(?)
|Glemt dit password?Opret gratis profil
(3)
Seneste 30 tråde Seneste 30 indlæg

ÆL / Mens?
Favorit Del
28-05-2010 13:23:52

Medlem siden:
08-02-2010

Sidst online:
20-01-2012

ÆL / Mens?

Hej alle i dejlige MM brugere.

Jeg sidder her 35 år gammel og ønsker at få endnu et barn, det er min kæreste helt med på..

Og nu har vi forsøgt lige siden Januar 2010, ved godt at det ikke er så lang tid i nogens øre, da de har kæmpet mere end jeg lige på nuværende tispunkt.

Mit spørgsmål går lige nu på om jeg kan have menstration uden en ÆL?

Jeg skulle efter div. lister og beregninger have min ÆL her imellem d. 29 maj og 4 juni, men nu hvor jeg for første gang prøver de der ÆL teste, så er den bragende negativ. dvs kun kontrol stregen er der. Og for tre dage siden var der en meget svag test streg, men siden er den bare blevet væk.

Jeg skulle efter min mens cyklus have en cyklus på 33 dage, hvor hurtigt kan de test ændre sig? fra den ene dag til den anden ?

nogen som kan hjælpe mig, for er pludselig i tvivl om jeg overhovede har ÆL.

knus fra en spekulerende minigus

PB OPSTART JANUAR 2010. Blev gravid sommer 2010, men havde en SA i aug 2010

29-05-2010 15:36:02

Medlem siden:
07-04-2010

Sidst online:
06-02-2012

Fødselsdato:
23-07-1973

Re:

Vil tror at det kan være fordi at nogle måneder er man mere modtageligt end andre måneder.

Vil tro at du skal have lidt mere tålmodighed, det er vi nød til os der er rundet de 30.... Jeg er selv 36  og har prøvet at blive gravid i næsten to år.

Held og lykke med projektet og jeg  fingre for at I bliver gravide snart.

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Opret gratis profil! Og få Gratis Babyboks fra Libero Klubben!