Favorit
det er sku da heller ikke nemt(billede) HJÆLP
det er i dag 10 eller 11 dage siden jeg havde min bio og vi er jo så gået i gang igen jeg har testede de sidste par dage og de har været helt klart negative (strimmel)
men i dag testede jeg igen og jeg ville selv sige den er negativ men det er den åbenbart ikke

for for en sikkerhedsskyld tog jeg en dicital og fik så dette billede
ja jeg ville selv sige strimlen er negativ men det er den jo åbenbart ikke,
og for en god ordensskylt kan jeg fortælle de er taget med samme tis så det er ikke fordi den er tynd på strimlen
sidste
månede hvor jeg blev gravid testede jeg også med dicital.
og om morgenen fik jeg et
og 4 timer efter fik jeg bare et O og dagen efter igen om morgenen fik jeg igen en
så den fra om middagen lige i mellem var negativ mens de jeg tog om morgenen var posetive..
HCG
Har du fået målt dit HCG tal til at være under 5,for ellers kan digital testen desværre godt slå ud på det,og ikke fordi du har ÆL?
Det ser underligt ud,men er strimmel testen en one step fra england af?
Krydser finger for dig. 
det tror jeg
smlm har købt dem på trendsale men det står den skal ligge i 10 min og så skal man aflæse den har lige taget et nyt billede efter 10 min og lige taget en ny test.
smider lige et billede
...
Når du skriver det er 10 eller 11 dage siden din BIO, er det så fra du startede med at bløde?
ja men
har fået taget blodprøve og den var 2 så = negativ for hcg
min cyklus er altid 26 dage og jeg har de sidste mange måneder fået en posetiv æl test på dag 11 så det passer jo med at min cyklus har fundet sig selv hurtigt igen.
jeg var oppe og blive scannet den 1 feb hvor hun fortalte at jeg havde været gravid men at det højsansynlidt aldrig har haft udviklet sig til andet en klump og hun kunne også se det hele var kommet ud.
men hvis
så havde den vel også været så tydelig i går og den er jo meget utydelig i forholdt til den i dag hvis der sad noget tilbage eller ???
Ved ikke...
Umiddelbart giver jeg dig ret i at testen ikke burde udvikle sig, hvis dit HCG var faldet til 2 og testen har udviklet sig siden i går.
Grunden til jeg spurgte hvornår du har talt fra er at hvis de 10-11 dage er fra du stoppede med at bløde, så kan du jo sådan set godt have haft ÆL og være blevet gravid igen. Det interessante er hvor mange dage siden du startede med at bløde.
Ok
Jamen så er det ÆL der er på vej.
Jeps det er one step fra UK af,og de bliver generalt bare ikke positive,så det forklare meget godt,hvorfor den ser sådan ud,når den anden er positiv,så stol du bare på CB.
De andre er ikke det papir de er lavet af værd.
smlmea
hvor er jeg bare glad for dit svar
du ved bare så meget så stoler på det du skriver..
og så også et andet indlæg længer nede med den her slags test som heller ikke er så tydelige..
holda op så har jeg 6 dicital test tilbage har jo kun nået at bruge 1 den her gang..
...
....Ok, jeg troede det var G-tests du viste billeder af, men det er ÆL tests. Så giver det mere mening.
ja
det er bare super skønt men virker også bare for godt til at være sandt..'
men nu prøver vi at sexe de næste par dage og heldighvis har manden fri i morgen da mindstemanden skal have dræn i begge øre...
Oplevet det samme..
i sidste cyklus testede jeg oz med de strimmel fra trendsales, samtidig med at jeg testede med dem fra billige-teste.dk, og dem fra trendsales ku jeg slet ik få ordentlig positive, hvor imod dem fra billige-teste.dk var KNALD positive da jeg havde æl
Den eneste grund til jeg testede med begge slags test var for at finde ud af om de var lige gode.. Og det var de tydeligvis ikke!
Har ca 30 stk fra trendsales til at ligge, som jeg må smide ud.. Tør simpelthen ikke stole på dem! Holder mig helt sikkert kun til dem fra billige-teste.dk fra nu af..

tror
også bare jeg holder mig til mine dicital test for der er da ikke noget at tage fejl af.
men nu kan jeg bare ikke lade vejer med at tænke på om den så faktisk også var posetiv i går hvis jeg havde tage en dicital test.
for sidste cyklus havde jeg posetiv 2 dage i træk men en dicital test.. og ville vi så stadig kunne nå at ramme æl..
...
Der er jo stort forskel på æl-testene.
Som du skriver hillemor, så prøvede du at bruge begge to for at se hvilken der var bedst. Den ene behøver ikke nødtvendigvis være bedre end den anden. Der er bare nogle test, bl.a. nogle fra Englang, hvor der bare skal være to streger for at være positive, og så er der dem fra bl.a. billig-teste hvor test stregen skal være lige så tydelig eller tydeligere end kontrol stregen.
Så hver opmærksom på hvilken slags test i bruger.
Det er jo mega forvirrende når de ikke fungere ens. Digitale, dem ved man da hvad er!
I denne sektion
-
1 blastocyst eller 2 æg?!
15:00 i Begyndt i fertilitetsbehandling (BIB)
-
1. lægebesøg??
14:57 i Gravid efter behandling
-
svært at rejse sig op
14:48 i Reagensglasbehandling (IVF/ICSI)
-
Hvor tidligt forbereder i jer?
14:47 i Ønsker graviditet - LIGHT gruppen
-
Vitaminer
14:32 i Ønsker graviditet - LIGHT gruppen
-
Hvordan kan vi gøre Min-Mave bedre?
00:48 i MM PLUS+ Spar penge og støt Min-Mave
- Snart gravid debatten
- Fertilitetsbehandling
- At miste debatten