(?)
|Glemt dit password?Opret gratis profil
(3)
Seneste 30 tråde Seneste 30 indlæg

er jeg den eneste mand herinde i øjeblikket :-)
Favorit Del
06-03-2010 08:58:16

Medlem siden:
Ukendt

Sidst online:
Ukendt

er jeg den eneste mand herinde i øjeblikket :-)

Jeg har surfet lidt rundt på forum, men syntes ikke der er ret mange mænd der. Ved godt siden hedder Min Mave, men come on..... der har som regel været en mand med i processes....

/per

09-03-2010 07:19:26

Medlem siden:
Ukendt

Sidst online:
Ukendt

Vi findes

Vi findes da...

Meeeen... Jeg må indrømme at jeg har været på bedre fora end dette...

25-03-2010 15:13:19

Medlem siden:
24-01-2010

Sidst online:
08-07-2010

Fødselsdato:
13-09-1980

Jeg er her også...

... men der er et meget markant overtal af kvinder herinde...

26-03-2010 09:37:24

Medlem siden:
26-03-2010

Sidst online:
06-05-2011

Fødselsdato:
01-12-1975

Jeg er ny herinde

Jeg har primært brugt siden til at få lidt mere information om det vi nu står overfor.

Vi har været igennem et meget langt fertilitets forløb og havde nok opgivet at få vores eget. Det er nu lykkedes alligevel og derfor opstår der temmeligt mange spørgsmål, som jeg søger svar på. Derudover så er langt de fleste fora primært, og naturligt nok, for kvinder, men det kunne være godt med et sted, hvor der som kommende far er mulighed for lidt erfaringsudveksling af de tanker der nu trænger sig på om ikke andet så for at dulme lidt af den begyndende panik :)

06-04-2010 12:04:14

Medlem siden:
28-09-2009

Sidst online:
29-01-2012

Min

Kæreste er her også, godt nok mest fra min profil. Men skal da sige til ham at han kan kigge ind forbi her.

Mor til vores fantastiske lille Mike født d 23/9-10.

MinTicker.dk Ticker

11-04-2010 12:26:41

Medlem siden:
03-01-2010

Sidst online:
14-12-2010

Vi kommende fædre må holde sammen..

Altid dejligt at høre, at der også er andre mænd derude som skal være far.. smiler..

´Vi er pt. i uge 20, og hvor flyver tiden dog afsted.. Hvor langt er I henne?

11-04-2010 19:06:19

Medlem siden:
26-03-2010

Sidst online:
06-05-2011

Fødselsdato:
01-12-1975

Chokerende nakkefoldsskanning

Vi er ca. uger henne. Vi har kæmpet nogle år for at blive gravide, da det så endeligt lykkedes. Vi var forleden til nakkefoldsskanning og det gik overhovedet ikke som forventet. Vi fik en forhøjet risikovurdering med en score på 1:45. Dvs. nu er der flere undersøgelser forude og glæden er forvandlet til en choktilstand og energien er helt forsvundet. Jeg ved godt er stiller man 45 individer op på linie, så er det kun en af dem der vil være syg, men det er altså tanken om det ene individ, der fylder mest lige nu.

13-04-2010 21:08:43

Medlem siden:
21-02-2010

Sidst online:
29-04-2010

nej nej

Nej nej der er skam andre kommende fædre også, Kæreste med Chili, men ja føler også at denne side er lidt død, da det primært er kvinder herinde. Selvom jeg selv har savnet en "anden" at snakke med, Ja man har sine venner osv, men det er sku svært for dem at sætte sig ind i, hvor meget feks. en blodprøve betyder, eller hvorfor hun bryder sin krop med homoner osv. Så har tit følt mig lidt alene med mine tanker. Rart vist der kan komme lidt gang i det på denne side. 

13-04-2010 21:10:36

Medlem siden:
21-02-2010

Sidst online:
29-04-2010

nej nej

Nej nej der er skam andre kommende fædre også, Kæreste med Chili, men ja føler også at denne side er lidt død, da det primært er kvinder herinde. Selvom jeg selv har savnet en "anden" at snakke med, Ja man har sine venner osv, men det er sku svært for dem at sætte sig ind i, hvor meget feks. en blodprøve betyder, eller hvorfor hun bryder sin krop med homoner osv. Så har tit følt mig lidt alene med mine tanker. Rart vist der kan komme lidt gang i det på denne side. 

14-04-2010 13:33:47

Medlem siden:
24-01-2010

Sidst online:
08-07-2010

Fødselsdato:
13-09-1980

Avs...

rsja skrev:

Vi er ca. uger henne. Vi har kæmpet nogle år for at blive gravide, da det så endeligt lykkedes. Vi var forleden til nakkefoldsskanning og det gik overhovedet ikke som forventet. Vi fik en forhøjet risikovurdering med en score på 1:45. Dvs. nu er der flere undersøgelser forude og glæden er forvandlet til en choktilstand og energien er helt forsvundet. Jeg ved godt er stiller man 45 individer op på linie, så er det kun en af dem der vil være syg, men det er altså tanken om det ene individ, der fylder mest lige nu.

