(?)
|Glemt dit password?Opret gratis profil
(1)
Seneste 30 tråde Seneste 30 indlæg

Missundelsen ansigt er ikke kønt.
Favorit Del
11-03-2010 09:55:07

Medlem siden:
16-03-2007

Sidst online:
28-09-2011

Missundelsen ansigt er ikke kønt.

Hej alle sammen.

det er er meget lang tid siden jeg har skrevet herinde, men har haft brug for en pause, den var så længere end jeg regnede med. Men jeg er tilbage, og lysten til at få et barn er meget større, men også tættere, for lige at opdatere mig selv, så lavede jeg engang en aftale med kæresten om at når vægttabet havde været der så sku vi igang. det gik så ikke så godt, men der røg 5 kilo. nu har vi begge lyst til at få et barn, men min kæreste vil have hus først, og det vil jeg da også godt, men det rigtige hus lader vente på sig.

nå men sagen er den, at jeg i november blev moster til den skønneste lille dreng, og da jeg fik det at vide mærkede jeg et stik af missundelse. da min søster så fødte fik jeg et helt chok over hvor missundelig jeg blev, faktisk ikke så meget på selve barnet, fordi jeg ved hvor meget de har ønsket og kæmpet for det, men på den opmærksomhed de fik, fra alle.  jeg er så glad på deres vejne, men jeg er træt af at en hver shoppe tur med min mor, altid skal handle om min søster.

nå men i går aftes ringer min kærestes bror, og fortæller at de skal være forældre til oktober, og jeg bliver selvfølgelig også vil glad, men tænker med det samme, at nu bliver mit og min svigermors forhold endne værre. min svigermor, har svært ved at acceptere at jeg gerne vil finde det rette job, hvor jeg trives, og det betyder jo så at jeg uddanner mig. og kort fortalt, så har min svigerinde alt det min svigermor gerne vil have jeg også skal have. og jeg frygter det bliver endnu værre nu. og frygter også lidt min kære kæreste skal mærke det fra hans forældre som jeg har mærket ved mine. 

vi skulle have været med til middag på lørdag ved mine svigerforældre, hvor de så sskulle fortælle den glædelige nyhed, men til alt held skal vi desværre noget:-) synes faktisk også det skal have lov til alene at fortælle dem nyheden.

det blev lidt langt det her, men kan i hører hvor missundelig jeg er. kom nu hus.

Mange knus fra mig.

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Trying to Conceive 21 to 37 day cycle tickers

11-03-2010 10:10:34

Medlem siden:
Ukendt

Sidst online:
Ukendt

Jeg ved præcis hvordan du har det.

Jeg blev gravid i aug '08 og da vi skulle fortælle min bror det blev ham og kæreste rigtig sure på os. Så de skyndte sig hjem i sengen og bang! - tre måneder senere var de gravide MED TVILLINGER!!! Så fra den dag af skulle vi (og gør det stadig) høre om dem! UUUH, min mor var så bekymrede for deres babyer, fordi hun tabte sig 4 kg, men ingen bekymrede da jeg tabte 3½ kg. Og da jeg var højgravid, skulle jeg absolut høre om hvor hårdt det var er være 3½ måned henne. Sådan er det stadig! VI SKAL ÅBENBART HØRE OM DEM HELE TIDEN! Jeg har faktisk mistet mit forhold til min mor, fordi jeg er ved at blive sindsyg af at hun kun er optaget af dem. Da vores søn blev født fik han stort set ingen opmærksomhed, fordi alle øjne hvilede på den kommende tvillingefødsel. Når Noah er syg eller andet, spørger hun aldrig til hvordan det går, men når der er det mindste hjemme hos min bror og hans kæreste fortæller min mor om det ihvert fald 15 gange, før hun fatter at, nu har vi fattet det. Det er så surt! Har virkelig lyst til at fortælle min mor hvordan jeg har det og hvordan jeg synes hun gør forskel, men jeg ved at hun vil benægte alt og skære hånden af mig i flere måneder. Men det kunne måske også være det samme..

Håber snart I får et dejlig hus! - Vi venter fortiden på at min kæreste skal finde et job, før vi starter projekt-baby nr.2 :)

11-03-2010 10:31:02

Medlem siden:
24-02-2010

Sidst online:
08-02-2012

Fødselsdato:
09-07-1985

uhh...

... Jeg har det på samme måde med min svigermor.

Siden min kærestes søster blev gravid har jeg ikke hørt på andet. Føler hele tiden at hun skal snakke med mig om det for at gøre mig ked af det. Er ved at brække mig

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

11-03-2010 10:49:37

Medlem siden:
16-03-2007

Sidst online:
28-09-2011

hvorfor

hvorfor skal de gøre det, er virkelig bange for at jeg en dag ikke kan holde det inde længere, og jeg vil bare ikke ødelægge glæden for min svoger og hans kæreste, for jeg er virkelig glad på deres vejne.

jeg håber min svigermor, vil være rar ikke at gøre det.

er glad for at vide det ikke kun er mig.

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Trying to Conceive 21 to 37 day cycle tickers

12-03-2010 21:23:21

Medlem siden:
23-11-2008

Sidst online:
07-11-2010

Fødselsdato:
10-10-1987

åh kender følelsen...

for det første snakker min lillebror og hans kæreste om at blive gravide.. og jeg er bare hidsig for de har ikke engang været sammen i et år. de bor sammen men han må ikke have adresse hos hende for så mister hun penge..og nu har de ved gud også forlovet sig... og er der nogen der er klar til baby og forlovelse og seriøst forhold så er det her det sker... nu har vi snart været sammen i 4 1/2 år og jeg har ikke set skyggen af en ring...

Min svigermor er lidt mærkelig... hun taler altid om glæderne ved at være gravid og have børn også lige pludselig vender hun på en tallerken og siger strengt : JA JEG VILLE VENTE TIL JEG VAR LAAANGT OVER 30 MED AT FÅ BØRN HVIS JEG VAR JER...

Er bare såå glad på alle mine veninders vegne men føler også bare det lille stik og ønsker det var mig.. *suuk*

Hav en god aften, Mange hilsner herfra.

MinTicker.dk Ticker

Opret gratis profil! Og få Gratis Babyboks fra Libero Klubben!

Nyttige værktøjer