(?)
|Glemt dit password?Opret gratis profil

Det pinligste du har gjort?
Favorit Del
09-11-2010 19:58:58

Jeg er Min-Mave PLUS+ bruger

Moderator

Medlem siden:
29-08-2009

Sidst online:
22-05-2012

Det pinligste du har gjort?

Hej piger.. Jeg ved ikke med jer, men jeg trænger til en hyggetråd.

Har i gjort noget pinligt for nylig eller har i lyst til at fortælle det pinligste EVER?  

Jeg selv kom til at lave noget pinligt for en del tid siden  Kæresten og jeg sov (jeg gjorde da ihvertfald) og da han putter sig helt ind til mig og hopper under min dyne også, så slår jeg den største, ildelugtende prut nogensinde  PIIIIINLIGT!!!!! Han kom hurtigt væk igen. Og jeg fik det at vide om morgenen!!! Uuups! Jeg er blevet drillet med det siden!

Længe ventet tøsebarn på vej.. during pregnancy
09-11-2010 20:33:18

Medlem siden:
10-01-2009

Sidst online:
12-05-2012

Hvor er du sød.. Kan lige se det for mig

Hmm, jeg har helt sikkert lavet en del pinlige ting, men kan ikke lige komme i tanke om noget virkelig pinligt lige nu.. må lige i tænkebox

Lilypie Pregnancy tickers
09-11-2010 20:33:23

Medlem siden:
30-11-2009

Sidst online:
21-05-2012

Fødselsdato:
24-02-1985

thi hi :D

jeg har sikkert gjort multi mange pinligheder... men den mine forældre altid nævner til komsammen er at: jeg har været 14-15 år ca og var alene hjemme... jeg havde bare mega nas i hjernen... så jeg ville ta en panodil. jeg ledte og ledte men ku kun finde sådan nogle sjove aflange nogle og de var helt bløde... hmm... tænkte jeg... måske det var fordi de bedre ku sluges... så jeg tog sådan en... indtil de gamle kom hjem og jeg sagde jeg havde taget en panodil og mor sagde de kun havde børnepanodil (altså stikpiller)!!!!!!..... jeg var så flov at jeg ku ha gravet mig ned!!!!

og det værste ved det hele er at hver gang vi møder nye mennesker fortæller mine forældre gerne den historie mindst 3 gange... hvor træls er det lige!!! :(

Knuser (en meget flov) Sanni.

ღღღღღ PB juli 2009 ღ PCOS jan. 2010 ღ Metformin 10 juli 2010 ღ For lavt Stofskifte & Eltroxin 15 dec. 2010 (Nu normalt) ღ CD 84 - 175 - 104 - 31 - BIO - 69 - 31 - 29 - 69 - 33 - 50 - 95 - 49 - 114 and counting... ♥
09-11-2010 20:38:08

Moderator

Medlem siden:
29-08-2009

Sidst online:
22-05-2012

Fødselsdato:
30-11-1988

Eeej, Sanni!!! Hvor er det altså sjovt!! Nu du siger det med historier som forældre altid skal fortælle, så har min mormor det med at skulle fortælle om dengang jeg var lille (c. 4 år) hvor jeg hoppede på en våd luftmadras med en anden dreng på 5 år. Vi var på ferie og var derfor nøgne (små børn jo) Vi hoppede løs på madrassen hvor jeg pludselig hopper ned på numsen, kigger ned mellem mine ben og siger "eeej det kilder i min tissekone"!  OG, vi har det på film

09-11-2010 20:46:37

Medlem siden:
30-11-2009

Sidst online:
21-05-2012

Fødselsdato:
24-02-1985

HA HA HA  

jeg gjorde det på et tidspunkt da min far løftede mig ned fra cyklen i mine bukser som 5 årig og der udbrød jeg nøjagtig det samme... hvor folk bare troede det værste... og min far blev bare så flov... han løftede mig aldrig i bukserne mere :D

men det må skisme da være sjovt at ha det på bånd  og flovt

Thi hi...

ღღღღღ PB juli 2009 ღ PCOS jan. 2010 ღ Metformin 10 juli 2010 ღ For lavt Stofskifte & Eltroxin 15 dec. 2010 (Nu normalt) ღ CD 84 - 175 - 104 - 31 - BIO - 69 - 31 - 29 - 69 - 33 - 50 - 95 - 49 - 114 and counting... ♥
09-11-2010 20:55:42

Medlem siden:
10-01-2009

Sidst online:
12-05-2012

Kom lige i tanke om noget vildt pinligt..

