Login
Opret bruger

Gelatine.

07-11-2009 22:22:06

Medlem siden:
12-09-2009

Sidst online:
23-03-2014

Synes godt om:
+ Besvar tråd

Gelatine.

Hej.

Jeg er gift med en mand som er muslim. Mit dilemma består i at jeg jo gerne skal tage nogle vitaminer med folinsyre. Men jeg kan læse at der er Gelatine i de fleste. Jeg ved ikke om det er fra gris eller andre dyr. For det er jo ikke så smart at spise grissegelatine, når det nu er forbudt i den islamiske tro. Er der nogen der har nogle erfaringer, eller en størrer viden end jeg?

Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers MashAllah Fødselsberetning: http://www.min-mave.dk/terminsgrupper/thread-1944342.htm
08-11-2009 06:47:29

Medlem siden:
23-08-2005

Sidst online:
17-02-2014

Fødselsdato:
23-06-1980

Synes godt om:
+ Besvar

...

SOM regl står der hvis det er svinegelatine (som fx i remoulade og kartofel salat) men prøv at kontakte producenten og hør, synes de er blevet ret gode til at skrive om det er animalsk gelatineog hvilket dyr det er fra, i de fleste fødevare!

men hvis du ikke selv er muslim kan jeg dog ikke se dilemaet! (det er bestemt ikk sagt fordømende) kan bare ikke læse du selv er konveteret, så du må ikke tage det ilde op!

mvh jannie

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Pregnancy tickers

Hver femte forælder får behov for førstehjælp
Her får du de fire vigtigste råd i forbindelse med førstehjælp til børn fra Børneulykkesfonden og Falck, for en undersøgelse viser at for få kan yde hjælp.Læs mere
Find mad i skoven med Claus Meyers Naturalmanak
Med Claus Meyers nye opslagsværk ved hånden, kan du tage børnene med til skov og strand og samle ind til kreative salater, gryderetter og supper.Læs mere
  • Uploadet af:
    bivil10

09:39

• Uploadet af:
    bivil10

09:38

• Uploadet af:
    Anonym

23:09