Medlem siden:
11-05-2008
Sidst online:
10-09-2010
Fødselsdato:
10-05-1979
Hej
Det bliver spændende! Håber det lykkes for jer med jeres fryseæg!
Vi skal selv igang med et fryseforsøg. Har en dejlig datter fra maj 09 og nu venter jeg på at få en normal cyklus inden vi prøver med iglobasserne.
Skal du så ta homoner eller hvordan?
Kh Pila
En moderator har fjernet dette indlæg.

Lillebror/søster start fryseforsøg aug.2010
Medlem siden:
18-05-2008
Sidst online:
10-09-2010
Pila
Vi har endnu ikke været til samtale på Skejby, så ved ikke lige hvordan med hormoner. Og dig?
Fik mens i dag, så min cyklus lader til at være sig selv allerede nu, hvilket jo er godt.
Ved du hvor længe man skal have en normal cyklus for at man må komme i gang?
Mvh Rasmine

3 IUI neg. 1. ICSI april 2008 positiv. Juni 2010 1. ICSI, lang beh. ÆO 12.8. 1 stk. 8-cellet. POSITIV!!
Medlem siden:
11-05-2008
Sidst online:
10-09-2010
Fødselsdato:
10-05-1979
Hej
Jeg ved ikke hvor længe man skal ha en normal cyklus før man starter. Ville ha spurgt dig om det samme
Men nu når du har taget p-piller så tror jeg hurtig din krop vil finde tilbage til normal cyklus.
Jeg har ventet på mens siden jeg fødte og den fik jeg første gang til nytår, så fik jeg den igen 5 uger efter og så igen 4 uger efter. Nu håber jeg på at den kommer igen efter ca 4 uger og så går vi igang. Jeg er ikke helt sikker på endnu om jeg skal ha homoner eller om æggebasserne (hvis de overhovedet overlever) bliver lagt op i naturlig cyklus.
Derudover har jeg lige læst at det er bedst hvis man ikke ammer og jeg ammer stadig lidt om natten så det skal jeg også helst ha afsluttet inden vi går igang.
Kh Pila

Lillebror/søster start fryseforsøg aug.2010