Favorit
facebook:Ønsker at blive gravid og er fra 25 år og op af.
Hej
Jeg har lavet en gruppe for dem der er 25 år og ælder. vi er 5 medlemmer af gruppen. Men vil gerne have flere medlemmer. Jeg har lavet gruppen fordi jeg gerne vil skrive med nogle der er omkring min alder. Jeg er selv 31 og har ingen børn i nu desværre. Jeg har ikke været så aktiv her inde på mm da jeg ikke rigtig har haft tid men vil gerne være mere aktiv igen.
Jeg er her inde tit og kigge. 
spørgsmål
Er gruppen usynlig? Altså..er det kun en selv der kan se man er medlem og de indlæg der skrives, eller også ens venner?
..
Hvordan finder man gruppen? den gider ikke lukke op nemlig
Re:
Blondie25
Du kan prøve at søge på" Ønsker at blive gravid og er fra 25 år og op af."
Det er kun dem der er medlem af gruppe der kan se hvad man skriver. man kan se gruppen men man kan ikke se hvad der bliver skrevet der inde. 
på besøg fra forsiden, håber det er okay jeg svarer selvom jeg ikke ønsker at blive gravid :-)
jeres venner kan se hvilke grupper i melder jer ind i, men hvis gruppen er lukket skal vennerne altså først selv blive medlem i gruppen for at komme med. Så hvis man gerne vil holde det hemmeligt at man er i gang med projekt baby så bliver det ikke ved med at være hemmeligt særligt længe pga. facebook ;-)
mooney
Nej, hvis mine venner kan se hvad gruppen hedder, så vil det ikke være hemmeligt særlig længe..
Ville gerne være medlem af gruppen, men kan ikke når mine venner kan se hvad gruppen hedder...
Vil ikke have nogen skal vide det før jeg er gravid.
Re:
Jeg mener ikke at man kan se det. Da min kærest lavede en lukket gruppe kun jeg ikke se at han havde lavet sådan en. Og jeg kender en del af dem der er i den gruppe og jeg har ikke set at de er blevet medlem af denne gruppe.
Jeg har lige seddet og kigget min facebook igennem. Jeg er blevet medlem af en anden lukket gruppe på facebook for et stykke tid siden, men det er ikke at se at jeg er blevet medlem af denne gruppe. 
Re:
Men det kan jo godt være at jeg det er sådan , men jeg har ikke lige oplevet det 
...
Hej,
Jeg har det ligesom stumpL. Vil gerne være medlem af gruppen, men vil heller ikke have at der er nogen som kan se, at jeg er medlem, da det slet ikke er officielt at vi prøver igen.
Kunne man måske kalde gruppen noget andet som ikke har noget med "graviditet" at gøre? Eller er det bare mig der er hys?
Re:
Vi har jo en anden gruppe på facebook
Kan I ikke blive medlem af den ??
Vi er en hel del herinde fra der er medlem af den :)
Snuk121
Tjaaa....den kunne evt bare hedde "Forum fra 25 og op af" eller noget andet neutralt - jeg ved ikke hvor specifik man skal være, når man opretter en gruppe på fjæs
Hov
Kiggede lige på den anden fjæs gruppe der er for alle ØG'er og den hedder bare noget med nogle tegn og tal - så er der i hvert fald ingen hint om, hvad det er for en gruppe
re:
Gruppen hedder nu **25+**
Jeg har lavet gruppen fordi at jeg gerne vi have en gruppe omkring min alder. Da vi måske har nogle andre bekømringer end dem der er en del yngre. Det er lang tid siden jeg har oprettet gruppen. Jeg oprettede gruppen 15 november sidste år. og der skrev jeg også her inde om den. der var det en hemmelig gruppe. Jeg har lavet den til en lukket gruppe så folk ikke behøver at være venner med mig for at være medlem af gruppen.
Snuk121
Hvor sødt af dig at lave navnet om :)
Ansøger imorgen når jeg går tændt computeren (kan ikke luge finde gruppen fra min iPhone)
Jeg vil også være med...
... men jeg kan ikke finde gruppen på Facebook. Er der måske nogen der kan hjælpe med et lille fif eller noget til at finde den?? 
I´m in..
Jeg har også lige sendt en anmodning:-)
Puma84: Du skriver bare således i søgefeltet: Ønsker at blive gravid og er fra 25 år og op af
Så kommer der kun en mulighed, og den ser ud således:
**25+**
re
I denne sektion
-
1 blastocyst eller 2 æg?!
15:00 i Begyndt i fertilitetsbehandling (BIB)
-
1. lægebesøg??
14:57 i Gravid efter behandling
-
svært at rejse sig op
14:48 i Reagensglasbehandling (IVF/ICSI)
-
Hvor tidligt forbereder i jer?
14:47 i Ønsker graviditet - LIGHT gruppen
-
Vitaminer
14:32 i Ønsker graviditet - LIGHT gruppen
-
Hvordan kan vi gøre Min-Mave bedre?
00:48 i MM PLUS+ Spar penge og støt Min-Mave
- Snart gravid debatten
- Fertilitetsbehandling
- At miste debatten