle svare på spørgsmål hele tiden, om hvornår det lykkedes.vi har allerede nu prøvet i ca. 9 mdr, så vi glæder også vildt meget til det lykkedes.

Lilypie Trying to Conceive 21 to 37 day cycle tickers MinTicker.dk Ticker

11-03-2010 17:28:14

Medlem siden:
23-02-2010

Sidst online:
03-09-2011

Fødselsdato:
04-12-1987

Så få som muligt - og så dog.. :-)

Min plan er at det er så få som muligt der skal vide noget om det inden jeg rent faktisk er gravid. Jeg har sagt det til min veninde, som selv er gravid. Og så har vi sagt det til min søster og svoger, da de skal hjælpe os med at bygge børneværelset.

Jeg havde ikke regnet med, at der var flere end dem der skulle vide det. Men der måtte jeg tro om . Min kæreste glæder sig så meget og er så skruk at han bare ikke kan lade være med at sige det. Så hele hans familie og hans bedste ven ved det

Så må jeg bare håbe på at vi får gevinst rimelig hurtigt. Det bliver ikke sjovt hvis alle de mennesker skal gå og spørge ind til hvordan det går og om jeg er blevet gravid osv.

Men på den ande side er det jo bare vidunderligt at have en kæreste, som glæder sig så meget til det!

Daisypath Anniversary tickers Lilypie First Birthday tickers

11-03-2010 18:34:22

Medlem siden:
29-11-2008

Sidst online:
08-02-2012

hmmm....

Ville egentlig helst ikke at nogen vidste noget om det. meeeeeen... jeg er simpelthen som et utæt vandrør. Det pipler bare ud af mig... Har egentlig ikke sagt noget men flere at mine kolleger og et par af mine veninder har spurgt mig direkte, om ikke vi snart skulle igang. Og jeg kan jo intet holde skjult så istedet for en lille hvid løgn, plaprede jeg løs om det. Æv er så træt af mig selv. Håber og tror jeg kan skjule det når det så endelig lykkes, de første 3 måneder. Tror dog jeg vil fortælle min gode veninde det, som selv er gravid, så vi kan hygge snakke og dele erfaringer...

Krydser mine fingre for at jeg ikke skal vente så længe...

11-03-2010 20:21:26

Medlem siden:
05-03-2010

Sidst online:
08-02-2012

Jeg har kun fortalt min bedste veninde det

Vi har valgt at jeg kun fortæller det til min bedste veninde dels fordi at hun lige har født og dels fordi det er vores første forsøg og så blev jeg bare nød til at have en og snakke med, for jeg er ved at eksplodere over alle de pørgsmål jeg har. Men så fandt jeg denne dejlige side og har nu klikket mig til en helt masse gode svar.

Jeg siger det ikke til min svigermor før det er højest nødvendigt fordi hun straks vil spræde nyheden over hele landet og det ved jeg ikke om jeg har lyst til at det er hende der gør.

Når tiden kommer til det bliver vores tur og håber det bliver snat samler vi hele den nærmeste til en kop kaffe og så får de det at vide alle sammen på engang så der ikke er nogen der føler sig snydt, for jeg kunne lige forestille mig jungle trommerne komme igang ellers.

Du er velkommen til at skrive til mig hvis du gerne vil have en at dele sorger og glæder med

Daisypath Anniversary tickersLilypie Trying to Conceive Event tickers

Manden Ok; Mig OK; Konstateret uforklarlige barnløse efter 3 SA og 3 BIO

Opret gratis profil! Og få Gratis Babyboks fra Libero Klubben!

Nyttige værktøjer