Glemt dit password?

Sundhedsministeren kræver sikrere fødsler
Sundhedsministeren kræver en plan for sikrere fødsler, efter at Sundhedsstyrelsen har identificeret 41 sager, hvor stoffet Misoprostol mistænkes for alvorlige bivirkninger ved fødslerLæs mere
Er stråling fra mobiltelefoner farligt?
Fem nordjyske niende-klasses piger har lavet et forsøg med karse og mobilstråling. Resultatet var opsigtsvækkende og har givet internationel opmærksomhedLæs mere

Gelatine.

07-11-2009 22:22:06

Medlem siden:
12-09-2009

Sidst online:
19-05-2013

+ Besvar tråd

Gelatine.

Hej.

Jeg er gift med en mand som er muslim. Mit dilemma består i at jeg jo gerne skal tage nogle vitaminer med folinsyre. Men jeg kan læse at der er Gelatine i de fleste. Jeg ved ikke om det er fra gris eller andre dyr. For det er jo ikke så smart at spise grissegelatine, når det nu er forbudt i den islamiske tro. Er der nogen der har nogle erfaringer, eller en størrer viden end jeg?

Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers MashAllah Fødselsberetning: http://www.min-mave.dk/terminsgrupper/thread-1944342.htm
08-11-2009 06:47:29

Medlem siden:
23-08-2005

Sidst online:
22-05-2013

Fødselsdato:
23-06-1980
+ Besvar

...

SOM regl står der hvis det er svinegelatine (som fx i remoulade og kartofel salat) men prøv at kontakte producenten og hør, synes de er blevet ret gode til at skrive om det er animalsk gelatineog hvilket dyr det er fra, i de fleste fødevare!

men hvis du ikke selv er muslim kan jeg dog ikke se dilemaet! (det er bestemt ikk sagt fordømende) kan bare ikke læse du selv er konveteret, så du må ikke tage det ilde op!

mvh jannie

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Pregnancy tickers

Opret gratis profil! Og få Gratis Babyboks fra Libero Klubben!
  • Uploadet af:
    Anonym

09:12

• Uploadet af:
    Lena1987

21:47

• Uploadet af:
    Anonym

20:22