Medlem siden:
08-03-2010
Sidst online:
21-09-2010
Fødselsdato:
25-08-1989
...
jeg blev først testet svagt positivt i 5uge men det var en almindelig test:( ja når den er high sensitive er den jo bygget til og skulle kunne opfange det tidligt.. så vis nu det er sådan en som mig der skal ændre i min medicin kan nå det så det ikke skader fosteret.. men ja når de er high sesitive kan den godt.. men skal du til lægen og ha det tjekket så husk og sig det var en high sensitive du brugte:) hihi ellers smid et billed ind så kan vi andre vudere om den er nok positiv:D hihi.. tror ikke på de er defekte.. slet ikke når det er to positive:D hihi men man ved aldrig.. jeg har ikke fået en defekt test før..
En moderator har fjernet dette indlæg.
Medlem siden:
27-12-2009
Sidst online:
08-02-2012
Fødselsdato:
10-01-1982
det kan man vel..
.. med risiko for at teste positivt på et æg der ikke sætter sig fast.
Jeg testede også først positiv i uge 5 
Medlem siden:
31-08-2010
Sidst online:
11-09-2010
jepp
Jeg er oss et frygteligt testmonster. Men testede altså oss positiv fra da jeg var omkring 3+2, og det var om eftermiddagen.. Jeg prøvede 3 forskellige mærker som alle sagde det samme.. GRAVID!!
Medlem siden:
30-06-2007
Sidst online:
22-10-2011
jeg
testede positiv 3+2 denne gang og ligeledes da jeg var gravid med min datter, så det kan godt lade sig gøre at teste positivt meget tidligt

Medlem siden:
26-02-2010
Sidst online:
08-02-2012
...
Jeg testede positiv 3+2 med en svag svag streg efter ca 15 min, og fik så en fin lyserød streg inden for tid 3+3.
Så ja, det kan man. Og jeg tog ÆL teste, så jeg har ikke været længere henne end jeg troede. Eller det vil sige, måske 1 dag. I så fald har jeg testet svagt positiv 3+3.
I princippet begynder det befrugtede æg at danne HcG så snart det påbegynder implantationen i livmoderen, og det gør det ca. 5-7 dage efter ÆL.
Men: Som nogle af de andre skriver, så er dealen med at teste før tid, at man skal kunne klare mosten. For desværre er der rigtigt mange blastocyster der går til, under implantationen. Men de når så at danne nok HcG til at man kan måle det på en G-test. Alt efter hvilken kilde man bruger, er der 30-60% af blastocyster, der går til grunde inden implantationen er overstået. I så fald oplever kvinden "bare" en lidt forsinket måske kraftig menstruation. Da der er mange piger herinde på MM, som tester tidligt (mig selv inklusive) er der også mange der når at opdage en biokemisk graviditet. Derfor ser det ud som om rigtig mange piger herinde "mister" tidligt (inden eller lige efter mens-dato).
MEN: Jeg har valgt at jeg godt kan håndtere at teste tidligt. Jeg kender vilkårene, og for mig har det været vigtigt at vide, om der er "hul igennem", altså om jeg i det hele taget kunne blive gravid med et befrugtet æg. Og det kunne jeg, for nu er jeg 10+5 
Og de kedelige statistikker ovenfor gælder selvfølgelig ikke dig!!
Så tillykke! Og held og lykke med det hele. Du kan jo komme på besøg i vores hyggelige aprilsgruppe.

Medlem siden:
20-07-2009
Sidst online:
08-02-2012
Ahh - tør jeg?
Hej Piger.
Sidder jo lige og læser jeres tråd og er kommet i tvivl, jeg er i dag 3+1 og jeg kan næsten ikke vente med at finde ud af det... tør jeg teste? Altså jeg har mure i maven og ond i lænden- så det er der for jeg tror at der måske er gevinst 
Ladyhawke og Sidse - da i testede var det så alm. test ?
KH V
Medlem siden:
30-06-2007
Sidst online:
22-10-2011
det var
alle mulige forskellige tests. Men jeg kan anbefale apotekets billige strimmeltest (Clinic) og Clearblues digitale test fra 3-4 dage før tid - der skal man ikke selv sidde og fortolke stregernes tydelighed.

Medlem siden:
11-09-2010
Sidst online:
06-01-2012
Fødselsdato:
12-08-1982
Tror den er der!
Da jeg testede ved mine to første garviditeter var stregerne meget svage og viste sig først sent. Begge gange brugte jeg min. tre tests for et være helt sikker. Nu står jeg selv og er i tvivl igen... Testede den anden aften og intet viste sig indenfor de første minutter. Jeg blev forstyrret og skyndte mig at smide testet i affaldsspanden (ingen må vide noget endnu).. Først dagen efter kom jeg i tanke om det igen, og fiskede testen op af affaldsspanden og den er bare SÅ positiv... Jeg har nok taget 50 tests gennem tiden og aldrig har jeg haft en med så tydelig en streg. Men jeg fik jo ikke kigget inden de første 10 min, så jeg ved ikke om resultatet er falsk!?! Tester igen i aften når jeg har fået købt mig en ny... Og jo Sennep, det er muligt at teste positiv så tidligt, det kender jeg flere der har gjort...:-) Krydser fingre for dig.
Medlem siden:
10-08-2008
Sidst online:
08-02-2012
Mange tak for alle jeres svar!
Hvor er det skønt, at I ville give jeres besyv med - og sikke dejligt at høre at mange af jer også har testet tidligt og beholdt den lille spire :-) Jeg tog endnu en positiv test imorges, helt klart en streg, men endnu ikke lige så tydelig som teststregen. Jeg tester videre de kommende dage og håber bare på tydeligere og tydeligere streger :-) Kvalmen og halsbranden fortsætter i hvert fald... :-)
Medlem siden:
10-08-2008
Sidst online:
08-02-2012
´.
Jeg testede meget svag positiv 3+3 indenfor tid.
3+2 var den helt blank og negativ her.
Så ja det kan godt lade sig gøre at nogen teste postiv så hurtigt, her blev stregen mere og mere tydelig og da det var testdag stod jeg med 2 rigtig flotte streger

Medlem siden:
03-08-2010
Sidst online:
27-10-2011
Fødselsdato:
14-05-1979
Gravid på 5. dag efter ÆO
Kære alle.
Faldt lige over denne "gamle" tråd om test.
Er ikke helt inde i dagene - men fik sat et æg op i fredags (ud om trisdagen). Hvor langt kunne jeg så være henne og kan man overhovedet teste noget?
Den her ventetid er godt nok laaaaaaaaaaaaaaaaang...... 
K-32 lille endometriose på v æs.
M-33 top kvalitet sæd.
3 IUI forsøg ved Aagaard - Negativ.
IVF - på Skive ved Rita - 9 stk æggeblærer - 9 æg - 5 befrugtet.
Ruger nu på mit guldæg <3
Test den 20 april - NEGATIV! ØV ØV
ÆO den 10 juni - fryseforsøg
Test den 21 juni - jeg håber og håber....