Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

Søg

Nogen med positive tests endnu?

22.september 2017 kl. 20:58
Luk
Medlem siden 16-08-2017
22-09-2017 20:58
Luk
Medlem siden 16-08-2017
Godt skrevet
1

Er der mon nogen herinde i Juni 2018 gruppen, som har haft held med to streger endnu? 

Personligt er jeg 3+2 og har besluttet mig for at teste hver dag fra nu, indtil jeg (forhåbentlig) tester positivt! cool  Har de sidste to dage haft smerter i især mit højre bryst og en form for spænding/aflang knude (?), så har en aftale med min læge om at hvis jeg på mandag ikke har en positiv test, så skal jeg lige have kigget på det. Krydser SÅ meget fingre for at det er fordi jeg er gravid!! 

Er der nogen andre som har nogen former for symptomer? 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
1

22.september 2017 kl. 21:02
Luk
Medlem siden 20-07-2017
20 startede debatter
300 skrevne indlæg
22-09-2017 21:02
Luk
Medlem siden 20-07-2017
20 startede debatter
300 skrevne indlæg
Godt skrevet
1

Jeg har test dag d. 1/10 ( hvis ikke min menstruation er kommet inden). 

Men de sidste to dage har jeg haft så ondt i mine nippels. Og svien i brysterne. Det har jeg aldrig nogen sinde prøvet før..  :/ 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
1
22.september 2017 kl. 21:10
Luk
Medlem siden 21-09-2017
3 startede debatter
12 skrevne indlæg
22-09-2017 21:10
Luk
Medlem siden 21-09-2017
3 startede debatter
12 skrevne indlæg
Godt skrevet
2

Jeg har testet positiv og er 5+1

Anmeld
Svar
Godt skrevet
2
22.september 2017 kl. 21:24
Luk
Medlem siden 20-07-2017
20 startede debatter
300 skrevne indlæg
22-09-2017 21:24
Luk
Medlem siden 20-07-2017
20 startede debatter
300 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

stort tillykke ! 

havde du nogen symptomer op til ?

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
22.september 2017 kl. 22:17
Luk
Medlem siden 21-09-2017
3 startede debatter
12 skrevne indlæg
22-09-2017 22:17
Luk
Medlem siden 21-09-2017
3 startede debatter
12 skrevne indlæg
Godt skrevet
0
ønskerbaby<3 skrev :

stort tillykke ! 

1000 tak! Jeg begyndte i sidste uge og få ømme bryster hvilket jeg stadig har og de sidste par dage har jeg kunne mærke det rigtig meget i underlivet. Det gør ikke ondt men det føles som små kneb. Svært og forklare det men det føles i hvert fald ikke som det plejer 😜 men inden jeg tog en test der var der ømme bryster som var det eneste symptom. 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
22.september 2017 kl. 22:33
Luk
Medlem siden 31-08-2017
1 startede debatter
157 skrevne indlæg
22-09-2017 22:33
Luk
Medlem siden 31-08-2017
1 startede debatter
157 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg har først testdag d. 2/10 så jeg er 2+4 - fangede ÆL på test rigtig fint og tydeligt cool

Kommer lige fra en SA så krydser fingre for at der er hold i det med, at man kan have let ved at blive gravid igen laugh

Fik i nat halsbrand og sure opstød, samt jeg har fået mig en blærebetændelse (ligesom sidst før jeg testede positivt) og ja andre småting der kunne tyde på at noget er i gærde. :) 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
22.september 2017 kl. 23:16
Luk
Medlem siden 20-07-2017
20 startede debatter
300 skrevne indlæg
22-09-2017 23:16
Luk
Medlem siden 20-07-2017
20 startede debatter
300 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg har haft vildt ømme nippels og bryster de sidste par dage .. har ALDRIG ømme nippels..Men jeg tænker det nok bare er mens symptomer ... 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
23.september 2017 kl. 00:17
Luk
Medlem siden 26-05-2017
2 startede debatter
15 skrevne indlæg
23-09-2017 00:17
Luk
Medlem siden 26-05-2017
2 startede debatter
15 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg har først testdag d. 29/9, så jeg tror jeg er ca 3+1. Jeg har dog ingen symptomer, og tror heller ikke selv på at den er her i denne omgang...  Men måske er jeg bare stadig slået ud efter sidste cyklus, hvor jeg blev helt vildt skuffet over at få min menstruation... Det var min første cyklus, og første gang jeg forsøger at blive gravid, så jeg skal nok bare forsøge at slappe lidt af...  Jeg krydser fingre for jer alle sammen! 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
23.september 2017 kl. 08:47
Luk
Medlem siden 03-12-2013
11 startede debatter
141 skrevne indlæg
23-09-2017 08:47
Luk
Medlem siden 03-12-2013
11 startede debatter
141 skrevne indlæg
Godt skrevet
2

Jeg har muligvis fået en positiv test 😁 Kan i se den ? Jeg er 3+6

Anmeld
Svar
Godt skrevet
2
23.september 2017 kl. 09:24
Luk
Medlem siden 16-08-2017
2 startede debatter
32 skrevne indlæg
23-09-2017 09:24
Luk
Medlem siden 16-08-2017
2 startede debatter
32 skrevne indlæg
Godt skrevet
0
århus8000 skrev :

Jeg har først testdag d. 29/9, så jeg tror jeg er ca 3+1. Jeg har dog ingen symptomer, og tror heller ikke selv på at den er her i denne omgang...  Men måske er jeg bare stadig slået ud efter sidste cyklus, hvor jeg blev helt vildt skuffet over at få min menstruation... Det var min første cyklus, og første gang jeg forsøger at blive gravid, så jeg skal nok bare forsøge at slappe lidt af...  Jeg krydser fingre for jer alle sammen! 

