Medlem siden:
16-03-2007
Sidst online:
28-09-2011
Hej
Hej.
jeg kan godt forstå hvordan du har det. men det fleste arbejdspladser ved jo at muligheden er der. men jeg mener at det er sådan at hvis du har været ansat i jobbet i tre måneder kan der ikke ske noget. nogengange er det jo ikke planlagt hvornår en lille bebs melder sin ankomst. men håber du finder et nyt arbejde, for der er ikke meget ved at være ked af sit arbejde.
mange knus fra mig
En moderator har fjernet dette indlæg.
Medlem siden:
02-08-2007
Sidst online:
08-02-2012
Fødselsdato:
28-12-1984
JA JA
og atter JA. det kan du efter min mening sagtens være bekendt! Altså alle arbejdsgivere ved at der er en chance at en kvinde er/bliver gravid. Jeg står faktisk selv i samme situation. Får muligvis et job med start 1/4 og vi begynder måske PB til juli. Du skal også huske at arbejdsgiver ikke har krav på at vide noget om din graviditet før du er 6 mdr henne mener jeg. Så skift du bare arbejde! Der er da ikk noget værre end at have et job man ikk er glad for (kender alt til det)
Knus
Medlem siden:
12-04-2006
Sidst online:
08-12-2011
ahhhhh
puha det lettede. Er simpelthen så led og ked af min arbejdsplads, og der er ikke andet end problemer derude, og ikke engang lederne tager det seriøst når man kommer med sine ting til dem. så er der absolut kun for at få min løn, hvilket jo ikke kan undgå og smitte af på udførslen af mit arbejde.
Jeg fortsætter søgningen :)
Sofie født 14/9-11, 3015 gram og 51 cm Vores lækre lille datter.
Medlem siden:
13-11-2005
Sidst online:
09-02-2012
Fødselsdato:
24-02-1986
..
Jeg kan sige så meget, at når jeg får en fast stilling (er ansat i vikariat nu), så blir der startet på projekt-baby med det samme - og da tager jeg ikke hensyn til arbejdet.
Arbejdsgiver må forvente at vi bliver gravide når de ansætter os i den fødedygtige alder, især når de ansætter en som mig, 24 år, har haft fast kæreste gennem 5½ år, skal giftes i år og endda bor i eget hus og har hund - så er der næsten kun en baby der mangler 
Grunden til vi venter med at gå igang med at lave en baby nu er udelukkende pga. min personlighed - jeg er en person der bekymre sig meget let og jeg vil derfor helst undgå at skulle bekymre mig over job og barsel.
Medlem siden:
24-02-2010
Sidst online:
08-02-2012
Fødselsdato:
09-07-1985
...
Vil lige understøtte det Mufling 84 skriver. Det er rigtigt at arbejdsgiver først har krav til at vide at du er gravid når du er i 6 mrd. Så du kan godt starte nyt arbejde når du er i 1 eller 2 mrd, men du skal bare ikke nævne babyplaner til jobsamtale og og og arbejdsgiver må ikke spørge om du har har planer om børn i den næreste fremtid.
Min kilde er min kæreste som arbejder med dette til dagligt.
Håber det hjælper lidt.
Medlem siden:
12-04-2006
Sidst online:
08-12-2011
tak piger
så fortsætter jeg stor stilet med og sende ansøgninger, jeg vil væk fra den
arbejdsplads.
Sofie født 14/9-11, 3015 gram og 51 cm Vores lækre lille datter.
Medlem siden:
24-02-2010
Sidst online:
08-02-2012
Fødselsdato:
09-07-1985
...
Held og lykke