Jeg var 17 år og lige stoppet på efterskole.. I sommerferien havde jeg så besøg af min store kærlighed fra efterskolen (var alene hjemme i en uge) imens han er der, har jeg bare SÅ ondt i maven, men holder min prut (prutter) igen, for vil jo ikke prutte når han er der!!

Den ene dag tog vi ind til byen for at kigge i butikker, og vi går så b.la.i fona.. Vi går lidt rundt, og så kan jeg bare mærke at den der prut bare må ud! så jeg stiller mig et stykke væk, meller nogle hylder, hvor der ikke r andre i miles omkreds! Lige da jeg havde lukket den værste stinke prut EVER, ud (nok fordi jeg havde holdt den tilbage i LANG tid) kommer fyren hen imod mig... Tænker bare ÅH NEJ, men kan ikke rigtig slippe væk!!

Da han stod foran mig siger han "har du slået en prut?" Hahahaha... øhhhh... der var jo ikke andre end mig, så den kunne jeg ikke rigtig lyve mig fra

09-11-2010 21:03:28

Medlem siden:
30-11-2009

Sidst online:
21-05-2012

Fødselsdato:
24-02-1985

... hvor pinligt

og så en stinkadoris

thi hi :D

09-11-2010 21:05:34

Moderator

Medlem siden:
29-08-2009

Sidst online:
22-05-2012

Fødselsdato:
30-11-1988

NEEEJ!!! Hvor piiinligt!! Hahahahaha..  Det er bare sjovt det der! Kom med fleeere!

09-11-2010 21:15:09

Medlem siden:
10-01-2009

Sidst online:
12-05-2012

Armen det var da SÅ pinligt... 17 år og dybt forelsket.. kan det blive værre?? hahahaha...

Uhh, har en mere.. den kommer om lidt

09-11-2010 21:17:22

Moderator

Medlem siden:
29-08-2009

Sidst online:
22-05-2012

Fødselsdato:
30-11-1988

Haha.. Ja, kom med dem! Faktisk for nylig gik jeg og strålede løs herhjemme.. Jeg var jo alene hjemmme ikk Da jeg gik og strålede og sang i vildens sky, opdagede jeg pludselig at vinduet i bryggerset er åbent og postbuddet står foran! Det var pinligt!!!!!!!!!!

09-11-2010 21:23:50

Medlem siden:
10-01-2009

Sidst online:
12-05-2012

Okay.. here gows...

Jeg var 18 eller 19 år.. Var lige flyttet til Kbh og boede i en 1 værelses lejlighed..

I en periode hjalp jeg en bekendt med at passe hans hund (en bulldog af en art.. ) han kom og afleverede den om eftermiddagen/aftenen.. så sov den hos mig, jeg passede den i løbet af dagen (skulle først møde i skole ved 16 tiden) og så hentede han den nogle timer om eftermiddagen (han havde nøgle til lejligheden)...

En dag måtte jeg så gå fra den (og så kom ejeren og hentede den, for selv at have den i weekenden) for skulle med en veninde til Roskilde hvor vi skulle i byen.. I Roskilde møder jeg så en fyr, og vi kysser og flirter rigtig meget.. jeg finder så på at han da skal med hen til min veninde og sove sammen med mig! (hun var taget hjem) men vi kan bare ikke finde hvor hun bor.. så efter noget tid, vælger vi at tage en taxa hjem til mig!

Vi er så sammen.. og næste morgen ville jeg så ud og tisse.. der ligger et håndklæde på gulvet, som jeg da lige ville samle op.. og DER ligger så en mega LORT.. hahaha... Øhhhh, hvordan forklare man lige den.. for der var jo ingen hund, kun mig og ham!!!!!

Det var SÅ pinligt... så eller hørte så heller ikke fra ham igen.. wonder why!?

Det blev vist lidt rodet, så håber det var til at læse!??

09-11-2010 21:26:21

Medlem siden:
10-01-2009

Sidst online:
12-05-2012

Jeg datede engang en rigtig kedelig fyr... jeg synes han var total komisk.. og ikke nok med det, så dum som jeg var, havde jeg inviteret ham hjem til mig, og havde lavet mad..  og hvordan slipper man af med en man ikke bryder sig om. han var overhovedet ikke min type..  timerne går, og jeg spiller rigtig træt til sidst... er jeg også eftersom han jo er røvkedelig og trættende at være i stue med...

