Jeg ved præcis hvordan du har det.
Jeg blev gravid i aug '08 og da vi skulle fortælle min bror det blev ham og kæreste rigtig sure på os. Så de skyndte sig hjem i sengen og bang! - tre måneder senere var de gravide MED TVILLINGER!!! Så fra den dag af skulle vi (og gør det stadig) høre om dem! UUUH, min mor var så bekymrede for deres babyer, fordi hun tabte sig 4 kg, men ingen bekymrede da jeg tabte 3½ kg. Og da jeg var højgravid, skulle jeg absolut høre om hvor hårdt det var er være 3½ måned henne. Sådan er det stadig! VI SKAL ÅBENBART HØRE OM DEM HELE TIDEN! Jeg har faktisk mistet mit forhold til min mor, fordi jeg er ved at blive sindsyg af at hun kun er optaget af dem. Da vores søn blev født fik han stort set ingen opmærksomhed, fordi alle øjne hvilede på den kommende tvillingefødsel. Når Noah er syg eller andet, spørger hun aldrig til hvordan det går, men når der er det mindste hjemme hos min bror og hans kæreste fortæller min mor om det ihvert fald 15 gange, før hun fatter at, nu har vi fattet det. Det er så surt! Har virkelig lyst til at fortælle min mor hvordan jeg har det og hvordan jeg synes hun gør forskel, men jeg ved at hun vil benægte alt og skære hånden af mig i flere måneder. Men det kunne måske også være det samme..
Håber snart I får et dejlig hus! - Vi venter fortiden på at min kæreste skal finde et job, før vi starter projekt-baby nr.2 :)

Favorit
Del
Anmeld
Facebook
Twitter