(?)
|Glemt dit password?Opret gratis profil

øv altså :-(
Favorit Del
08-02-2012 19:52:50

Medlem siden:
20-10-2011

Sidst online:
22-05-2012

øv altså :-(

Tja ved godt jeg ikke er særlig aktiv herinde, men tjekker dagligt hvad alle i andre skriver, men nu bliver jeg nød til at lette mit hjerte lidt til nogen i samme båd som mig. (undskylder på forhånd stavefejl osv, da det er skrevet på mobil) Syns det er rigtig svært at holde modet oppe og skrukheden nede i disse måneder. jeg stoppede på p-piller sidste år i start oktober og påbegyndte pb. men efter kun 2 måneder bakkede kæresten ud, dog med en rigtig fornuftig undskyldning (pis osse!) vi besluttede så jeg stadig skulle være foruden pillen, da vi skal starte igen til januar, og forhåbentlig før. men men jeg kan bare ikke vente mere!!!!!!! :-( jeg vil bare så gerne stå med to streger nu!!!! Ihhh altså det er hårdt og ved slet ikke hvordan jeg skal klare den helt til januar? Så tøser, hvad gør i for at slå tankerne lidt væk? Alt modtages med kyshånd :-) knus
MinTicker.dk Ticker
08-02-2012 20:39:36

Medlem siden:
06-10-2011

Sidst online:
22-05-2012

Uha, gode råd, som også er brugbare, er svære at finde i den situation... Vi har alle sammen herinde de perioder der!! Og de stinker!

Så først lige et

Jeg ved faktisk ik rigtig hvad jeg gør i de perioder... nogle gange går jeg bare all in, og kigger på babyudstyr, finder priser og alle mulige andre baby-relaterede ting, og det kan faktisk indimellem hjælpe lidt. Ved ikke om det er fordi jeg et eller andet sted "snyder" mig selv til at tro jeg er tættere på PB start end jeg er 

Andre gange gemmer jeg mig lidt væk, tager en pause fra MM, facebook og alle de andre steder man kan risikere at få baby smækket  i hovedet. Og prøver at fokusere på noget andet i mit liv som er godt lige nu.

Men ellers syntes jeg det hjælper vildt meget at skrive med pigerne herinde eller på facebook! Det er en sindssyg god støtte man får, og den skal man altså benytte sig af når man har brug for det.

For mig har det også hjulpet vildt meget at jeg har lagt alle kort på bordet overfor min kæreste, så han ved hvordan jeg har det med PB, det at vente på det, og hvor højt jeg bare ønsker mig det! Vi har fået snakket meget om det, og det er blevet helt "tilladt" at snakke om børn og babyer ALT det jeg/vi vil nu. Det har i hvert fald hjulpet mig, at jeg i det mindste ikke skal gå og brænde inde med det og alle de følelser der er i det, helt for mig selv herhjemme.

Håber du er tættere på PB end du tror

Image and video hosting by TinyPicDaisypath Anniversary tickers Image and video hosting by TinyPic
08-02-2012 21:14:30

Medlem siden:
12-09-2011

Sidst online:
21-05-2012

Fødselsdato:
20-10-1988

Kender det

Jeg kender det virkelig. Jeg smed p-pillerne i decembers, dog går vi først igang til juli, men kroppen skal lige forberede sig og komme af pillerne.

Men ja, hvad bruger jeg tiden på? Lige for tiden går rigtig meget tid med at vente på min krop bliver normal igen. Har stadig ikke fået mens og frygter lidt pco(s), så for tiden læser jeg meget om hvor lang tid der "normalt" går før man burde få sin mens, hvad symptomer på pco(s) er, og hvad man kan gøre ved det (just in case jeg faktisk har det. Ved det er at male fanden på væggen, men det hjælper mig faktisk at læse om det, det er mindre skræmmende så synes jeg)

Når jeg kan slappe af og tænker "jaja det kommer, det kommer, jeg er sund og rask" og tankerne så går over på baby så prøver jeg at distahere mig ved at spille klaver. En gammel kærlighed til musikken er blevet genoplivet . Og ja, så prøver jeg at undgå baby relateret emner, selvom det er svært. Og andre gange synes jeg det hjælper at læse mere om det. Gerne i forældregrupperne hvor de brokker sig over gråd om natten, træthed osv. osv. så får jeg detlidt bedre med at være uden barn.

Og så til sidst får du lige sådan en her: 

P-pille stop d. 14 dec. 2011. CD 56/42/20/
Lilypie Trying to Conceive Event tickers Lilypie Trying to Conceive Event tickers

Hvis du kender mig så shyy det er en hemmelighed
08-02-2012 21:55:16

Medlem siden:
02-02-2012

Sidst online:
28-03-2012

Fødselsdato:
17-06-1987

Ih hvor jeg kender det

Hold da op, det er omtrent den samme situation, som jeg selv er i nu.

I mine alleskrukkeste øjeblik har jeg købt lidt baby tøj(arbejder i en børnetøjsbutik, så får det møgbilligt og nej det hjælper ikke på skrukheden at være der:() , men så kigger jeg lidt på det og prøver at tænke tilbage på for et år siden, hvor jeg var der. Min kæreste har nemlig også sagt jan 2013. Pludselig virker et år ikke som super lang tid og så hjælper det :)

Andre gange går jeg også bare all in på mm og, som nævnt ovenfor hjælper det også.

Jeg tror meget handler om at have en god kommunikation med kæresten, så han kan få en ide om hvor forærdeligt, det kan føles, når man bare så gerne vil have den baby.

Men håber du holder ud sammen med os andre :-D
Daisypath Anniversary tickers
08-02-2012 21:59:48

Medlem siden:
02-02-2012

Sidst online:
28-03-2012

Fødselsdato:
17-06-1987

Ih hvor jeg kender det

Hold da op, det er omtrent den samme situation, som jeg selv er i nu.

I mine alleskrukkeste øjeblik har jeg købt lidt baby tøj(arbejder i en børnetøjsbutik, så får det møgbilligt og nej det hjælper ikke på skrukheden at være der:() , men så kigger jeg lidt på det og prøver at tænke tilbage på for et år siden, hvor jeg var der. Min kæreste har nemlig også sagt jan 2013. Pludselig virker et år ikke som super lang tid og så hjælper det :)

Andre gange går jeg også bare all in på mm og, som nævnt ovenfor hjælper det også.

Jeg tror meget handler om at have en god kommunikation med kæresten, så han kan få en ide om hvor forærdeligt, det kan føles, når man bare så gerne vil have den baby.

Men håber du holder ud sammen med os andre :-D
Daisypath Anniversary tickers
08-02-2012 22:09:27

Medlem siden:
20-10-2011

Sidst online:
22-05-2012

Hvor er i søde... og hvor er det dejligt at høre jeg ikke er ene om problemet :-)

Jeg snakker en med kæresten om det og han ved hvor skrukheden jeg er. jeg ved også bare hvor træls det kan være for ham at høre om det konstant, så får da min dosis i mm, både i denne gruppe og som i skriver: forældre grupperne.
jeg arbejder til hverdag i en vuggestue/børnehave så er omgivet a børn hver dag og går lyst til at stjæle dem alle med hjem ha ha ha.

tror måske bare jeg vil benytte mig mere a gruppen her så jeg ikke skal gå med tankerne selv :-)

Tusind tak for knuserne og sender straks nogen tilbage!!!! :-)
MinTicker.dk Ticker
Opret gratis profil! Og få Gratis Babyboks fra Libero Klubben!

Nyttige værktøjer