Jeg får sagt farvel... laaaangt om længe... jeg skriver en sms til min kammerat... YES, nu gik han endelig, og han var bare så grim, og så den morfor striktrøje med bamse på.. altså comeon.. kommer du ikke og besøger mig nu.. ?? 

Jeg får en sms tilbage fra fyren jeg lige har sagt farvel til... var den besked til mig?  SHIT.... Øhhh neej... øhh.. Fuck..
Mega pinligt... og vi snakkede ikke mere efter det...

09-11-2010 21:31:13

Medlem siden:
29-10-2009

Sidst online:
29-03-2012

Fødselsdato:
12-09-1988

Det mest pinlige jeg har gjort, gjorder jeg også i søvne  Jeg skulle sove sammen med min kæreste for allerførste gang hvorefter jeg vælger (i søvne) at smide ham ud af sengen  Haha hvilket resulteret i at han blev så sur at han sov på sofaen.. UPS! Haha men vi er da stadig sammen i dag 

Lilypie Trying to Conceive Event tickers
09-11-2010 21:31:41

Medlem siden:
29-10-2009

Sidst online:
29-03-2012

Jeg stod engang og ventede på toget... og pludselig kan jeg mærke jeg får dårlig mave... sådan diarre.. Jeg skal bare på wc.. og det er NU... jeg går hen til toilettet og det var optaget... shit... jeg prøver at holde mig.... det gik ikke  

Der stod jeg med lort i bukserne.... og stank...  

Jeg skulle med  toget 20 min for at komme hjem.... det var en meget laaaaaang togtur....

09-11-2010 21:32:36

Medlem siden:
17-09-2009

Sidst online:
21-05-2012

Fødselsdato:
10-06-1980

Ha ha ha i altså for sjove! :D

Ja min historie er følgende:

Jeg skulle som 17 årig til en fest, ja jeg havde opfattet at vi skulle være hammerstive, men det var så åbenbart bare kaffe/kage party der var meningen - nå men jeg kommer i godt humør, og fest tøj (ja det var dengang moden var bukser med en kjole udover ) og med en stor flaske små grå, og den tager jeg selvfølgelig hul på sammen med de andre - hvad jeg så slet ikke opfatter er at hver gang jeg har drukket 1 shot fylder nogen drenge en mere op (dog også til dem selv) men jeg kan slet ikke tåle sprut - nå jeg har siddet i en sofa og talt med de andre piger og føler mig  pludselig ret skidt - jeg rejser mig op og går på toilettet - jeg har nu været til "festen" i kun 1 time. I det jeg rejser mig op kan jeg bare mærke sprutten og på toilettet får jeg låst mig inde og råskider hele lokummet til + bræk - det stinker noget så slemt og jeg er så fuld at jeg ikke kan låse mig ud igen, kan slet ikke holde på nøglen, så den taber jeg og den forsvinder (kan faktisk heller ikke se så godt)

Jeg har blackouts med hovedet ned i kummen - og på et tidspunkt kan jeg huske at folk banker enormt meget på toilet døren og min skole veninde som holder dette kage hygge party får sin mor til at stå og skælde mig ud (hun er kommet hjem fra job)

De ringer efter min mor (husk på at jeg er 17 år), og beder hende hente mig....piiiinligt!

Da jeg endelig finder nøglen til døren bruger jeg alt hvad jeg har i mig for at låse mig ud og det lykkes(det var godt nok svært), men for satan så står jeg så der med 5-7 mennesker gloende på mig + min mor der er sur på mig med kjolen ned i bukserne(lukket vel og mærket - virkelig grimt), håret uglet op, bræk ned af mig, mascara ned af øjnene og en stank af bræk og vodka lort ud fra toilettet.....jeg kunne have gemt mig, påtrods af en enorm beruselse kan jeg stadig huske det.