1:45 er godt nok også lavt. Hvis det kan hjælpe noget, så kender vi en del som også har fået meget lave tal til NF-skanningen, men som efter yderligere undersøgelser har fået fjernet enhver mistanke om Downs. Håber at I bliver et af de par!

19-04-2010 16:03:39

Medlem siden:
26-03-2010

Sidst online:
06-05-2011

Fødselsdato:
01-12-1975

Pyha - indtil videre

Indtil videre er noget af frygten blevet afkræftet. De foreløbige resultater af moderkagebiopsien viser ingen kromosomfejl og det skulle kun være sket 1 gang i Odense, at de foreløbige resultater afveg fra det endelige resultat. Nu har vi fået tilbudt en ekstra skanning i næste uge, hvor det er hjertet, der skal skannes. Vi er dog så småt ved at have humøret og ikke mindst glæden tilbage. I Odense fortalte de endvidere, at kvinder der er blevet gravide via IVF tilsyneladende får en dårligere risikovurdering. Der arbejdes dog stadig med det statistiske materiale, så de kunne ikke sige noget om hvor stor en forskel det kan gøre. For den voksende gruppe af IVF gravide er det dog en ret vigtig information, så jeg håber for andre i lignende situation at de snart har et overblik. De håber jeg for den uge, vi lige har været igennem har været mere end forfærdelig. Chok afløst af afmagt afløst af voldsom nervøsitet afløst af glæde, ja det bliver man ikke yngre af. Efter 3 dage helt uden søvn med kaffe og arbejde som noget nær det eneste brændstof, så begynder man at blive lidt presset :)

Vi har altid gjort meget ud af at kommunikere. Det behøver ikke blive gjort til noget voldsomt indviklet Cal Mar eller lign. terapi, men blot sætte sig ned overfor hinanden og fortælle hvordan man har det. Derudover sørge for at give hinanden lange knus, kysse når chancen byder sig osv. Den åbenhed og nærhed har hjulpet gevaldigt i den forløbne uge og medført at den voldsomt stressede situation ikke har medført skænderier osv. Så konklusionen på det møg vi har været igennem har resulteret i de enkle råd til andre, der kommer i lignende situationer: være åbne, vær ærlige og vis hinanden omsorg. Det gælder både mænd og kvinder. Det gør ikke situation let at komme igennem, men det hjælper virkelig meget.

25-04-2010 12:04:54

Medlem siden:
24-04-2010

Sidst online:
03-05-2011

Fødselsdato:
22-05-1985

Også ny herinde

Hey guys,

Jeg blev meldt ind i går da jeg var med konen og knægten på babymesse.

I følge hende damen som startede siden, er dette en af de sider med flest tilmeldte mænd, men desværre ikke de mest aktive. Det må vi da se om ikke vi kan gøre noget ved.

Personligt manglede jeg meget nogen at snakke med da min den første kom til verden. Så jeg er frisk på at give denne side et forsøg.

MinTicker.dk Ticker

28-06-2010 21:36:00

Medlem siden:
28-06-2010

Sidst online:
17-10-2010

hulu bulu

Jeg er blevet tvunget herinde af min kæreste fordi at som alle ved, hvis du ikke er herinde, betyder det bare du ikke gider børn!!!!!!!!! Så var jeg jo tvunget til at oprette en bruger bare for at hun kan blive glad. :D

Hun er ikke gravid, men vi arbejder på sagen, hvilket os er det sjoveste, ikke drenge hva hva hva hva hva??? RAUW :D

01-09-2010 21:06:14

Medlem siden:
30-03-2010

Sidst online:
07-02-2012

*lol*

KenniB skrev:

Jeg er blevet tvunget herinde af min kæreste fordi at som alle ved, hvis du ikke er herinde, betyder det bare du ikke gider børn!!!!!!!!! Så var jeg jo tvunget til at oprette en bruger bare for at hun kan blive glad. :D

Hun er ikke gravid, men vi arbejder på sagen, hvilket os er det sjoveste, ikke drenge hva hva hva hva hva??? RAUW :D

Ha ha ha ha... Det kunne jeg selv have fundet på at sige til min kæreste. ;-) Vi mener det godt

Lilypie First Birthday tickers

01-09-2010 21:13:56

Medlem siden:
03-08-2009

Sidst online:
03-11-2011

Fødselsdato:
24-01-1984

Fædre gruppe

Hey boys

Min mand søger efter andre kommende eller allerede fædre, som han kan snakke, hygge og dele oplevelser med, vi er fra kbh (Hvidovre), hvis der er nogle omkring dette område... ved jeg at han meget gerne vil i kontakt...

Han snupper vores søn her i sep og året ud til barsel...

MIN dejlige dreng :-)

Opret gratis profil! Og få Gratis Babyboks fra Libero Klubben!