Herhjemme startede vi også på PB i sidste måned og blev også utrolig skuffet over det ikke lykkedes os i første forsøg. Virkelig dumt når man jo ved at det kan tage utrolig lang tid at blive gravid og at kroppen efter p-pillestop lige skal finde sig selv igen. Men derfor kan man jo godt blive skuffet   

Lad os krydse fingre for denne gang! 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
23.september 2017 kl. 09:27
Luk
Medlem siden 16-08-2017
2 startede debatter
32 skrevne indlæg
23-09-2017 09:27
Luk
Medlem siden 16-08-2017
2 startede debatter
32 skrevne indlæg
Godt skrevet
0
ep89 skrev :
ønskerbaby<3 skrev :

stort tillykke ! 

1000 tak! Jeg begyndte i sidste uge og få ømme bryster hvilket jeg stadig har og de sidste par dage har jeg kunne mærke det rigtig meget i underlivet. Det gør ikke ondt men det føles som små kneb. Svært og forklare det men det føles i hvert fald ikke som det plejer 😜 men inden jeg tog en test der var der ømme bryster som var det eneste symptom. 

Må indrømme jeg er lidt glad for at høre at der er andre som har haft ømme bryster også!! Krydser virkelig fingre for at de er ømme grundet graviditet!! laugh

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.

Nyeste videoer om børn

7-årig lider af sjælden sygdom: Benet bliver ved med at vokse
En 7-årig dreng i Indien lider af en meget sjælden sygdom. Hans højre ben bliver ved med at vokse og blive tungere.
Masserer du dit barn? Dette punkt sætter gang i tarmsystemet
De nybagte fædre i 'Mænd på barsel' skal lære at give deres børn massage.
Belinda kæmper videre for at blive gravid igen: Måske er 4. gang lykkens gang
Det kan være en lang og dyr proces at blive gravid ved hjælp af en donor, men Belinda giver ikke op og håber på det nok skal lykkes
Godt råd til forældre: Husk at sørge for dig selv og din partner
I "Sandheden om mænd" fra Kanal 4, giver Morten et godt råd til forældre. Husk at sørge for dig selv og din partner, for før kan du ikke sørge for nogen andre
Guldkorn: Sådan bliver børn født ifølge en 4-årig
Se det sjove klip hvor Christina's to drenge giver deres bud på hvordan børn bliver til.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste blogindlæg

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Tips til børnefamilien – få ekstra ressourcer i hverdagen

Det som regel under lykkelige omstændigheder, man finder ud af at der gemmer sig et lille nyt familiemedlem i maven og at man skal være Mor (igen?). Læs mere

Vuggestuestart liste

Vuggestuestart liste

Se her den komplette liste over, hvad dit barn har brug for til vuggestuestart. Listen gælder selvfølgelig også til dagpleje og institutionsstart generelt. Læs mere

Tvillingernes hurtige ankomst. Andengangsfødende.

Mandag morgen d. 15. maj blev vi forældre til to små drenge. De er født i uge 31+3 og vejede 1710g og 1725g. Det hele kom meget uventet og vildt hurtigt. Læs mere

Fra en bevæget førstegangsmor med diabetes. Igangsat uge 37.

Jeg er blevet fulgt ekstra tæt i min graviditet pga diabetes og for højt blodtryk. Jeg blev fra start af varslet, at jeg skulle forvente igangsættelse ved 38+0, da diabetikere generelt får store børn, og jeg samtidig er i højrisiko gruppe for at udvikle svangerskabsforgiftning. Læs mere

Det tager kun en eftermiddag, beretning fra en førstegangsfødende

Det tager kun en eftermiddagstid at føde et barn, sådan har min mormor altid sagt, det var der bare ikke nogen der havde fortalt mig før efter at jeg havde født. Læs mere

Gør boligsalg til en succes - også som småbørnsfamilie

Som småbørnsfamilie kan det godt være et uoverskueligt projekt, at tage det første spadestik til at flytte i en større bolig. Læs mere

Nyeste artikler

Det som regel under lykkelige omstændigheder, man finder ud af at der gemmer sig et lille nyt familiemedlem i maven og at man skal være Mor (igen?). Læs mere

Vuggestuestart liste

Vuggestuestart liste

Se her den komplette liste over, hvad dit barn har brug for til vuggestuestart. Listen gælder selvfølgelig også til dagpleje og institutionsstart generelt. Læs mere

Mandag morgen d. 15. maj blev vi forældre til to små drenge. De er født i uge 31+3 og vejede 1710g og 1725g. Det hele kom meget uventet og vildt hurtigt. Læs mere

Jeg er blevet fulgt ekstra tæt i min graviditet pga diabetes og for højt blodtryk. Jeg blev fra start af varslet, at jeg skulle forvente igangsættelse ved 38+0, da diabetikere generelt får store børn, og jeg samtidig er i højrisiko gruppe for at udvikle svangerskabsforgiftning. Læs mere

Det tager kun en eftermiddagstid at føde et barn, sådan har min mormor altid sagt, det var der bare ikke nogen der havde fortalt mig før efter at jeg havde født. Læs mere

Som småbørnsfamilie kan det godt være et uoverskueligt projekt, at tage det første spadestik til at flytte i en større bolig. Læs mere