Nå men jeg er jo så fuld så min veninde + hendes veninde er nødt til at nærmest bære mig ned, det er sne vinter og jeg går ud uden sko på...og bliver sat i bilen, min mor siger at jeg stinker så meget at vinduerne må åbnes hele vejen hjem

Da vi så kommer hjem er min søster der og da hende og min mor så tager fat i mig, får jeg lige fremstammet " så styr mig da lige"  ja det kunne være jeg skulle styre mig selv ha ha...ja jeg har ikke været så fuld siden og veninden og hendes mor så jeg aldrig igen

Knus Grith

Lilypie Second Birthday tickers MinTicker.dk Ticker ØNSKEBARN NR. 3 STARTER(MÅSKE) 1 MAJ 2013 cyklus efter 2 fødsel: 37/30/22/37/
09-11-2010 21:40:55

Moderator

Medlem siden:
29-08-2009

Sidst online:
22-05-2012

Fødselsdato:
30-11-1988

Det her er da for morsomt!!! Haha

Hvor er det synd med diarre midt i det hele!  Og Gekker!! haha..

09-11-2010 21:46:35

Medlem siden:
10-01-2009

Sidst online:
12-05-2012

Hvor er det dejligt med et godt grin

Sådan nogle tråde må vi have noget oftere...

09-11-2010 22:26:18

Medlem siden:
01-11-2010

Sidst online:
21-05-2012

Fødselsdato:
06-11-1987

Hvor var det bare en god idé

Jeg kan da også lige komme med en.

Havde ikke kendet min kæreste ret længe, tror det var anden gang vi skulle sove sammen, hos hans forældre. Det skal lige siges at min kæreste er 4 år ældre end mig, og lidt mine svigerforældres efternøgler, så i deres øjne var jeg ret ung på det her tidspunkt. Aftenen inden var vi så i byen, og jeg blev temmelig fuld.

Det skulle jeg så betale for dagen efter. Jeg vågnede, og kunne straks mærke at den var helt gal i maven.. Jeg havde ikke nattøj med, så jeg hev bare end af hans t-shirts over, klokken var 7 så der var jo ingen oppe.. eller det troede jeg..

For da jeg rammer køkkenet bliver jeg mødt at et rigtig venligt "godmorgen" af min kærestes far, som er ved at lave morgenmad (hvem gør det så tidligt en lørdag morgen?). Så der står jeg så i en t-shirt som knapt dækker min bagdel (have selvfølgelig g-streng på), og er helt hvid i hovedet, det er allerede ved at være rimelig kritisk i maven. Jeg får halvejs fremstammet et godmorgen, og må halvløbe ud på deres gæstetoilet, og knækkede mig. Det fortsatte jeg så med til kl. 15. Jeg lå i foster stilling på badeværelsesmåtten, med et håndklæde over mig, mens jeg med jævne mellemrum knækkede mig. Kunne ikke overskue at rejse mig og gå ind i seng.

Da jeg endelig syntes at jeg havde det ok, gik jeg ud, og blev tilbud en bolle til kaffen. Jeg når kun at tage én bid, så må jeg igen styrte ud på toilettet.. Resten af dagen sad jeg på gulvet foran hans seng pakket ind i en dyne og drak cola.
Det var et rigtig godt indtryk jeg fik lavet der...

09-11-2010 22:29:42

Moderator

Medlem siden:
29-08-2009

Sidst online:
22-05-2012

Fødselsdato:
30-11-1988

Ej, det er dælme ikke en god start!  Hvad sagde de til det efterfølgende?

09-11-2010 22:35:11

Medlem siden:
01-11-2010

Sidst online:
21-05-2012

Fødselsdato:
06-11-1987

De sagde faktisk ikke ret meget.. Tror de forsøgte at lade som ingenting.. Men har da hørt for det et par gange siden.. Man følte sig bare endnu mere som den lille teenager, som ikke kunne styre det.. hehe

Min kæreste udleverede mig dog dagen efter til hans brødre og svigerinde. Hun var nu så sød at fortælle at hendes mand (min kærestes bror) havde været nødt til at ringe efter min svigermor kl. 23, om hun ikke nok ville hente dem inde i gaden, da hun var mega syg.. Det hjalp lidt..

09-11-2010 22:40:37

Moderator

Medlem siden:
29-08-2009

Sidst online:
22-05-2012

Fødselsdato:
30-11-1988

Ja, det hjælper at man ikke er den eneste der har dummet sig lidt. Haha..

