Danmark
Ja det var da et godt spørgsmål, men det skulle man jo synes. Det er jo også hans barn. Prøv at ring til dem og hør hvad de siger
Favorit
Hejsa
Ved ikke om I har lagt mærke til de reklamer fra "Danmark" der er her på siden? Hvor at hvis man er medlem af Danmark kan ens barn også komme det fra starten af uden helbredstjek og sådan.
Mit spørgsmål lyder så på - hvad hvis det er faderen der er medlem, virker det så også? Vi vil nemlig have vore fremtidige blob kommer til at være medlem fra starten af, men jeg kan ikke komme ind i Danmark da der er flere af deres krav jeg ikke opfylder, og både min kæreste og jeg har nogle småskavanker så det er med at få baby ind i Danmark før det måske er for sent.
Ved I om det gælder hvis det er faderen der er medlem?
Taaak 
Ja det var da et godt spørgsmål, men det skulle man jo synes. Det er jo også hans barn. Prøv at ring til dem og hør hvad de siger
Her hjemme er junior blevet medlem, i farens medlemsskab. Jeg kan nemlig heller ikke blive medlem. Han skal som sagt bare have forældre myndighed/fælles også have samme adresse som barnet.
Hilsen Louise
Så lyder det som det kan lade sig gøre selvom vi ikke er gift og at jeg ikke kan komme ind 
Jeg ved ikke om du har fået det løst men har selv lige klare det for min søn i mit medlemskab...
På Danmark står der sådan:
| Dine børn under 16 år er gratis medlemmer, hvis de er tilmeldt din police. Det er en betingelse, at du har forældremyndigheden, og at barnet er tilmeldt folkeregistret på din adresse. | |
| Hvis du allerede er medlem og ønsker at tilmelde dit barn til en eksisterende police, kan du gøre det på dit-danmark.dk. Her skal du først logge på med dit policenummer og dit CPR-nummer og derefter vælge menupunktet "Tilmelding af børn". |