Har også selv dummet mig i en brandert da jeg var ret ung. Tror jeg var 14 år og måtte IKKE drikke (boede hos mine bedsteforældre den periode) Jeg blev meget fuld, min morfar skulle hente mig og jeg kunne ikke stå på mine ben! Da jeg kom hjem med en meget sur morfar, stod min mormor i køkkenet og jeg har så åbenbart danset mig igennem køkkenet og ind i sengen hvor jeg faldt om! Med tøj og hele molevitten. Det måtte de så tage af mig. Haha.. Dagen efter var jeg ikke populær og jeg fandt ud af at jeg havde kysset på min venindes storebror. Så hos hende var jeg heller ikke så skide populær!

09-11-2010 22:58:53

Medlem siden:
21-12-2005

Sidst online:
18-04-2012

Det pinligste jeg har gjort indenfor kort periode var da jeg var sammen med min kæreste

Vi var lige blevet rigtig kåde begge to, og det var bare rigtig dejligt. Men lige pludselig kunne jeg bare mærke jeg skulle slå en prut! Håbede på at den så bare lige kunne slippe lige så let, men NEJ det blev bare en rigtig prut med lyd! Jeg faldt om af grin, og min kæreste løb bare væk

Efter jeg havde grinet af og sagt undskyld, kom vi dog igang igen Men pinligt var det altså...

MinTicker.dk Ticker
09-11-2010 23:16:41

Medlem siden:
05-09-2010

Sidst online:
15-05-2012

Shit, nogle historier I har liggende.. Kom til at grine så meget at kæresten lige pludseligt fattede interesse for MM hvilket aldrig er sket før.   Nå, men jeg må hellere give mit bidrag osse. :)

Jeg boede engang i en lejlighed hvor der ikke var eget badeværelse. Havde godt nok min egen brusekabine i køkkenet, men toilettet var placeret mellem min og naboens lejlighed, altså på bagtrappen. En aften da jeg lige var hoppet i seng, kom jeg i tanke om at jeg egentligt skulle tisse.. Trak lige den nærmeste t-shirt over hovedet og dappede ud på toilet - så langt så godt.. Jeg fik tisset af og så frem til at putte varmt under dynen - ta'r i døren til lejligheden og så går det op for mig at jeg har glemt at slå låsen fra.. 

Der stod jeg så i g-streng, t-shirt og bare tæer, uden hverken nøgle eller mobil - og klokken var omkring midnat eller noget i den stil.. Fåårk, det var en skod situation! Jeg tænkte at nogle af de andre folk i opgangen sikkert var vågne, så jeg kunne låne en telefon og få ringet efter en låsesmed.. Fik banket på alle (bag)døre, men ingen åbnede, og jeg var så småt ved at panikke en smule. Kom så i tanke om at der måske var nogen der havde glemt noget tøj (læs:bukser) i vaskerummet i kælderen, så jeg fløj ned ad trapperne - kun for at finde en enkelt strømpe på gulvet i kælderen. Jeg ved ikke helt hvad jeg havde tænkt mig hvis jeg fandt et par bukser - er temmelig rund om røven, så kunne sikkert slet ikke passe de bukser jeg havde håbet på at finde dernede.. 

Nå, men jeg skulle jo finde på noget.. Listede ud i baggården for at se om der var lys en bare én af lejlighederne i bygningen ved siden af - og dæleme jo! Der var lige et enkelt sted med lys, så jeg trak t-shirten ned over røven (så godt som man nu kan), og småløb tværs over baggården, op ad trapperne og fik fundet frem til lejligheden med lys.. Efter at ha' taget et par dybe indåndinger og hevet (om muligt) endnu mere ned i t-shirten, fik jeg mig taget sammen til at ringe på. Der går lige et halvt minuts tid inden døren bliver åbnet, og surprise - det er en yngre fyr - i stribet pyjamas  - der åbner døren, og står og ser sådan lidt måbende ud da han ser mig. Jeg tror nok osse nok jeg ville glo bare lige lidt hvis der stod en udenfor min dør med bar røv kl lort om aftenen.. Fik stammende fortalt at jeg altså havde låst mig selv ude, og at jeg havde brug for at låne en telefon så jeg kunne ringe efter en låsesmed. Jeg fik ringet efter låsesmeden, og jeg skulle bare vente på ham udenfor min dør - så det var bare helt perfekt! Jeg takker pænt for lån af telefon og så videre, og begi'r mig så ud i baggården.

Her kommer jeg så i tanke om at låsesmeden jo ville komme til min fordør, hvilket betyder at jeg er nødt til at gå hele vejen rundt om min bygning - og dermed ud på gaden - for at komme ind det rigtige sted. Suuuk, jeg måtte endnu engang hive ned i t-shirten og nærmest løbe rundt om bygningen og ind i min opgang - og jeg priser mig lykkelig for at der ikke var folk på gaden den aften. De ville ha' fået sig et godt grin :P 

Det ender så med at låsesmeden dukker op og kommer selvfølgelig lige med en kæk bemærkning om mine manglende bukser - han får låst døren op, og jeg vælter ind ad døren og får hevet et par bukser på mens jeg prøver på at finde mit dankort så jeg kan få betalt.. 

Efter den oplevelse fik jeg lavet en ekstranøgle som havde sin faste placering ude på toilettet - og sjovt nok huskede jeg fra den dag ALTID at slå låsen fra når jeg skulle på toilet.. 

Lilypie Trying to Conceive Event tickers

K: Umiddelbart OK, bortset fra overvægt - M: Let nedsat kvalitet
2. sept. '11: 1. samtale på sygehuset + opstart på Metformin - skal smide en masse kilo inden næste indkaldelse som bliver om ca. 6 mdr
09-11-2010 23:43:45

Medlem siden:
23-11-2008

Sidst online:
12-01-2012

Fødselsdato:
12-10-1987

har da også lige en. eller flere

jeg var 18 år var ikke særlig trænet, hvilket vil sige at mine lår, og baller ikke var særlig faste. det irriterede mig ret så voldsomt.

en dag da jeg havde været i bad skulle jeg så tage mine bukser på og da jeg fik jeg, af en nu ukendt grund, rystet min røv, blævrede balderne en del og så blev jeg så sur at jeg rystede den af rasseri. jeg troede jeg var alene, men der i døren hørte jeg pludselig en skræl grine, det var så min nye kæreste som ellers troede han skulle ud i mit bad og overraske mig.

''hvad er det du laver''                  får han fremstammet. jeg kigger op. total i panik over hvad jeg skal sige og siger så

''øhh. min røv kløede så maria har lært mig at gøre sådan her''

ja tak.... som om det gjorde det bedre.

vi er stadig sammen i dag men jeg høre for den temmelig tit. selvom det er 5 år siden.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

nu der er en del prutteligheder så har jeg også en.

samme kæreste foreslår at vi laver en 69, det siger man jo ikke nej til så der ligger vi med mig på toppen, pludselig kan jeg mærke at der er luft bobler i min mave men jeg vælger ikke at sige noget da jeg tror det bare er forbipasserende. men men men men. der tog jeg fejl.

under akten, når jeg lige at mærke at den rent faktisk er på vej ud!!!! men når ikke at sige noget, så der ligger han

med tungen godt ude af munden og ud af mig kommer der den (selvfølgelig) største prut med ordentlig meget lyd og lugt på.

jeg tænker.. hmm mon han lagde mærke til det og prøver at fortsætte men han er i total panik over at komme væk fra den lugt han er fanget i, og med mig ovenpå så han får bokstavelig talt smidt mig om på den anden side af sengen hvor jeg bare ligger der som om øhh det var i hvert fald ikke mig.... men vi var jo de eneste der OG han havde min bag direkte rettet mod hans hovede så mon han var i tvivl om hvor den kom fra.... i don't think so.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

det var lige lidt fra mig. kunne sagtens skrive en del flere men skal jo i seng. de kan altid komme på et andet tidspunkt. jeg er ikke bange for at gøre mig selv til grin. heh

godnat tøser

09-11-2010 23:52:16

Medlem siden:
04-04-2010

Sidst online:
22-05-2012

Fødselsdato:
24-11-1980

Me-Malou

Hold kæft sikke en griner med den 69¨er Var nødt til at holde mig for munden for ikke at vække børnene og manden. Men tak for et godt grin inden sengetid.

Lilypie First Birthday tickers
09-11-2010 23:55:27

Medlem siden:
23-11-2008

Sidst online:
12-01-2012

Fødselsdato:
12-10-1987

heh er da glad for at jeg kunne hjælpe.

haha. det var mega pinligt.. men jeg overlevede. hehe.

Opret gratis profil! Og få Gratis Babyboks fra Libero Klubben!

Nyttige værktøjer